wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Zo ieder z'n wensen en ideeen :D

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo. ik ga nu wel werken :( zal wel meevallen uiteindelijk maar toch als je pijn hebt om mee te beginnen is het geen goede start! en ik klaag er niet over op mijn werk (ze weten niet dat ik FM hebt en hou het het liefst zo)
    tot vanavond. fijne dag

3. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Dit is mijn eerste poging voor een tweede. Bij mijn zoontje was het de tweede x raak! :) Ik heb dus goede hoop!
    (Al zegt dit niet alles!)

4. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hallo allemaal,
    was ik ook weer even. alles goed lady's?
    warm he? en wat een buien dit weekend :confused:
    succes voor de dames die moeten werken :thumup:

ik heb deze week een heerlijk weekje, hoef alleen dinsdag en vrijdag te werken 8)
    heb nu na mijn eisprong rare dingen met mijn lichaam, dikke blauwe aders op mijn (.)(.) met spataders ernaast. en steken in mijn buik en
    (.)(.). maybe is het nog gewoon ontpillen?

fijne dag allemaal, en liefs en GROUPHUG voor allemaal :thumup:

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoihoi,

Ben ik ook weer! Hier lekker geslapen hoor (werd alleen toch iets later als gedacht ;) ), we hebben een plafondventilator en dat is heerlijk als het zo warm is. Dacht vanmorgen meteen maar even aanpakken nu het wat koeler is. Dus heb al boodschappen in huis voor de hele week, wasje gedraaid (hangt nu lekker buiten te drogen) en ben met Kyan ff in de speeltuin geweest!

@ Pixie, ik hoop dat het weer gauw minder vochtig is, zodat jij niet meer zoveel pijn hebt. Ben nog tot donderdag vrij... Heerlijk! Dan heb jij gelukkig bijna vakantie, nog een paar daagjes meid!

@ BMD, is het onweer gauw weer opgehouden? Hoop dat Des niet wakker geworden is en dat jij nog lekker hebt kunnen slapen...

@ Tamtam, 8 september, prachtige dag om te trouwen! Wij zijn getrouwd op 08-09-2006. Heel veel plezier!

@ Yvo08, Jij natuurlij kook een hele fijne dag!

@ Miss, ook druk aan de klus dus! Hier nog zo eentje 8) ! Wanneer is jouw NOD ook alweer?

@ Bowen, lees net dat jullie ook een ventilator hebben. Fijn he?

@ Teigetje, Welkom!

Weet niet of ik dingen over het hoofd heb gezien of gewoon vergeten ben, dan alvast sorry...

Ga de kleine man even in bed leggen!

6. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    O ja voor ik het vergeet... Doe natuurlijk mee met de

GROUPHUG!!!

Enneh, heb net een ovu test gedaan... Echt wel positief. Dat wordt vanavond dus weer plakken, euh klussen! Ben iig wel blij dat na de vmk m'n cyclus dus gewoon normaal blijft, was best wel een beetje bang dat m'n hele lijf in de war zou zijn...

7. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey meiden,

allereerst bedankt voor alle felicitaties van mijn mannetje! Hij was er blij mee :)
    Verder dus een heeel druk weekend gehad. vrijdag avond feestje met bbq en wijnproeverij... goede combi al zeg ik het zelf. We hebben een opblaasbaar, verwarmd bubbelbad op het dakterras en dat was ook zeer gewild. Ik kan je vertellen, je kunt er met 7 man in, gegarandeerd! Het is even proppen maar het kan. Het waterpeil zakt dan wel enigzins en na een uur of twee enkele malen van persoon gewisseld te hebben was het bad nog voor 1/3de vol (lees: leeg) En er zat inmiddels meer bier en dropshot in dan water...maar gezellig was het wel..
    Kent iemand die reclame van dat uitzendbureau, die jongen die zo'n rockband de mastersuite op laat ruimen: de gordijnen uit de lamp halen, de bh's uit de planten en de hoeren uitlaat? Overal glas en pinda's, wijn tegen de muur en de handdoeken en zwembroeken op de straat? Zo zag ik het zaterdag ochtend tegemoet... :rolleyes:
    Maar het was een leuk feestje! zaterdag middag kwam er bezoek van een oom van Bart, die moest namelijk het huis uit zijn omdat ze bij hem gingen versieren omdat die 50 werd. Wij moesten dus net doen of we die avond de verjaardag vierden! pff erg vermoeiend. Nadat zij weggingen zijn we er dus meteen achteraan gereden en gezorgd dat we weer eerder in brabant waren dan die oom want hij kreeg een surpriseparty!
    pff voor twaalf uur waren we weer weg, total losss... Heerlijk geslapen tot 1 uur en verder gisteren alleen de puf gehad om patat te halen en film te kijken. Vannacht niet geslapen ivm dat plakweer. Gelukkig vandaag vrij om hier eens even bij te lezen en zo nog even de stad in te gaan..

Marloes alsnog gefeliciteerd!

verder allen een fijne dag vandaag en vroeg naar bed vanavond!
    nog een paar dagen op het wachtbankje al denk ik dat we te laat geklust hebben deze maand :( maar iemand nog meer dit weekend testen?

8. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    hey lady's!

Nou des was wel wakker geworden, vond het ook niet zo vreemd want het ging wel erg hard tekeer.. dus toen heeft hy een keer bij mij geslapen!

en toen zag ik vanmorgen dat het heeerlijk afgekoeld was, dus we zyn meteen vroeg boodschappen gaan doen, en ff hier opgeruimd/schoongemaakt...
    Nu is het weer fucking warm/benauwd dus ben blij dat ik vanmorgen alles al gedaan heb..

Oh en trouwen? Ik wil alleen trouwen als we bv in een ver land trouwen, met palmboompjes enz... blauwe zee... met alle vrienden en familie erby... dus dat feest gaat niet door dus wil ik ook niet trouwen ;)

weet alleen niet wat we moeten eten, heb van alles in huis maar nergens zin in.... :rolleyes:

9. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

mijn vriend en ik willen ook niet trouwen. en mocht het zo ver zijn dan simpel met een lekker BBQ achter in de tuin, samen met vrienden en famillie. bij wijze van even samen op de fiets naar het gemeentehuis, en dan s'avonds lekker feest vieren :D

10. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    *is aan het genieten van haar meisje*
    Ze speelt zo lief en schattig...heb een zelfgemaakte "sambabal" gemaakt van een leeg waterflesje met rijst erin :) Music Maistraise (ofzo, ipv Maistro) hihi

11. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He Bren, klote dat Des wakker is geworden, heb hier geen onweer gehoord *maar ja, ik was dan ook zo diep in slaap ;) * Is ie bij jou in bed wel weer lekker gaan slapen dan?

Wij eten vanavond soep heel gemakkelijk uit een pakje met stokbrood. Lekker makkelijk en goed voor het zout!

Liefs

12. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oow lief is dat he als ze helemaal in hun spel zijn *smelt*

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Zoo, dacht ik aan de poets te gaan vanochtend komt de buurvrouw vragen of ik meega naar de markt in ander dorp.
    Oke tuuuuuuuuurlijk alles beter dan poetsen :oops:
    Dus ben net weer thuis en nog lekker niks gedaan, nu is het ook weer te warm om wat te doen dus morgen nieuwe poging. Dat is het makkelijke van vakantie hebben. :)

Enne ik wou vroeger altijd wel trouwen leek me geweldig maar de glans is er bij mij vanaf gegaan nu mijn ouders allebei niet meer leven. Ik zou ze te veel missen op die dag en dat wil ik mezelf niet aan doen.
    Enige nadeel vind ik inderdaad de achternaam maar goed dat is tegenwoordig ook wel weer normaal.

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hihi, ja ik merk dan aan mezelf dat ik zwijmelend verliefdjes aan het kijken ben, met een bigsmile op mn smoel :)
    zo hebben jullie kleintjes ook zo'n diaree vh weer?gelukkig drinkt ze goed, eten doet ze bijna niet nu, maar dat vind ik niet erg, drinken is belangrijker.denk alleen dat ik haar dan zo weer voor de 4e keer mag verschonen hahaha, ze drinkt heel veel in 1x en tsjah dat slurpen die bacterien op he, zijn echte vochtvreters :)

@Esmee:wow, vette party geweest hey hahahaha

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    HI!
    Groot gelijk meid hahaha morgen weer een dag om te poetsen :)
    Ennuh, tegenwoordig kan je ook zonder te trouwen je partners naam aannemen, hoor :)

16. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Vind het ok altijd super om naar te kijken als hij weer eens iets nieuws heeft bedacht... Hoe oud is jullie meis nu?

Hier nog geen diarree te bespeuren, maar Kyan heeft al vanaf zijn geboorte (een beetje) last van obstipatie. Sinds hij loopt gaat het al wel beter, maar als hij een dag geen bruin brood heeft gegeten... Drinken doet hij sowieso heel erg veel en nu id nog meer. Vaak luiers verschonen dus! was vanmiddag al weer een keer te laat :oops:

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ze is over 3 dagen precies 11 mnd :D
    Ook zij had wat last van moeilijke ontlasting, dat was eigenlijk nadta ik van bv overstapte naar flesvoeding en daarom heeft ze nu nog een dieetvoeding:Nutrilon Omneo (gele verpakking).Ze begint nu ook goed te drinken, dat deed ze eerst ook nog niet zo veel en sindsdien gaat het ook beter.Heeft ze nog erg weinig van die harde bonken en niet zoveel last, gelukkig.

Kan gebeuren met die luiers toch haha

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik wilde eerst ook niet trouwen.
    Het papiertje zegt mij ook niks, maar voor de kinderen wil ik het vooral.
    Ik hoorde van meerdere mensen dat als je niet getrouwd bent het nogal een geregel is, dus vandaar dat wij zoiets hadden dat we toch maar gingen trouwen.

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Dat is idd de reden dat het hier ooit misschien toch wel gebeurd :) voor de kids, maar qua geboorte aangeven ed is er niks aan, hoor..ja je moet een keertje extra komen, nou zo'n probleem is dat nou ook weer niet, tenminste zo heb ik het niet ervaren.

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het aangeven is niet zo veel werk dat klopt, maar ik heb het over de andere dingen.
    Bijvoorbeeld als er iemand komt te overlijden dan moet je wel alles op papier hebben, want anders gaat het kind ergens heen waar je hem niet heem wilt hebben.

Deel Deze Pagina