Ik zie het volgende week wel! Maar als je gelijk hebt, dan zullen we jou maar om moeten dopen tot waarzegger ofzo...
hahaha.. nou dat wat jij hebt heb ik niet hoor.... en we zijn allebei een beetje hetzelfde tijd gestopt met de pil.. en een beetje hetzelfde klachten gehad.. maar dat wat jij nu hebt? nee hoor.. ken ik niet.. ja alleen dat ene dag toen het doorbrak dat ik met mijn hoofd in de pot zat en bijna flauw viel.. maar daarna gewoon gewerkt en verder niet meer last van gehad
Dat had ik niet, toen de duiveltjes kwamen. Ik was toen ook maar heel kort ongesteld. Toch vind ik het wel erg lang duren, zo'n 38-daagse periode. Vroeger vond ik dat nooit erg, want dan had ik immers minder keer last per jaar! Maar nu...... Grom!
ja kan voorstellen dat het nu de omgekeerde is. zo lange cyclus is dus voor jou normaal? dat is jammer ja.. zo lang wachten.. als langer betekende tussen in meer vruchtbare dagen dan was het de moeite waard in ieder geval.. meer kans.. maar helaas. zo werkt het niet
ja is nog heel even wachten maar goed. ik ga geduld proberen hebben nee ik werk onregelmatig dus word wakker onregelmatig. maar ik voel mijn ei dus is niet nodig. heb wel ovutest gedaan maar alleen als bevestiging toen ik het die dag voelde
@miss sorry meis. ik zag je bericht maar mijn connectie is zo langzaam ik vergat wee op jou te reageren.. maar volgens mij ben je al weer vandoor. hier ook bliksem en donderweer
@snuffie:hallo, ben hier denk ik in jouw vakantie gekomen, maar welkom terug!hopelijk voel je je snel weer beter.nog 7 dagen tot je NOD, ik [-o< voor je op een posi test @all:slaap zacht allemaal en tot morgen,*kus*
jaa pix ik dacht al, ben ik een paar dagen niet op het forum word ik meteen genegeerd! neej grapje hoor. goede morgen trouwens allemaal. we hebben het gister heel gezellig gehad heb nog ff een gesprekje gehad met mijn vriend en hij is er dus nu echt van overtuigd dat hij kinderen wil en hij vond het jammer dat lahian zoo heet de boef weer weg moest. het viel mij wle op dat ik meer aanspraak van mensen in de omgeving kreeg toen hij er was. zo hebben we een buurvrouw op de hoek met een kindje van zijn leeftijd die heb ik nu voor de eerste keer in 4 jaar tijd echt een keer leuk gesproken en ik heb veel met de buren opgetrokken veel leuke dingen gedaan met de kids en op straat ook van wild vreemde die je aanspreken, iedereen vroeg of het de mijne was dat wsa ook wel leuk. alleen hij is halfbloedje dus beetje donker dus kennissen die zeiden meteen die is niet van jou toch? nou en vanmiddag gaan we een kast op halen ik heb op markplaats een buffetkast gekocht dus ben benieuwd. maar hoe is het hier? zijn er al zwangeren? ik zag dat victortje zwanger is gefeliciteerd meid. ! wij gaan nu ook fanatiek aan de slag dus hoop dat ik volgende maand een leuk verjaardagskadootje krijg! ben 16 aug. jarig en heb geloof ik 14 de nod dus dat zou leuk zijn dan he nou ik ratel weer aan een stuk door dus ik stop er weer mee
@miss.. ja joh als ik ook mijn vriend zie met kinderen... dan denk ik.. jeetje... hij is ervoor gemaakt. er komt zo een ander mannetje uit als er kinderen om hem heen zijn. hij is veel meer speels, interactief. Hij is dan ook echt een geboren entertainer hoor maar ik vind ook gewelsig om te zien hoe hij grensen trekt bij zijn nichtje. Hij is dus geschikt haahah voor het interactie gedeelte en voor het discipline gedeelte.. nou hopen dat hij ook luiers gaat verschonen want dat heeft hij tot nu toe niet gedaan en protesteerd (zegt wel zodra ons eigen kindje er is het te gaan doen natuurlijk) zijn jullie nog bezig met inrichting of is het extra?
Hallo BMD, welkom terug. Gelukkig heb je een geweldige week gehad. tamtam: balen van de , vol goede moed op naar de volgende ronde. Hoop voor je dat je niet te veel ongiklachten hebt Lexy: leuk huisje hoor, maar de keuken is wel klein inderdaad. Badkamer is wel weer leuk met bad . En de buurt is ook wel leuk, ken ik wel tummetje: balen, maar wel een heel nette cyclus. Hopelijk meer succes in de volgende ronde. Marloess: heel veel beterschap en toch ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag Snuffie dat klinkt wel erg lekker luxe. Je bent vast heerlijk ontstrest. 8) Verder is het hier rustig. Gisteren een heleboel klujes gedaan rondom het huis. Verder kwamne m'n ouders langs met een kado voor ons trouwen. Een tuinset! Echt supermooi. En ze gaven het nu al zodat we er nu ook nog van kunnen genieten. Echt zo lief Vandaag wordt het ook weer een warm dagje. Ga straks lekker in de tuin zitten. Vriendlief moet vanochtend werken bij Truckstar dus die is er rond een uurtje of 1 wel weer vanmiddag. Ga nu even een broodje eten. Tot straks
ja we zijn nog bezig met inrichten ik wil graag alles van hetzelfde stijl hebben en ik head een kast in de keuken staan die ik niet zo mooi vind vandaar. idd dat heeft mijn vriend ook luier verschonen doet hij liever niet maar ja die kleine is al bijna zindelijk en plas alleen nog in de luier.
ik ga even maijn mannetje wakker maken .. die slaapt echt als een baksteen.. maar ik heb honger en wil croissantjes met hem bakken (team work doe we altijd)
lieve marloes van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoe voel je je nu, al wat beter als gisteren?
MARLOES GEFELICITEERD Hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt! Hier alles goed, ben nog steeds Remi Met een beetje pech komt hij pas 4 aug thuis Maar morgen hoort hij meer, dus ik blijf nog even hopen dat hij toch nog eerder thuiskomt Gisteravond gezellig visite gehad van 2 hele goede vrienden van ons, was erg gezellig, en laat. Had daarna geen zin meer om hier even te koekeloeren, ben meteen mijn bedje ingekropen. XXX
Hoi Northern, lijkt me erg vervelend dat je mannetje weg is, maar ook dat het steeds zo onzeker is wanneer hij weer thuis komt. Heeft hij geen vaste periode op en af?
Goedemorgen lady's! marloes, hier nog een keer, van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat je je iets beter voelt! Nothern... Ik zou het echt heerlijk vinden (zelfs zonder ruzie) als me vent ff weg was hahaha pix wat gezellie meid samen croisantjes bakken..echte liefde haha... verder weinig nieuws hier... Ga zo met me kont op een stoel in de tuin liggen denk ik en verder geen plannen voor vandaag...