nou kom er maar gezellig bij hoor. minime: we hebben een heel groot bubbelbad daar kunnen we makkelijk met zijn allen in en in die stoomkabine ook. gezellig he! als julllie nog leuke ideetjes hebben voor ons eerste ronde paleisje horen wij het graag!
ppff ik heb zo geen wensen... jullie hebben alles al geregelt Zal er nog eens over na gaan denken! Zou het geen 1ste ronde paleisje noemen hoor.... ik en meerdere zitten al 1 of 2 rondes verder
Heej, maar jij zit toch op het w8bankje voor je ei : : Dan kun je er dus gewoon gratis gebruik van maken, mits je je hier elke dag even meldt hahaha! Je bent welkom hoor!
hallo, mag ik er ook nog bij in jullie paleis, want hier zit ik ook eigenlijk maar te wachten. Te wachten tot alles goed gaat en ik kan gaan genieten, te wachten op die goede echo, eigenlijk te wachten dat die 20 weken zijn gepasseerd. kan ook die leuke dingen best wel gebruiken, me wat ontspannen,... geniet vant weer meiden!
Nou vooruit victortje nee tuurlyk is dat niet erg! zo dames wat vonden jullie van het eten wat de koks gemaakt hadden? Smaakte goed he?
voor de meiden die al kids hebben.. zyn die van jullie ook zo stront maar dan ook echt stront vervelend?!?! Zal vast door het weer komen, maar des verveelt zich kapot een hele dag, we doen samen boodschappen, spelen,hy kan in en uit het zwembad.... en zichzelf nog stierlijk vervelen.. kan hem vandaag echt ff niet meer hebben! op alles wat ik zeg "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH" en dan erachter "stomme mama" yeah tuurlijk ben ik stom hahaha... maar dat boeit me niet want ik vind hem ook stom nu en dan die woede aanvallen... dan denk ik halloo is het nog niet warm genoeg! zucht.... of is myn kind de enige die zo stront vervelend is? (lees : zo vervelend dat ik em nu zn nek om kan draaien) onder het eten ging het zo "mama mag ik ijs? ja dalijk als mama klaar is eten we ijsje mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? ik zei toch als mama klaar is! mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? mama IK MOEEEET IJJJJSSSS.. stampvoetend... ik negeer... mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? des nu ff niet oké! mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? mama mag ik ijs? ik negeer, ben uitgegeten dus ik ging ijsjes maken, bakkie, vanille ijs, stukjes mandarijn..dotje slagroom.. mama ik hoef geen ijs! Jij hoeft geen ijs? geloof mij dat je die bak leeg eet mama ik hoef geen ijs mamaaaa ik moeeeeeeet geen ijs! en toen pleurde hy de bak op de grond... *adem in adem uit*
O ja hoor, hier nog zo'n vervelend manneke! Hij wil eigenlijk ook nix, is alleen maar moe en juist daardoor wordt hij enorm druk. Gevolg; continu rennen, vallen, brullen... Alleen spelen lukt niet of wil hij niet, samen spelen wil hij ook niet... Doodmoe word ik er van. Ik heb alleen 1 geluk; Kyan kan nog niet zo goed praten! Whahahaha *en ik denk dat hij tegen ijs echt NOOIT nee zal gaan zeggen (lijkt op z'n opa, die kan je ook 's nachts wakker maken voor een literbak haagen dasz)*
zucht.. erg he line...en dan erby te bedenken dat des dus van smorgens tot savonds zn mond niet dichthoudt... alleen daar al word je moe van haha maar op deze manier word het nog erger en hy flikt het natuurlijk altijd als mer er niet bij is!
hoi meiden ik ben er ook weer. hebben jullie al een mooie naam bedacht voor ons prinsessenpaleisje! ik dacht HET KIPPENHOK
Whahaha, kan me je frustratie goed voorstellen Brenda, oh ik zou koken alsie ook nog eens het ijs op de grond gooit, sjeejs Ons meiske kan nog niet lopen, wel kruipen en gaat dan echt uitdagen...telkens de dvd's onder de tv vandaan rukken enzo en de laptop is erg in trek...Chica(1 vd poesjes) die zat in het hoekje vd bank, daar denkt ze veilig te zijn en de laptop een stukje verder, dus trek de laptop stukje naar Chica en zeg tegen dat beest:let jij even op de laptop? Zegt ons meis:Le-Oh! DIE KLANKEN!Dacht dat mn ogen eruit rolde haha Hoe gaat het met "jouw" poesjes, Brenda? @sharon:geen dank, hoor
het was maar een ideetje roep maar wat. oh ja ik zei eerder al niet de gouden kooi maar de gouden doos
jaja, goed bezig meis hhaa, was niet om je af te vallen, hoor euhm....*laat hersens nog even verder kraken..* EDIT:Girl Power Castle-afgekort GPC Noem ook maar iets, hoor....wilde iets met de letters HCG doen, maar kan niks bedenken...
haha ja kruipen is ook zo leuk! heerlijk die tengels overal aan! en dan denk je het kan niet erger dan dit, dan gaan ze lopen, dan wou je dat ze nog kruipte haha.. Maar des.. Tja pittig mannetje...Net zn vader (helaas) plus dan die hitte erby dan is het helemaal feest.... Maar ja net in bed vroeg ie "mama mag ik ijs? nou dan kan je hem echt hoor hahaha Die afkorting is wel leuk mieni.. moeten we wel een nieuwe topic openen met die naam
tsjah ik weet het haha, maargoed, liever zo'n levendig joch als jou dan zo'n saaie doos die niks doet, al mag het wel iets minder zo te horen hihi *geeft rubber hamertje om Des te laten slapen* hihi