wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ Marloes, balen van de :evil: . Je verwacjtte het natuurlijk al wel, maar stiekem blijf je denk ik toch een beetje hopen...

@ Aliki, ook balen van die nega test. Hoop dat dan de :evil: maar snel komen (of toch nog een posi test natuurlijk), want die onzekerheid is ook niks...

@ BMD, hoop dat je nu dan echt verlost bent van die achterlijke gladiool!

Jeetje, wat een boel gehoop (als het hier dan maar niet gaat stinken, hahaha)

Spreek jullie strax nog!
    Liefs

2. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Ja kan me voorstellen, die onzekerheid is niks.
    Hopelijk komen de :evil: snel of test je eerdaags posi.

3. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Balen van de nega test :(

To all: Wat is dat de afgelopen week toch, allemaal nega testen :(
    Ik hoop snel posi test te zien including myself ;)

4. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    we wachten het af meiden
    Ben in ieder geval blij dat ik jullie heb en hier mn dingen kwijt kan

die ik tegen mn mannetje ook wel kwijt kan maar hij begrijpt er toch niks van hahaha

5. hey meiden.

Zoals jullie zien zijn de :evil: eindelijk gekomen!
    Ik houd nu een cyclus van 36 dagen aan... Mijn nod zal dus 1 september zijn..
    Op naar een nieuwe ronde eindelijk!

Wil ook even iedereen bedanken voor de felicitaties op mijn hyves en hier!
    dikke knuffel voor jullie :D
    Gaat iets beter met me en de koorts is gelukkig weg... Nu de rest nog ;)

Ben vanmnorgen al goed verwent.
    joey had een mooie tekenining gemaakt met vingerverf... klein beetje hulp van papa natuurlijk.
    En ik heb van jeroen een laptop gekregen :confused: :D
    Dat was een echte verrassing!

nou meiden ik ga wel nog effe lezen maar reageren doe ik later op de dag of morgen effe.

Dikke kus voor jullie

6. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @aliki ik vind wel apart dat je na het stoppen van je pil niet gelijk ongi ben geworden. en zo lang tot nu toe weg blijven.

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @marloes wat een mooi cadeau :) heerlijk met laptop op schoot.. en nu.. in bed

8. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ZWANGER IN EERSTE RONDE
    JUNI
    mamakitty
    Limmeke *helaas een sterretje geworden *
    Marloes22

JULI
    Sabrina 24
    Bmd
    mamaline
    scorpion
    loesmari
    victortje (ronde 2)

NOD lijst

JULI

23-07 tico (ronde 1)
    24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1)
    25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1)
    26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1)TamTam(ronde 1)
    27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83 (ronde 0)(ronde 1)
    28-07 Moor (ronde 1)
    29-07 Soezah ( ronde 2 )

AUGUSTUS

01-08 Snuffie(ronde 2)
    02-08 yvo08 (ronde 2)
    03-08 Esmee81 (ronde 2)
    04-08 cin1979 (ronde 1)
    05-08 Pixie (ronde 1)
    06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1)
    07-08 Spannendetijden (ronde 2)
    08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1)
    12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2)
    18-08 Bowen (ronde 1)
    22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2)
    24-08 tummetje (ronde 2)
    31-08 AlexiaR (ronde 2)

SEPTEMBER

01-09 Marloes22 (ronde 3)

* zwart = NOD
    * rood is ongi :evil:
    * roze is natuurlijk zwanger \:D/
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen

sylvia en miepke ik doe jullie wel op rood. zag dat jullie ongi zijn geworden. maar misschien kunnen jullie even je nieuwe NOD komen melden als je het nog bij ons ziet zitten :D

9. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    Hey pix

Ja ik vind het ook raar!
    Maar denk dat ik dan wel al posi had moet testen nu toch?
    pff ik weet het zelf niet meer nu hihih

ik zal nog steeds moeten afwachten en ik kan daar heel slecht tegen!

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    misschien is door het 'ontpillen' alles een beetje in de war en heeft je lichaam nog niet genoeg HCG aangemaakt? tja. je kan idd alleen maar afwachten. misschien over een paar dagen dan weer testen als je nog niet ongi ben geworden.
    maar denk ook dat je misschien rekening moet houden dat je lichaam je echt voor het gek aan het houden is en dat de mogelijkheid er ook in zit dat je gewoon OPNIEUW cyclus heb gekregen (zonder ongi te worden) .. lichaam doet ALLES dat je niet zelf kan verzinnen dus.. misschien als je niet posi test na nog een week. even HA bellen en vragen voor bloedtest. Als je daaruit Nega blijkt te zijn dan weet je dat je alleen nog aan het ontpillen bent en op je ongi moet wachten.

vind wel erg voor je hoor!

11. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Zo! Ben weer helemaal bij!
    Alleen onze internetverbinding valt steeeeeeeeeds weg.. Zit ik iets te typen, druk ik op posten en dan is de verbinding steeds weg.. k*t dus!

Maar goed, poging nummer zoveel:

MARLOES, GEFELICITEERD!!

Wowie zeg, een laptop! Helemaal super! Ik hoop dat je snel weer beter bent!!

Ik ga nu eerst even relaxen in bad.. Had gister alle relax-gear al klaar gezet, maar toen begon het ontzettend te onweren! En daar houdt daphne niet zo van (lees: BANG)... Dus dat ga ik nu inhalen!
    Tot strakkies! Hoop dat de internetverbinding dan beter is..

Liefs

12. aliki83

aliki83 Actief lid

Jul 13, 2008
    206
    0
    0
    Utrecht
    mocht het ontpillen zijn hoop ik dat de :evil: snel komen
    en als ik dinsdag nog niet ongesteld ben dan nog maar een testje doen

ja alles kan idd in de war zijn omdat ik zo mn pil gestopt heb

we zullen het zien in deze aankomende dagen

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ja is nu maar afwachten. als je niet pos. ben dan ga je maar naar je eerste ECHTE ronde :D maar ik hoop het nog voor je dat je toch zwanger bent

14. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Allereerst Marloes van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en een laptop Wauw dat is echt een superkado!
    Ik hoop dat je je snel ook wat beter voelt.

Voor de meiden met een negatieve test of de :evil: dikke knuf

Ja mijn vriend smelt ook helemaal weg met kinderen, hij vind het zelfs geen probleem de luier te verschonen, ik liep nog wel eens kokhalzend weg bij het verschonen van ons neefje maar hij niet hoor, heeft nergens last van dus ik heb hem al gezegd mooi dan weet je wat jij later mag doen :) Maar het schijnt minder erg te zijn als het je eigen kind is, nou dat hoop ik dan maar want ik sta echt te kokhalzen, kan er niks aan doen.

Ik heb vandaag het rijk voor mezelf. Heerlijk vind ik dat ook hoor.
    Is toch ook niet erg, ik vind het alleen maar goed als je jezelf weet te vermaken. Hij werkte eerder veel 's nachts en in de weekenden. Weekenden vond ik minder leuk maar door de week 's avonds, heeeerlijk vond ik dat. Geen probleem, weekenden waren minder leuk omdat je dan altijd alleen naar feestjes enz moet.

15. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Ja, denk dat ik het zo ga doen! 't Is tenslotte allemaal nieuw voor ons, dus is het op zich niet gek dat je de dokter een keer belt. Vaak wordt je dan wel gerust gesteld.

Bedankt MieniMe! :D

16. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik was eigenlijk benieuwd of jullie het aan bepaalde mensen hebt verteld dat jullie bezig zijn voor een (1e) kindje. Alleen mijn beste vriendin weet het van ons, verder niemand.
    Zij heeft een kindje van bijna een jaar, dus zij weet natuurlijk precies hoe het allemaal gaat. Het lijkt me niet zo geweldig als iedereen steeds vraagt hoe het ervoor staat, vooral als het wat langer zou duren.

Het 'oefenen' :D met kids kunnen wij gelukkig ook, we hebben 2 neefjes van 6 en 4. Wonen alleen wat verder weg, dus helaas zien we ze niet heel vaak :(

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ik heb het aan mij broer, schoonzus (&zwager dus), moeder, schoonouders,oma en 2 vriendinnen verteld.

dat ik mijn oma heb verteld betekend wel gelijk dat de rest van famile het weet hhaha.. alleen op het werk vertel ik het niet

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    Oh, Pixie dat zijn er best veel hahaha! De reden dat ik het bijv. mijn zusjes niet vertel is dat ik ook denk dat het dan bijv. ook bij m'n ouders komt. En volgens mij heeft m'n moeder het niet meer als ze weet dat we "bezig" zijn (in positieve zin!). Ze steekt het nl. niet onder stoelen of banken dat ze graag van ons ook een kleinkindje krijgt!

19. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    tot nu toe geen last van dat ik het misschien te veel mensen hebt verteld..
    broer = is echt zo nuchter... we hebben het zelfs niet meer daarover.. als het zo ver is dan hoort hij het wel haha
    moeder = tja. ze weet het, maar hoe ze erover denk kan mij koud maken ..tot nu toe sindsdien niets meer over gehoord..
    oma = is helemaal in haar element erover en pest me graag daarover =en en en enige nieuws? hahaha is wel schattig vind ik
    schoonouders = volle blijschap.. en praat ook heerlijk mee met het onderwerp kinderen
    vriendinnen = 1e volle steun en super blij voor me.. de ander uitte alleen zorgen (financieel plaatje) maar heb het dan nu niet meer over met haar
    schoonzus = ja. daar klets ik het meest mee over (zij is ook al zwanger en heeft ook al een dochtertje van 2 waar we af en toe oppassen)

20. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

Jul 23, 2008
    782
    0
    0
    't Is natuurlijk erg leuk om er met anderen over te praten, dat doe je nu het liefste hahaha!

Maar wij houden het liever nog even voor onszelf, we kunnen het altijd nog vertellen. Maar goed, dat moet iedereen voor zich weten. Ik kan ook wel begrijpen dat je het juist wel aan anderen verteld, dat je het niet voor je kunt houden!
    Het is tenslotte niet zomaar iets!

Share This Page