wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Super MamaKitty! Ik snap helemaal niks van dat temp kaartje (ook niet van mijn eigen temps..) maar je bent zwanger gelijk :) Leuk hoor!

2. Eva R

Eva R Niet meer actief

@spannendetijden: ja we zijn gelukkig weer beter.. ik heb een dagje helemaal niks gedaan dus bij mij heeft het niet doorgezet en bij hem was het ook snel over.. nu maar hopen dat dat zo blijft :D :)

3. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Hoi allen,

Ik volg jullie nu al een paar dagen. Ik ben ook in mei gestopt met de pil.
    Donderdag wel een test gedaan maar die was negatief.
    Tot op heden geen rode duivels.....

MamaKitty: Gefeliciteerd!

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook ik volg jullie al een paar dagen, maar wilde mezelf eerst helemaal bijlezen voordat ik wat ging schrijven. Wat een verhaal om helemaal door te lezen, erg leuk hoor! Je bent er wel even mee bezig, maar dan weet je een beetje van de ontwikkelingen van iedereen.
    Ik had voor mezelf al een mooi verhaaltje om mee te beginnen, maar na vanmiddag kan dat helaas niet meer. Ik zat ook in de eerste ronde (niet echt gepland) en was al bijna een week overtijd. Helaas vandaag zijn de :evil: opgekomen. Voor mij dus geen zwangerschap dit keer.
    Het vervelende is ook nog eens dat ik heel graag voor de tweede ronde wil gaan, alleen mijn vriend wil eerst het financiele plaatje beter op orde hebben. We hebben het nu niet verkeerd, maar hebben een tijd op 1 loon geleefd doordat ik erg druk was met stage, uni, afstuderen. Nu heb ik per 1 juli een baan en ik ben ervan overtuigd dat we het allemaal kunnen redden. Kan alleen vriend moeilijk verplichten om mij zwanger te maken he... ;) Dus helaas moet ik nog een tijdje wachten. Heb de nodige watervallen vandaag laten lopen, maar moet er maar niet al te lang over na blijven denken. Wil tenslotte wel dat we het allebij even graag willen.

Vinden jullie het wel goed als ik gewoon gezellig met jullie mee blijf kleppen en af en toe wat frustraties mag uitten?

@ Mamakitty: Gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet er lekker van.
    @ Marloes: ik heb jouw verhaal helemaal gelezen en vindt het echt heel erg voor je! Ik hoop dat je het inmiddels een beetje een plekje hebt kunnen geven!
    @ Alexia: nog even en dan ga je trouwen! Gaat nu zeker heel snel of niet?

Groetjes Lexy

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Hmm er is iets mis met mijn banner, zal eens even kijken wat ik eraan moet doen....

6. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Zo nu klopt die weer ;)

7. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    spannendetijden: dat zijn zeker spannende tijden :D Ik hou het hier zeker in de gaten.
    alle nieuwe meiden: welkom en succes ;)

Hier alles goed. Heerlijk dagje gehad.

En nu begint het wachten weer. We hebben de afgelopen dagen lekker geklust en gaan daar ook vrolijk mee door :D

Ik hou het hier zeker in de gaten voor iedereen die in spanning zit. Hoop dat ik snel weer wat meiden kan feliciteren :p

8. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Volgens mij is dit de eerste keer dat ik zie dat er weinig gekletst wordt hier! Normaal kletsen jullie aan 1 stuk door? Wat is er aan de hand? IEDEREEN DRUK AAN HET KLUSSEN?
    Of willen jullie geen nieuwe meiden er meer bijhebben? Ben ik geblokkeerd ;).

Ik kijk morgen wel weer of er dan al wat meer gekletst is. Voor de meiden die gaan klussen, veel plezier!

Groetjes

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hahah @ Lexy
    welcome hoop dat het bij jou snel raak is.

10. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    Hoop het ook, maar dan moet er wel geklust kunnen worden.... en dan ook nog eens zonder condoom.... Hopen dat vriendlief toch volgende maand zonder condoom wil klussen. Ben benieuwd. Blijf gewoon lekker meepraten met iedereen en iedereen hou ik natuurlijk ook op de hoogte van de stand van zaken ;)

Groetjes en slaap lekker allemaal! Tot de volgende keer!

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    waarom zou je mannetje niet willen klussen zonder condoomals ik vragen mag?

12. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    oh sorry .. ik ben niet echt goed bij vandaag.. dingen slaat niet echt op bij mij of zo haha.. ik lijkt wel zwanger hahahaha was het maar zo.

ja vervelend als niet allebei helemaal voor klaar zijn. mijn vriend is ook twijfelachtig maar hij weet dat ik ook al lang een wens hebt en ondanks dat wij ook niet financieel goed voorstaan gaan we er wel gewoon voor.. kan de toekomst toch niet voorspellen. dat ziet hij ook wel in, al blijft het eng.

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Bedankt allemaal!
    Vanmorgen weer een test gedaan van apotheek en weer vet positief.
    Heb er nu nog 2 liggen van sensitest en die ga ik op vakantie leuk opmaken hihi ach je hebt ze toch liggen en die 2 strepen is elke keer weer leuk om te zien. Daarbij zal dit (als de zwangerschap goed gaat) mijn laattse keer zijn dat ik test, want na dit kindje wil ik niet meer. 2 kids vind ik genoeg.

Aan de nieuwen: welkom en heel veel suc6!

@Spannendetijden: dikke knuffel, ik denk aan je en....kom op, we gaan samen zwangeren he! ;)

@Alexia, nog even..........................spannend he, mag je je super mooie jurk aan!

@Marloes, hoe ist met jou meissie en je bloedverlies?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ladies, wij gaan over een uurtje op vakantie..naar Zeeland. We gaan ook een dagje naar Plopsaland.
    Dus ik "spreek" jullie vrijdag weer (blijven een midweekje). Spannendetijden houd mij wel op de hoogte via de sms en ik haar!
    Tot vrijdag!
    En suc6 allemaal!
    xxx

15. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Fijne vakantie!

16. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    dames wie kan mij helpen met zo'n cyclus banner?

Ik heb alles gedaan hoe het hoort maar hij geeft telkens aan dat de tekst te lang is.

Ik zou graag een banner willen bij die van terence de babybanner.

wie ow wie heeft een idee?

17. @spannendetijden: Heb idd gisteren op tv gezien bij het nieuws dat het niet overal zo'n mooi weer is geweest :rolleyes: Hagelstenen en veel regen :confused:
    Dat hebben wij echt niet gehad ! Beetje regen gehad rest van de dag zon :D
    En idd hoop ook dat er binnekort meer positieve zwangerschapstesten verschijnen in dit topic! :p
    Hoe is het met jou verders ?
    Nog geen :evil: Wanneer gooi je er weer een test tegenaan ?

@Tattiana: Ohh wat mooi dat jullie ook voor een kleine gaan!
    Heel veel sucses in deze 1ste ronde!

@pixie: Hoe gaat het nu met je ? Nog steeds niet helemaal lekker en fit ? Beterschap!

@Mamakitty: Je bent inmiddels al weg :( dus heb je niet veel plezier kunnen wensen... Maar dan lees je het later maar ;) Heel veel plezier ! Maar dat zal zeker gaan lukken :) Het besef begint nu dus echt te komen he na al die testen haha !
    Geniet ervan!

@loesmari : Welkom hier! Wens jullie heel veel sucses ...
    en de banner ... Volgens mij gaat dat niet ?
    Je kan maar een bepaalde hoeveelheid tekst kwijt en kan zijn dat je met 2 banners teveel hebt vandaar dat het niet lukt ;)

@Ellen1982: Klussen maar :p

@Alexia: Lekker aan de klus geweest dus!
    Spannend hoor... en ook met jullie trouwdag die er aan zit te komen!
    Nu bezig met de laatste dingetjes ?

@snuffie: Welkom hier! en heel veel sucses ! :D

@Lexy : Welkom hier! Jammer dat je vriend nog effe wil wachten...
    Maar dat zal wel helemaal goedkomen als ik alles zo lees ;)
    En uhh als hier weinig gekletst wordt wordt er idd druk geklust :p :p :p
    Neej zonder gekheid! Ene dag is het druk andere iets minder haha

Nou hier alles goed.
    Lekker druk weekend gehad.
    Bloedverlies is gestopt :D Gelukkig...
    Ben benieuwd of het bij de mk hoorde of toch iets anders is :(
    Leek een beetje op een menstruatie vrijdag en zaterdag... Gisteren was het meer rose en doorzichtig :(
    Maar ben blij dat ik er vanaf ben!
    Morgen middag die afspraak voro de echo en ga daar liever heen zonder grote onderbroek en een pak maandverband ;)

groetjes

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    aah mamakitty al snel weg. nou nu kan ze echt genieten van haar vakantie denk ik 8)

marloes, volgens mij is het ergste over. heb nu eigenlijk alleen beetje verkoudheid over, maar energie is toch laag. volgens mij zijn de lichaamsklachten van ontpillen wel over. Ben gelukkig niet meer misselijk.. ten minste, vandaag niet dat gehad. Vandaag toch nog werken. Heb een late dienst.. grrr... morgen en woensdag dan weer lekker vrij gelukkig.
    kan een ding zeggen, ik kan niet wachten tot ik beter ben zodat manlief en ik gewoon kunnen genieten en klussen. baal nog wel van maar goed, zat er dik in dat niks zou gebeuren dit maand. dus ronde 1 moet nog gebeuren haha..

@loesmari & snuffie.. .welkom hier..hoop dat het voor jullie snel raak zal zijn

19. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Ik weet niet wat ik moet denken van dat ontpillen.
    Ik heb gevoelige tepels, ben inderdaad een tijdje misselijk geweest,heb een beetje een plofbuikje en gerommel in mijn buik.

Heb jij dat ook pixie?

20. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    nou en of.... echt niet normaal. ik moet ook constant naar de wc.. of om een klein plas te doen of om windjes te laten.. en het doet ook zo zeer.. echt pijn ...gelukkig is de pijn wel over, maar de verstopping heb ik nog

Share This Page