Sexy lexy ik zou wel gewoon een test doen... Zou toch super zijn als hij posi is! Dat wil je gewoon weten... En tuurlijk kan het ook anders zijn... maar dat kan het ook zijn als je nog wacht tot het weekend. hoe voel je verders ?
Heej Minime, Als je de tickers op tickerfactory het steeds net niet vindt, waarom kijk je dan niet op een andere site?
wordt vaak hetzelfde als wat je hier over het forum zo vaak ziet, maar voor nu ben ik weer (even) tevreden
ik snap dat ik de uitslag niet kan beinvloeden... Het is alleen zo negatief als die negatief is! Maar denk dat ik morgen dan toch wel een testje ga halen, als ik niet onverwachts een lunchafspraak krijg. Maar meiden dan doe ik em pas donderdagochtend hoor. Voel me toch wat zekerder als ik em met ochtendurine doe... of maakt dat echt geen bal uit? Ik ben bij de tandarts geweest omdat ie moest boren en het tandsteen is verwijderd (nadat hij geboord had). Naast de tand die hij geboord heeft zit een kroon, dus ben bang dat het daardoor een stuk gevoeliger is. Maar goed we overleven het wel... hoop dat het morgen over is. Dank jullie voor de lieve reacties. Denk dat ik ook maar naar het kasteel moet om te relaxen
Tsjah, het is toch zo *blaast over haar nagels* hihihih thanks hij is lief he en nu hebben we idd niet meer dezelfde tekst
Kom jij maar fijn naar het kasteel hoor en laat je maar eens lekker verwennen ... Kan me voorstellen dat je het liever doet met ochtendurine, maar in alle testen van tegewoordig staat eigenlijk dat het niet echt meer uitmaakt...
Ik voel verder helemaal niets! Geen ongi verschijnselen, echt helemaal niets! Heb wel het idee dat ik meer honger heb. Heb ik normaal eigenlijk nooit last van met warm weer. Dan eet ik juist veel minder. Moet nu de hele dag door wat eten anders begint mijn maag alweer te knorren.
ieder haar eigen ding he...ik ben vd testen uit stellen haha, gewoon doen, hoor en het kan inprincipe de hele dag, maar over het algemeen wordt ochtendurine aanbevolen, zo ook dat je niet per ongeluk teveel drinkt voor de test enzo. ow ok, me hate tandarts hihi hopelijk is het morgen over idd.
Ga het in ieder geval niet op het werk doen Dan zou ik moeten testen als ik thuis kom. Vriend gaat morgenavond voetballen..... dus dan heb ik ook rustig de tijd om te testen. Misschien dat ik idd morgenavond dan wel ga testen! Moeten jullie wel allemaal voor me gaan duimen he! Zal wat zijn zeg! Zit nu al na te denken of ik het hem dan gelijk zal vertellen of dat ik donderdag eerst een rompertje ofzo zal kopen en dat aan hem ga geven. Dat vind ik wel een mooi gebaar eigenlijk. Aan de andere kant is het ook wel lullig om het voor hem een avondje achter te houden.... (als ik dat dan uberhaupt al kan). Vinden jullie het ook lullig voor vriend dan?
nee hoor lex waarom is dat lullig? Als je het nou 4 mnd geheim houdt zeg ik OK dat is lullig haha maar 1 avondje niet hoor!
misschien kan je morgen in je pauze meteen wat kopen voor het geval ie posi uitvalt...kan je hem altijd nog bewaren voor de tijd dat hij er echt voor gaat samen met jou en het is raak...hoef je ook niet een dag te wachten met vertellen...zou het zelf niet kunnen.
Dat is idd al helemaal een optie! Die hou ik in gedachten! Zul je zien dat morgenochtend de komen..... Maar zo'n rompertje is idd nooit weg om alvast te kopen. Laat ik em ook alvast inpakken. Moet ik dan wel ff een mooi plekje opzoeken om te verstoppen waar meneer nooit komt. Begin nu toch wel een beetje de kriebels te krijgen hoor! Maar goed, wel weer genoeg gelult over mezelf zo... Ohw ja bren die ene kat is trouwens helemaal zwart (nora heet ze) de andere is zwart met wit en hij heeft boris. Het zijn broer en zus van elkaar. Hoe zit het met jouw katjes? Zijn ze nog bij je of inmiddels alweer weg?
pff wat een gekloot met die stomme avatars, zijn zo klein je kan amper iets leuks zelf bewerken! maare me poezenbeesten zyn er nog! althans, ze lopen gewoon buiten, maar komen steeds terug.. volgens een man hier einde van de straat zyn het zwerf katjes, maar ze zyn zo aanhankelijk dat het me sterk lykt... zie ze regelmatig in de tuin zitten hier....ze wilden ook niet echt in de keuken blijven gister dus ja... ga ze niet dwingen haha..
hahah nee he. Nou ze zagen er ook niet echt uit als zwerfkatten hoor! Ik zou zeggen lekker van genieten dat ze zo af en toe bij je in de tuin komen kijken. Die van mij wordt ik soms wel knettergek van. Soms janken ze echt de hele avond door. Boris heeft tegenwoordig ook een andere verslaving erbij gekregen... ijs eten! (he, over ijs gesproken.... lijkt des misschien wel ) Als wij een bakje ijs pakken, zit hij al eerder op de bank dan dat wij zitten en kijkt je zowat het ijs uit het kommetje! Gaat vervolgens voor je zitten en je net zo lang aankijken tot we klaar zijn. Dan mag hij namelijk het schaaltje uitlikken. Straciatella ijs is wel zijn favourite
1 van mijn katten zit meestal onder de kinderstoel en die eet werkelijk bijna alles wat er valt! al is het bv een stukje brood met smeerkaas ofzo, gek beest haha ze kunnen zo heerlijk doen alsof ze nooit wat krijgen he haha