Ach ja je raakt eraan gewend, soms is hij periodes vaak van huis en dan zomaar weer niet. Maar als ze van huis zijn dan weten ze nooit precies hoelang het kan duren. Zouden nu maar 3 dagen wegblijven, maar alles zit tegen. Ik geef standaard al kleren mee voor een week, en als hij dan langer blijft kan hij daar wassen. Want het gebeurd wel vaker dat het uitloopt.
Ja ik heb er ook geen moeite mee hoor. Soms is hij wel 3 maanden in de regio aan het werk zonder offshore te gaan. Is ook leuk maar soms heb dan weleens zoiets van wanneer ga je Ik vind het soms best wel even lekker, maar jah dat begrijpen heel veel mensen niet als ik dat zeg En het is des te leuker als hij dan weer thuiskomt, denk dat het niet verkeerd is voor je relatie, houdt het wel spannend!
Precies dat vind ik dus ook! ik hou er ook echt niet van om elkaar 7 dagen per week elke dag te moeten zien! op een gegeven moment weet je niet eens meer wat je moet vertellen tegen elkaar, wij doen ook best veel dingen apart.. vooral omdat wij beide leeuw zyn, en in dit geval kloppen de sterrenbeelden ook goed, leeuwen kunnen elkaar het hok uitvechten
Goedemorgen, Hier zitten we lekker aan de kaiserbolletjes met kaas (net een hele plak van m'n pink geschaafd , maar goed gaat ook wel weer over). @ Marloes, nu voor 't echie; GEFELICITEERD!!! Hoop dat je je vandaag al weer beter voelt! @ BMD, Welom terug!!! Blij voor je dat je zo'n leuke week hebt gehad, lekker een beetje tot rust gekomen??? Straks gaan we ff een stukkie fietsen met de kleine man, vindt ie heerlijk! Tot later1 Liefs
hey mamaline! Thnxx... nee was kapot van die dagen... ben nu aan vakantie toe hahaha.. maar dat is altijd hé..echt rust heb je met een klein kind nooit maar het was wel een goede vorm van ontspanning! a.s weekend nog een paar daagjes weg... Maar ditmaal gaat mannetje ook mee! Mits er wéér gezeik komt haha... want dan ga ik dus gewoon weer alleen, offie het leuk vind of niet..
Hè eindelijk iemand die mij begrijpt Krijg soms wel de opmerking als ik het zeg van: Nou dat zeg je toch niet, het is je vriend Met andere woorden, elke vrije minuut moet je samen zijn Is het bij jullie weer een beetje goed dan, 2 vechtende leeuwen is ook niks
@Marloes:Meid hartelijk gefeliciteerd hopelijk ben je al weer wat beter! Heb net een test gedaan maar harstikke negatief dus ik denk dat de wel zullen komen deze dagen en zo niet dan testen we nog een keertje meestal als ik klaar ben met mn strip duurd het 3 a 4dagen voor ik ongesteld ben ik had nog 10pillen op mn strip zitten en zijn nu 13dagen verder dus al 3dagen in mn stopweek Maar ja we wachten het weer af bleeeh ik word er zo gek van he dat wachten! Iedereen een hele fijne dag mn mannetje igt net op zn bedje die heeft gewerkt afgelopen nacht ik ga zo ff ana de schoonmaak en Dinos zn kamer ff opruimen die blijft nog een nachtje bij opa en oma logeren die komt morgen pas thuis ik kom strakies nog wel ff langs xxx
pfff ik zou het zelfs niet erg vinden als ik hem alleen de weekenden ofzo zou zien.. maar ja dat werkt niet omdat we samen wonen haha... hier is het wel weer goed, hij kwam gisteravond, is nu weer werken... ik ben nog bij me ouders.. die beesten moeten ook eten maar ik heb hem echt de hele week genegeerd! soms wel moeilijk maar goed.. het heb wel geholpen.. Maar of we van die gek afzyn, dat moet nog maar blijken......
Hihi, ik snap jullie ook heel goed hoor! Daarom is het heel handig dat ik onregelmatig werk. Soms komen we elkaar dagenlang alleen in bed tegen...
ZWANGER IN EERSTE RONDE JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari victortje (ronde 2) NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1)TamTam(ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)(ronde 1) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
Ik kan er ook absoluut niet tegen om 24uur per dag met mn vriend te zitten Hij is begin deze maand terug gekomen uit griekenland en heeft toen anderhalve week thuis gezeten en ik werd echt gek ervan Hij werkt nu ondertussen al weer 2weken en hij begint s,middags rond 4uur tot de volgende ochtend hij rijd taxi dus bepaald zelf zn tijden Hij is 1of 2dagen vrij net wat hij zelf wilt en dan vind ik het ook leuk als hij thuis is maar meer moet het ook niet worden want dan komen er al gauw irritaties en ook hij is leeuw als sterrenbeeld ikke ben een vis maar ook wij schijnen geen goeie combinatie te zijn kwa sterrenbeeld!
Marloes: balen hoor, maar nu wel duidelijkheid. Op naar de volgende ronde als je weer fit bent natuurlijk.
Ik voelde het min of meer al aan dat hij nega zou zijn ik zei het al tegen mn mannetje Ik lag nog heerlijk in mn bed en hij begon over de test en ik zei al van hij is negatief ik voel het gewoon! Maar ja we wachten wel af of de komen zo niet dan doen we nog een testje en anders laat ik wel bloed prikken Maar je word er wel een beetje hopeloos van dat wachten en je zelf maar afvragen van komen de wel of niet
Hee! Ben ff aan het bijlezen, da's wel nodig na vrijdag! Veel geschreven na vrijdag! Maare, ff een update: gister test gedaan, negatief.. Nu nog steeds niet ongi.. Vind dat mijn cyclus te lang duurt.. Maar goed.. Ik voel helemaal niks, maar verwacht mijn ongi wel.. Tozo ladies, ik ga ff verder met lezen!