Ja lekker gevoel is dat he. Wij moeten nog de puntjes op de i zetten zeg maar, maar de belangrijkste dingen zijn klaar. 3 weken zijn zo voorbij en ik denk dat je het dan ook nog wel gaat missen, al dat geregel, het blijft toch erg leuk allemaal
ahhh spannend hoor! ik wil ook trouwen maar dat komt wel we zijn nu druk aan eht klussen we hebben nog niet zo geklust als we nu doen.zo dichtbij de ei. normaal was het ver daarvoor of daarna maar nu middenin. alleen wel elke dag. ik weet neit waar we last van hebben maar we lijken wel een stel konijnen! niet normaal weer, zal wel door het weer komen ofzo, maar ja ik maak er mooi dankbaar gebruik van nu hahaha normaal zegt me vriend altijd ik ben moeee. maar sinds die kleine van me zus is geweest is hij helemaal om. hij mist het jochie gewoon! echt lief. maar wat ik wou vertellen, als ik zwanger ben trouwen we. gewoon ff snel dan, ik zou best een grote trouwerij willen maar vind het ook weer zonde van me geld dan steek ik dat leiver in de kleine of een lekkere vakantie. maar dat is mijn mening he. als ik het geld zou hebben zou ik best wel een grote trouwerij willen hoor.
hey snuffie bunny, leuke vooruitzichten allemaal ik ben volgensmij de enigste vrouw die NIET wil trouwen haha
Wij trouwen ook niet groot hoor. Wij houden ook geen feest, alleen een brunch 's middags en er komen ongeveer 32 gasten. Wij trouwen op maandagmorgen en dat is ook al gratis. Wij gaan 's avonds uit eten met de ouders. Verder veel dingen zelf gemaakt. Heb wel een jurk, maar ook low budget en die is net zo mooi. Voel me echt een prinsesje Wij willen ook geld over houden voor als het wel raak is Het is maar hoe duur je het zelf wil maken.
Gooodmurning ladies. Wat is iedereen al vroeg! Nou ja ik heb natuurlijk ook nog vakantie dus slaap lekker beetje uit. Hier geen onweer geweest en heb heerlijk geslapen. We hebben zo'n plafondventilator, op de zachtste stand, heeerlijk briesje om te slapen. En mienime je bent niet de enige die niet wil trouwen, ik ook niet hoor. he pixie, wat lastig dat je last heb van je lijf, ligt dit aan het weer? Dan krijg je een zware week, want het blijft geloof ik de hele week zo. Werkse voor degene die moet werken, ik ga thuis beetje aan de poets dus ook aan het werk. (denk ik )
morning!fijn, uitslapen..(wat is dat ookal weer?) hihi trouwen, vind het maar wat een gedoe en je weet nooit hoe het loopt, ondanks dat we erg zeker zijn van onze liefde en we zelf wel weten watvoor relatie we hebben, maar in een scheiding heb ik geen zin dat papiertje zegt me niks..zegt mij meer dat we samen een liefdeskindje hebben, dan het woordje "ja" vriendlief wil wel heel graag en misschie komt het er ooit wel van, maar dan wel kleinschalig en voor wat zekerheden in het leven voor de kids als 1 van ons komt te overlijden ofzo. poetsen is ook werk, hoor...het is een beroep...alleen thuis krijg je er niks voor, alleen een fijn gevoel dat het weer schoon is, maar geen salaris helaas
nou ik hoop het ! maar we zullen zien moet toch ff afwachten. ik ga er eignelijk van uit dat het nog wel even duurt voordat ik zwanger ben. ik weet niet waarom maar dat is een gevoel. en mijn gevoel heeft meestal wel gelijk. helaas.
ik wil wel trouwen maar alleen om hetzelfde naam van mijn kindje te hebben en dat word het achternaam van mijn vriend dus. maar dat zit er vollopig ook niet in. we hadden het samen daarover en vinden het beiden leuk om te trouwen zodra ons kid(s) kunnen het meemaken. en het zal ook niet groot worden.. ook een paar gasten en en etentje! ja. ik ben erg weer gevoelig met mijn FM .. als het zo wisselwalig maar vochtig is dan biedt mijn werk veel afwisseling die goed voor mijn lichaam is. word er dan zelfs beter van. heb gisteren bijna de hele dag achter de pc gezeten en alleen de momenten waar ik wat anders ging doen viel de pijn mee.. zoals bbq.. telkens veer opstaan.
kindje kan ook de achternaam van mama aannemen, hoor als jullie dat zo doorgeven aan de burgelijke stand had dat ook tegen mijn vriend gezegd...jah misschien trouwen, als de kid(s) het bewust mee kunnen maken...kreeg ik me toch een zuur gezicht..van wat een gelul hahaha afwisseling en beweging zijn ook belangrijk idd...misschien is sporten een idee?
nee de namen die we hebben passen mooi bij zijn achternaam sporten heb al geprobeerd maar dat is lichamelijk zwaar aan mijn lichaam. te veel belasting. zwemmen in warm water aan de ander kant hielp wel even. maar ben inmiddels gestopt omdat het weer fout liep (heb begeleiding nodig) dus heb me aangemeld voor FM zwemgroep. alleen nu even wachten (sta op wachtlijst)
haha ok, ja dat kan...dus jullie hebben al namen, zeg wow wat goed en leuk owwww, FM zwemgroep, super..hoop dat je snel nieuws krijgt!hebben ze gezegd hoe lang het kan duren?
nee dat konden ze niet aangeven. ik sta wel op nummer 7, maar ik kan alleen op een woensdag avond (altijd vrij) dus moet er net andere mensen verlaten op andere dagen en dan eentje vrij komen op een woensdag en dan is die van mij kan een maand zijn, kan 6 maanden zijn, kan een jaar zijn.. tja.. maar ik heb het wachten wel over
Wij geven 's avonds wel een groot feest met band en al. Maar dat wilde ik altijd al, een keer een groot feest geven Verder is het allemaal gewoon leuk. En je weet nooit hoe het gaat lopen, maar vriendlief en ik hebben samen al een huis gekocht en willen samen een kindje, dus dan zit je al net zo aan elkaar "vast" als met trouwen. En ik vind het wel mooi dat we allemaal straks dezelfde naam hebben.
Ach en het geld. We hebben nu de luxe dat we allebei een volledige baan hebben en willen er nu van genieten. Ik heb in m'n werk al vaak genoeg gezien van mensen die het allemaal maar oppotten voor andere tijden en vervolgens kunnen ze er niet meer zelf van genieten. Niet dat we alles zo maar over de balk smijten hoor, maar we genieten er nu wel van.
Pixie: zo'n FM-groep is wel leuk. Een collega van mij begeleidt ook zo'n groep en die hoort van de deelnemers alleen maar positieve reacties.
ja ik denk ook het is echt moeilijk om er binnen te komen. mensen hebben veel baat bij dus kappen niet zo snel af