Echt nooit geweten dat je lichaam zou raar kan reageren als je geen pil slikt! Ik weet wel 1ding ik ga (proberen) me er niet al te veel op te focussen want ik vond dit echt heel erg werd weer ff met beide beentje op de grond gedonderd! Knap kl*te gevoel! Ja rot is dat dan he als je dan 5dagen overtijd bent ga je juist denken van jaaaaaa het zal wel zo zijn en dan word je wakker geschud echt een vreselijk kl*te gevoel
Tuurlijk wat dacht jij dan! ook precies de juiste pasjes omhoog, omlaag omhoog, omlaag omhoog, omlaag iedereen doet mee vandaag
hahahaha *doet mee refrein ALLEN 2x habakabama hou je handen hoog habakabama maak een regenboog habakabama hou je handen laag habakabama zo komt er een regenvlaag *
ik stond er wat nuchterder in, baalde uiteraard dat ik maar niet ongi werd..had zoiets van ja ongi kom maar of geef een posi test, maar voelde me totaal niet zwanger.mijn vrien d wilde toch dat ik een test deed en was nega natuurlijk, wat ik al dacht en heb hiervan geleerd dat ik iig geeeeen tests meer in huis haal VOOR mijn NOD en idd nergens op focussen en go with the flow en we zien wel, zo is het de 1e keer ook gelukt
ZWANGER IN EERSTE RONDE JUNI mamakitty Limmeke *helaas een sterretje geworden * Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari victortje (ronde 2) NOD lijst JULI 23-07 tico (ronde 1) 24-07 Kimmiej(ronde 1) Marloes22 (ronde 2) Daphne1984 (ronde 1) 25-07 Tummetje (ronde 1) Butterfly26 (ronde1) 26-07 Lexy4 (ronde 2), miepke (ronde 1), coto500 (ronde 1)TamTam(ronde 1) 27-07 Sylvia (ronde 1) Aliki83(ronde 0) 28-07 Moor (ronde 1) 29-07 Soezah ( ronde 2 ) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger \/ * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen sylvia en miepke ik doe jullie wel op rood. zag dat jullie ongi zijn geworden. maar misschien kunnen jullie even je nieuwe NOD komen melden als je het nog bij ons ziet zitten
nou valt wel mee hahaha.. heb niet overgegeten.. was ook echt een minimale bbq.. we hebben gewoon ons vlees (in kleinere stukken gesneden) die we hadden op de bbq gedaan. en alles die we voor sla zou doen als vinger eten gedaan (tomaatjes, komkommer, paprika enz) en wat bolletje uit de diepvries gehaald, in plakken gesneden en lekker met kruidenboter en kaas plakje op de bbq doen.. smullen @BMD mijn favorite liedje haha
whahahahahahahah zie je al staan.... Is er niemand die kan filmen... kunnen wij kijken of je het goed doet
juli kan ook bijna weg. als alle dames die er nu nog in juli zitten gewoon zwanger zijn dan kunnen ze bij de zwanger lijst en kan juli NOD weggehaald worden hahaha
Ok laat je het jeroen ff filmen dan? dan probeer ik het hier morgen ook ff op film te krijgen hahaha Whoeeei
de eerste keer wist ik niet eens dat ik zwanger was ,Maar ik voelde niks en heb er never nooit bij stil gestaan dat ik zwanger zou zijn pas toen ik niet ingesteld werd in mn stopweek had ik zoiets heeey das raar maar ook toen niet meteen gedacht van ooh ik ben mischien wel zwanger toch maar een test gedaan en die was meteen vet positief ja toen stond ik ff met een bek vol tanden