Ey, tummy Das jammer zeg van je vriend, maarja blijf idd maar lekker super positief, aan chagrijnen heb je niks en veranderd er toch niks aan, maar af en toe is het wel lekker
Lieve marloe! van hart gefeliciteerd! Je hebt er in ieder geval mooi weer bij! Hopen dat je er ook een beetje van kunt genieten. @yvo: is idd een leuke buurt. Mijn zus met mijn nichtje woont er vlak bij dus dan kan ik zo ff naar haar toe lopen om mijn nichtje weer te zien. Heb er helemaal zin in om daar te gaan wonen. Net bij mijn zus op de camping geweest! Erg gezellig. Vriend en ik hebben besloten om ook maar te gaan camperen. Is een stuk goedkoper. Waarschijnlijk ergens in nederland en dan in een stacaravan. Nou ik moet er weer vandoor, lees morgen wel weer bij. Ga bbq bij de ouders van een vriend. Trouwens nog steeds niet ongi hier! kussie
hier ff snel een berichtje van mij.. MARLOES Gefeliciteerd! En hup naar de volgende ronde! Zet Hem Op! Hier weinig nieuws..de zijn zo goed als weg..Lekker na 4 dagen drama terror Brenda: wat ben je ook een mutsie he met je kwal en alles ... GEKKE MEID! En de rest.... heb nog niet alles bij gelezen sorry geen tijd voor gehad..! Tot vanavond meiden..
maart mama 2009 = scorpion heeft mogelijk een miskraam. De vk vermoed een dood vruchtje maar is nog niet gezien veel sterkte meid *knuff*
Hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed, net naar binnen gevlucht omdat het begon te rommelen Heb ik net alles in huis begint het te stortregenen en onweren Dus net optijd alles droog binnen Verder de hele dag buiten gezeten, onder de parasol met een goed boek. Oja ik heb me ook nog even nuttig gemaakt, heb de auto gewassen IJverig hè met deze hitte Zoals het nu lijkt komt vriendlief pas 5 aug. terug Er is maar een heel klein kansje dat hij eerder thuiskomt Ergens tussen 4 en 8 aug. moet mijn ongi komen, maar heb mijn ei duidelijk gevoeld wat bij een 28 dagen cyclus hoort. Dus misschien wel testen als hij er nog niet is XXX
Het regent het regent de pannetjes worden nat Dan is het te warm om wat te doen, en nu hoost en donderd het Waarom niet iets ertussen in, maar altijd het uiterste Wilde anders even een visje halen in de haven, maar met deze hoosbui en onweer durf ik er niet door
hier lekker besloten bbq te houden met wat er in huis is (bij schoonouders thuis.. ze zijn op vakantie en zei alles mag op!) heerlijk bij ons!dus ben niet echt
Hello... Blegh wat een warmte nog! vind dat als ik op het strand ben erg lekker, hoe warmer hoe beter dan! maar nu thuis.. Pff... Klaag klaag... ik lees hier op forum heel veel over zwanger en zon(nenbank) nou ik was dus op het strand, de ene na de andere zwangere muts pal in het zonnetje... dus zal vast niet slecht zyn toch... kim.. Wuhaha ja was te verwachten toch, ik trek kwallen aan en vaak ook eikels, vandaar dat ik het bos ontloop... Ojee scorpion! Ik las ook al van sucre dat zy een miskraam gehad heeft, gaat goed allemaal.. Ik heb zojuist ruzie (lees: discussie) gehad over iets wat nog helemaal niet te sprake is! een meisjesnaam...! ik heb 2 namen die ik al jaaaaaren heb, en heb gezegd als ik een dochtertje krijgt word het 1 van de 2,... maar hy vind ze totaal niet mooi waar je je al nie druk om kan maken haha ben nu weer lekker alleen hy kwam net eten, is nu weer na aalsmeer vertrokken want hy moet morgen werken.. ik blijf hier ieder geval tot einde v/d week want dan ga ik weer paar daagjes terug na vlissingen.. en hier zit ik een stuk dichterby... maar mer kom vanuit zn werk gewoon elke dag hierheen... Oleee... haha nee hoor vind ik wel weer leuk nu...
Sjees wat een pokkehitte hier nog, maar heb me ook een partij druk gedaan, maar ik verwachtte die onweersbui nog, maar hhier nog niks te zien...Het is iig schoon hier in huis Altijd weer een fijn gevoel. @scorpion, als ze dit ooit leest:neee, toch, sterkte! @northern:damn blijftie nog zo lang weg! hopleijk kan je hem een verrassing geven dan @Brenda:nee, het is absoluut niet goed, hoor...zwangere buikjes in de zon, dan kan je baby'tje in je buik gaan koken, das niet de bedoeling jammer dat Mer jouw meisjesnamen niet leuk vind.Jullie komen er vast wel uit, al is het 1 min na de bevalling
@Mienime: Ja ik hoop het Zou wel erg gaaf zijn! Nou we hebben hier de onweersbui wel gehad hoor Jeetjes wat een water kwam er naar beneden, en een harde donders. 1x zelfs zo hard, met nog geen seconde ervoor een lichtflits. Het galmde gewoon door, net een fluit. Vast ergens ingeslagen
Hey meiden .... Hier ben ik weer! Jeetje is best veel gekletst weer he gezellie. Hier alles goed.... nog niet helemaal lekker maar dat komt wel weer Ben in ieder geval weer effe online @aliki : balen van die nega test... Hopelijk snel meer duidelijkheid! @Daphne : jeetje bij jou ook nega... ppff wordt je ook gek van! Ook voor jou hoop ik dat je snel meer weet! @Bowen: En nog iets leuks gedaan ? Huisje helemaal voor je eigen alleen... Kan erg lekker zijn een keer ja @Sharon78: wij hebben het niemand verteld.. willen we lekker voor ons eigen houden. Anders krijg je straks van die vragen , en is het al zo ver ? Neej houden het mooi voor ons @mienime: ga toch hopen hoor @tummetje: ppff wel balen joh! @lexy : hey meissie.... spannend joh! mijn duimen draaien! Lekker bbqen...veel plezier! @kimmiej: fijn dat ze alweer bijna weg zijn .... @scorpion: Sterkte *knuff* @northern: ppff dat duurd nog effe... zou ik niet kunnen! @bmd: nu al ruzie om namen haha moet niet gekker worden
Mieni... Jah ach ik ben toch de baas dus hy heb gewoon pech.. haha.. Kindje gaat koken? word hy/zij ieder geval warmbloedig hahaha...nee maar wel vreemd, hoogzwangere pal in de zon en echt de hele dag in vliss... Moeten dan ook weten dat het slecht is toch.... Ik baal wel, want ik ga het liefste ook de hele dag recht in de zon! ook al is dat sowieso slecht haha Nothern, als je je verveelt zonder je vent kom je maar logeren
hahahaa oeh ik zie Mer fijngedrukt onder Bren's duim *lol* bedekt buikje kan wel, maar dan ook nog oppassen, hoor. @Marloes:Hoop je voor mij?whaha, nee mijn intuitie/instinct zegt echt van niet, dus ga er niet van uit.heb mn ei ook niet gevoeld in tegenstelling tot vorige mnd..zegt niks, maargoed...we hebben ook maar 1x gesext in de vruchtbare periode(wel meer, maar toen niet vruchtbaar)en dat was de dag ('s ochtends)voordat ik mn vermoedelijke ei zou hebben.Dan KAN het ook nog, maar ga er niet van uit
die van mij is al bedekt en dat zal ie altijd wel blijven ook hahaha... ik heb zo'n tankini..of hoe je dat noemt... topje/bikini.... de tijden van de sexy bikini's met strakke buik zyn al laaaaang verleden tijd Meld je ziek nothern! :^o
Ben ik het helemaal mee eens. Jullie willen graag een kindje en daar gaat het om! Er zullen altijd wel mensen zijn die een reactie geven waar je niets mee kunt.