ik ook.. half van de tijd ga ik naar mijn werk toch ziek.. en door het dag moet ik toch ziek melden..
En wat er ook gebeurt... Ik ga me NIET weer met het huishouden bezig houden, hahaha. Dan maar Remi op ZSP
hoi ik ben dr ook weer ff heb ff lekker geslapen maar heef tniks geholpen. ik voel me zoooo moe. ik denk dat ik ziek aan eht worden ben. we hebben de afgelopen week niks gegeten savonds dus ik denk dat de weerstand neit helemaal tof is. tja dat krijg je met vakantie he. mijn vriend heeft vakantie en ik moet gewoon werken. rond etenstijd ook nog. ach en met dit weer heb ik ook geen honger ook niet.vandaag weer een lang dagje werken. van half 2 tot half 8. mamaline: idd kunnen we samen testen eventueel enzo samen wacht tot het zover is! dat duurt alitijd zo lang he verschrikkelijk! ik haat dat wachten ik wou dat er een test was die meteen na de ovulatie kon doen zodat je het meteen weet. nou we wachtn wel weer af. word vervolgd!
hahaha.. en gelijk heb je ook! ik heb ook echt geen zin om iets te doen, moet zo alleen nog ff naar de winkel, dacht dat ik alles in huis gehaald had maar dan vergeet je toch de helft.... Tis raar weer!
Snap helemaal wat je bedoeld. Als die test dan ook meteen ff wilde aangeven of het goed blijft gaan, wilde ik 'm ook wel. Ben na vorige maand toch wat voorzichtiger geworden. Ga dan ook proberen pas op of zelfs na m'n NOD te testen. *Als ik het vaak genoeg schrijf, ga ik het misschien zelf nog geloven ook * Nahja, gelukkig hebben we elkaar. Als we het w8bankje nou gezellig inrichten met kussens, kaarsjes, flatscreen met dvd, WII enz. enz. dan moet de tijd toch heeeeel snel gaan? Ik neem iig alvast een paar dikke Magnums mee *die van de reclame met Eva Longoria... heb ik nog niet geprobeerd, lijkt met zaaaaalig* en een flinke voorraad ijsthee!
ff vraagje kan je ook je eisprong vlak na je menstruatie krijgen ik heb het idee dat ie al lang is geweest afgelopen week. ik had vrijdag slijm tot maandag heb zondag 3 keer geklust en maandag maar nu geen slijm meer. vind het raar dat had ik vorige maand ook al. heb ik dan uberhaubt wel een ei gehad?
oh ja gezellig dan neem ik roosvise mee (daar ben ik nu verslaafd aan) en wat shippies en nootjes ofzo. ja ik snap dat je voorzichtig bent dat is ook niet leuk wat jou overkomen is vorige maand. hoop voor je dat je dat achter je kan laten maar kan me voorstellen dat het voorlopig toch nog wel in je achterhoofd zit
Hmm lastig Miss. Ben zelf ook niet zo'n ei expert... Kwam er door Pixie ook deze week pas achter dat ik m'n ovutesten verkeerd doe whaahaaahahha. Maar ff serieus, lijkt mij heel raar als je al zo snel een ei hebt gehad. Maar durf je d'r echt geen goed antwoord op te geven. Solly
nouhouwww heb ik pixie nodig is ze dr niet! ik werk trouwens bij de intratuin en zag een plant staan huppeldepup (moelijke naam) pixie ik moest meteen lachen. ik wou het haar nog zeggen maar ze leest het nu vast wel straks
*jumpt er lekker by* een fatboy is gewoon een duur woord voor zitzak in een modern nieuw jasje http://images.google.nl/images?hl=nl&q= ... a=N&tab=wi