Trouwens, wat betekent: caruli pendel : oktober '08 meisje? Heb jij gependeld, of iemand laten pendelen? Dat soort dingen vind ik altijd wel interessant, hihi!
caruli heeft voor mij gependeled. er zijn een paar dames hier op het forum die pendelen.. wanneer en welk geslacht dus. maar ze doe het allemaal even niet meer omdat het voor hun zware tijden zijn. het is hetzelfde idee als een ring op een ketting doen en laten hangen boven antwoorden en dan de vragen stellen en dat het zelf naar de antwoord wijst.
Pfff ik kan wel janken eigenlijk dat ik nou nog niks weet! ik voel me gewoon zwanger! Stom he!?! heb nog steeds een opgezette buik kan het zien aan mn striae die staat nog steeds uitgetrokken terwijl het begon te vervagen Ik kan hier zo vreselijk slecht tegen !
@ Aliki, snap helemaal wat je bedoelt. Mijn beste eigenschap is ook bepaald niet afwachten . Misschien een lesje voor ons om te leren wat minder ongeduldig te zijn? (zo probeer ik het dan altijd maar te zien en dan merk ik wel dat ik (ff) weer wat rustiger ben...)
meid. ik kan me alleen bij voorstellen hoe dat moet zijn.. bepaald als je je zwanger voel. en maar niets...
@Marloes, gefeliciteerd met je verjaardag.Balen dat uitgerekend vandaag je komen.Voor de rest hoop ik dat je snel weer opknapt. @Sharon:geen dank, hoor.hoop dat je er wat aan hebt gehad.hopelijk snel duidelijkheid voor jullie en ook voor @aliki:sjees was balen van je nega test en toch gegveole dat zegt zwanger te zijn.het zou echt goed kunnen, hoor en dat hoop ik dan ook van harte.je had volgensmij op zn minst een soort van doorbraakbloeding moeten hebben gehad, lijkt me, als je zo midden in je pil bent gestopt. @fifi:wij hebben het niemand verteld...heb ook geen trek in vragen als en en en?en het verassingseffect vin dik leuk...zo in het niets vertellen dat je zwanger bent, als mensen het totaal niet verwachten @Brenda:ben blij dat het weer goed is met je ventje! @all...nou zit op het wachtbankje, maar heb zelf niet het idee dat het deze maand wel eens raak kan zijn.
wie? fifi? wie is dat? hahaha.. ik zie iemand over de hoofd dus! trouwens ik wil ze op voorbereiden omdat ik niet vragen als 'is het gepland' en dat ze er twijfels bij hebben...
owww, foutje, die vraag kwam ook van Sharon hihi Vaak blijven de avatars van bepaalde mensen bij mij plakken en er is een fifi met datzelfde plaatje als Sharon...SORRY! Waarom ben je daar bang voor, pix?heb die vraag nog nooit gekregen met zwangerschap...
Hey Ladies.. Het badderen was wat uitgelopen Is t bij jullie ook zo HEET in huis? 25 graden is t hier.. Bah bah.. Plakkerig.. Mijn internetverbinding is nog steeds beroerd.. Dan weer aanwezig, dan weer even weg.. Dus ik laat de comp even voor wat ie is.. Anders irriteer ik me alleen maar aan het ding en kan t nog wel eens uit het raam vliegen en dan hebben we niks meer.. Da's ook niet de bedoeling he Nog steeds niet ongi.. Straks in bad met mijn mannetje over beebjes gebabbeld.. Leuk leuk.. Hij maakt zich vooral zorgen om zichzelf: bang dat ie geen goede papa is.. Maar als ik m zie met kids denk ik altijd: dat komt helemaal goed met m! Maar goed, misschien is dat een beetje mannen eigen? Ik weet t niet.. Ik heb het mijn schoonzusje (en mijn broer)verteld, zij is nu bijna 8 weken zwanger.. Verder aan een goede vriendin.. Vind het niet zo erg dat een aantal mensen t weten.. Zolang niet iedereen iedere maand gaat vragen of t al zover is.. haha.. Wij willen het toch (proberen) voor ons houden tot een week of 10 ofzo.. We zien wel.. Eerst maar s zwanger worden... Duim duim... Wachten duurt lang...
tja. weet ik niet.. ben altijd zo geweest...als ik zelf met een verrassing komt dan pakt het altijd anders uit dan ik hoop. en baal ik dus van reacties. dus op deze manier krijg ik opmerkingen vooraf en kan ik er leren mee omgaan voordat het zover is... denk ik tenminste.. is dat raar?
ik maak me dus nu al zorgen over als ik het op mijn werk moet vertellen als het zo ver is.. want dat is dan... een verrassing... en kan je allerlei reacties verwachten die ik niet op zit te wachten als ik AL zwanger bent ik kan alleen hopen dat het goede reacties zijn
HI! Denk niet dat het man-eigen is hoor...Wij vrouwen vragen ons toch ook af of we een goede moeder zijn/zullen worden? Wachten duurd idd lang in jouw situatie.Hopelijk snel posi test of de weet je iig waar je aantoe bent.
neehoor, is niet raar..iedreen is anders en gaat anders met bepaalde situaties om, maar zoals je dit omschrijft klinkt het niet gek en zie ik wel in wat je bedoeld. maar als je nu al leuke reacties krijgt, dan had je dat ook wel gekregen als je wel het vrassingseffect had gedaan, maar das dan altijd achteraf lullen he
nou ik denk dat als ik het eenmaal vertel dat ik zwanger bent aan de mensen die ik al vertelde dat ik wil zwanger worden... dat ik alsnog leuke reacties krijg... nog een keer dus dubbel goed uitgepakt! en voor die die niet een reactie gaf op waar ik hoopte.. zijn ze al voorbereid en kunnen ze er niet meer tegen aan !
hello meiden! even een berichtje van mij.. tis echt super druk.. ik werk mn reet van mn lijf af (was wel nodig ) ohhh ik was even vergeten dat ik altijd zoo erge pijn had tijdens mn ongi periode.. hoop dat het snel voor bij is.. hmm vanmiddag te horen gekregen dat mijn vriend op trainingskamp is in mijn vruchtbare dagen.. nou..dan gaan we voor een juni 2009 kindje hoe is het verder hier? nog nieuwe zwangeren?
haha het liefst was ik gisteren al zwanger.. mja.. ik ga deze maand niet te veel hopen.. of mn ei moet even zin hebben om 4 dagen eerder te springen? hoest met jou?
ja dat bedoel ik idd ook, die zullen ook leuk reageren als je al zwanger bent, als ze dat nu al doen, toch en voor diegene die er nu al niet tegen kunnen, dan is dat hun pakkie aan, je betn dan toch al zwanger, wat kunnen zij eraan doen...?NIKS Het is jullie wens, daar heeft niemand wat over te zeggen, alleen als het leuk is