Nou heb jeroen net zo ver gekregen dat hij effe wou filmen... Net samen met een vriendin effe geoefend.... Heb het al bijna onder knie toch ? http://nl.youtube.com/watch?v=NcQoEVmbcHY
slaap lekker meid! Ik zie voorlopig myn bed niet, met deze warmte...en ben nu echt blij dat ik alleen lig... geen geplak aan myn lijf Mieni, ja vond ik ook en de kinderen zien het verschil niet eens, althans de hele kleine kids... maar vond het wel neppery want op de affiche stonden wél de echte plopjes...
owwww, dan hebben ze gelogen!maar de kids zien het idd echt niet, trouwens ons meis heeft helemaal het besef niet eens ahahaha @all:meisjes...ik ga mn bedje opzoeken...ben moe *gaaaaaaap* weltrusten!
maar ladies ik ga even supernatural nu kijken en daarna naar bed. spreek jullie snel. en plak niet te erg vanacht nog even veel plezier met het plopdansje GROUPHUG
lieve lieverds.... Ik ben er ook weg van... Betijds naar bed en hopen dat ik morgen helemaal beter ben! Weltrusten lieve schatten! Knuffel
Meiden Ik ga mn bedje in .Morgen ochtend weer aan de arbeid Nu al totaaaaaal geen zin in! Maar ja het moet maar he! Truste hoop dat iedereen een beetje kan slapen ondanks het heerlijk plakie plakie weer Tot morgen Bye Bye
Meiden Ik ga mn bedje in .Morgen ochtend weer aan de arbeid Nu al totaaaaaal geen zin in! Maar ja het moet maar he! Truste hoop dat iedereen een beetje kan slapen ondanks het heerlijk plakie plakie weer Grouphug!!! Bye Bye xxx