wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je jezelf gek gaat zitten maken ;). Als je het even niet meer volhoudt dan ga je gewoon op dit forum zitten en schreeuw je gewoon dat je niet meer kan wachten en dat je gek wordt van de symptonen die je voelt, er is vast wel iemand die je hoort ;). Zonder gekheid, ik weet hoe het voelt als je lichaam allemaal signalen gaat afgeven. Ik heb dat ook een week lang gehad en dacht ook, zal het dan toch zover zijn? Maar helaas, ook ik heb mezelf gek gemaakt. Volgens mij hoort dat er op de 1 of andere manier gewoon bij :S.
    Misschien is het een idee om de hele dag door gewoon kleine beetjes te eten en te drinken? Misschien heb je er dan wat minder last van en ben je toch niet heel erg veel extra aan het eten.

Jij ook bedankt voor jouw lieve woorden. Ik dacht dus echt dat ik niet reeel meer aan het nadenken was (vriends woorden), maar dat valt dus toch allemaal mee! Ik wist wel dat wij het wel zouden redden!
    Heb vandaag en gister ook nog eens van 2 mensen gehoord dat ze ook begonnen zijn met zwanger worden :S Erg leuk natuurlijk voor hen, maar nu wil ik alleen maar des te meer! 1 Daarvan heeft het zelfs financieel helemaal niet op orde! Veel dingen gekocht op afbetaling, geen koophuis, bijna geen inkomen.... waarom mag ik dan niet? Zo frustrerend dit!

Groetjes lexy

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nou ik ben er weer. niet heerlijk geslapen. was elke 2 uur wakker en om 05.30 een hele uur wakker gelegen. dacht dat ik gek werd. wou uit bed maar was toch te moe.. uiteindelijk na het kijken van een discovery programma toch in slaap weer gevallen. pas wakker om 10.30

gister avond toen ik ging plassen heb ik HEEL erg slijmverlies gehad. blijf maar vegen, blijf maar komen (en dan ook in elk vorm dat het kan, stretchy, klontig,enz ).echt nooit zoveel bij mij eerder gezien. Ik weet niet wat om te denken daarover. is dat mijn eisprong of het ontpillen? grrrr... ik voel namelijk verder niks dat op eisprong lijkt. gatver!

3. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Het kan natuurlijk van alles zijn. Er zijn genoeg vrouwen die niks van de eisprong verder merken, dus het kan ook goed zijn dat dat het geval geweest is, ondanks dat je verder niks voelt! Of het met ontpillen te maken kan hebben, geen idee eigenlijk.. Ik heb altijd al wel wat last gehad van afscheiding. Misschien dat iemand anders nog een duidelijker antwoord kan geven. Succes meid!

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou ik heb tijdens de pil gebruik altijd wat van mijn eisprong gevoeld (terwijl ik eb gelezen dat je geen eisprong krijg tijdens pil gebruik.. zie niet waarom niet). ook altijd wat van afscheiding gehad, maar dit was echt echt veel... en heel toevallig juist op de dag dat ik mijn eisprong zou krijgen (28 dagen cyclus) probeer dan mijzelf zo min mogelijk gek te maken over mijn lichaam, maar ja, NOT POSSIBLE hahaha

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    @vlinderfladder: hier hoop spanningen! ga morgen ochtend indien temp nogsteeds 37 testen
    heb voor t weekend negatief getest en besloten ff te wachten nu nog steeds geen teken van ongi zelfs t gevoel niet! ik heb nu sinds zaterdag een temp van 37 heb nogsteeds redelijk last van "vocht" wat dat inhoud?al sla je me dood hahahaha verder ben ik mega moe echt dood op en aangezien mn wekken elke dag om 5uur gaat werkt dat niet echt mee! verder zit mn hele kin onder de puistjes echt veel (ben ik niet gewent) en mn buik rommelt nogsteeds en is nog redelijk opgezet en hard (word wel wat minder kon ook 3dagen niet naar t toilet misschien kwam t vooral daardoor :( ) maar verder gaat t goed ik heb dus niet echt kwaaltjes en nog steeds geen zwangerschap of ongi gevoel :( t is dus afwachten maar morgenvroeg hoop ik duidelijkheid te krijgen doe t nu door mn urine op te vangen ipv over de test heen te plassen ben benieuwd! al geloof ik er zelef nog steeds niet in nou ja steeds minder maar je hoort van me wel lief dat je t hebt gevraagd hoe staat het er bij jou voor? x

6. Spannendetijden: Ik ga voor je duimen dat je morgen een posi test in handen hebt.

Lexy4:
    Dat helpt dus niet zodra ik stop met eten of drinken is die smaak er direct weer. Ik dacht net neem zo'n snoepje met sterke mentholsmaak maar getverderrie ik heb nu een nog misselijkmakende smaak in mijn mond dat werkt dus ook niet.

Natuurlijk red je het. Je kan het allemaal zo duur maken als je zelf wilt. Je kan je kind merkkleding aandoen maar ik moet zeggen ik koop ook veel leuke kleding bij de zeeman, c&a, h&m en de markt hoor. Je leeft gewoon naar wat je hebt. Wij hebben ook wel wat in moeten leveren (salaris dan omdat ik minder ging werken) en de eerste 2 maanden is het even wennen maar nu merk ik er niets meer van. Het lijkt wel of je je automatisch aanpast ofzo.

7. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo,
    na 5 hele lichte lichte lichte zwangerschapsstest ben ik langsgeweest bij de huisarts, heb bloed laten trekken en morgen weet ik meer.
    Ik hoop zo erg dat het raak is maar vrees voor het slechtste.
    niet te doen zoveel dat je daar moet aan denken tis om zot van te worden...
    och was het al maar morgen ...

groetjes

8. Spannend hoor Victortje kan me voorstellen dat je in spanning zit.
    Ik zal voor je duimen !

9. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Oh wat spannend meiden, ik duim erg had vor diegene die nu in spanning afwachten.

Northern, erg lastig als je internetverbinding het soms laat afweten :( . Ik ben wel erg verbaasd hoe erg ik het dan ook mis dat internetten. Hoezo verslaafd :(

Marloes: ik hoop dat je dan duidelijkheid hebt en weet waar je aan toe bent.

Wij hebben het financieel gezien niet slecht, maar voor spullen voor de inboedel moeten we ook sparen. Ik heb wel het idee dat je keuzes bewuster zijn en ik geniet er alleen maar meer van als we het geld eindelijk bij elkaar hebben en dan van de nieuwe aankoop genieten :D
    En er is altijd wel een reden te bedenken of je wel of niet voor een kind wil gaan. Als het goed voelt moet je ervoor gaan.

Victortje: wat kan een dag dan lang duren :( . Kop op en morgen ben ik wel weer hier te vinden om je (goede) nieuws te horen ;)

Spannende tijden: geldt voor jou ook natuurlijk ;)

Verder lijkt me een schema wel handig. Je hoeft toch niet gelijk weg als je niet meer in ronde 1 zit. Begin nu net iedereen een beetje te kennen :(

10. Zo'n schema lijkt mij ook wel wat maar hoop toch ook niet dat je weg moet als je niet meer in ronde 1 zit. Ik begin iedereen ook net een beetje te leren kennen.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik kijk ook weleens bij topic net gestopt met de pil, en dat is een heel hechte groepje geworden. veel zijn ook al lang niet meer bezig met het stoppen met de pil haha, maar blijven kletsen daarin. ik voel dan niet echt alsof we in hetzelfde bootje zitten,. deze topic kan ik mij dan wel in vinden met de dames die hier kletsen, en idd, hoef ook niet weg als je niet meer in ronde 1 zit. willen natuurlijk nog blijven kletsen :D pech voor dames dan later die binnen komen en heeft het te maken met allerlei zwangere vrouwen :p

12. Nou kom net van het ziekehuis af...
    Echo gehad dus!

Er was niets meer te zien dus het is allemaal op de natuurlijke manier gegaan... Dat is wel fijn!
    Verder hadden ze wel een cyste gevonden van 5 1/2 bij 5 1/2 cm op mijn rechter eierstok....
    Maar dat kan verder geen kwaad voor een eventuele nieuwe zwangerschap!
    En kan uit zichzelf weg gaan :(

Ze zag wel heel duidelijk de slijmlaag zitten... Wat dat betekend weet ik eigenlijk niet :rolleyes: vergeten te vragen!
    dus als iemand het weet ?

Ik heb ook gevraagd naar die bloeding die ik heb gehad afgelopen vrijdag tot gister morgen...
    Ze zei al dat dat heel lastig is om te zeggen.
    Kan nog van de mk zijn maar ook al een menstruatie geweest zijn.
    Ik denk dat als ik van vrijdag ga tellen weer dat ik een heel eind in de goede richting zit.
    Hopelijk nu geen lange of onregelmatige cyclus zoals je vaak hoort na een mk.

Liefs

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @marloes
    gelukkig is dat dan nu achter de rug, en kan je nu focussen op nieuwe kansen :D hoop echt voor je dat je komend maand dan een regelmatig cyclus hebt. gebruik je ovutesten?
    wel vervelend over de cyst. moet je iets nog ermee? medicijnen/ weg halen?

14. cyste gaat in de meeste gevallen uit zijn eigen weg...
    Het komt schijnbaar heel erg vaak maar je weet het dan niet.
    En idd met een echo zien ze het dan.
    Maar kan verder geen kwaad gelukkig!

Neej ik gebruik geen ovutesten... vind dat zo'n gedoe en niet echt nodig voor ons!
    wij gaan voor een 2de kindje maar wel op onze manier haha.
    wij doen het lekker wanneer we zin hebben :)

Hopelijk mag ik snel zwanger worden!
    Hoop dat ook voor iedereen die hier zit!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    goed zo .. lekker geen gedoe. nou, ik wil ook geen gedoe, maar haal toch wat in huis tegen de onzekerheid straks :p of ik het ga gebruiken is nog te zien ..hopelijk niet nodig

alle succes dan met je volgende ronde :D duim voor je!

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Heey meis,
    Gelukkig was er niets meer te zien op de echo! Nu heb je tenminste wat zekerheid. Ik duim voor je dat het een gewone ongesteldheid was en dat je de volgende keer meer geluk hebt! Ik denk dat we allemaal erg blij voor je zijn.

Liefs lexy

17. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey meiden,

ik wil wel een lijst maken maar dan moeten jullie me allemaal even een pb sturen met daarin je stopdatum, 1ste ronde datum en je eerstvolgende NOD (niet ongesteldheids dag ofwel de dag dat je ongi liever niet moet komen :) ) en je ronde.
    De eerste ronde begint pas vanaf de dag dat je 1 volle cyclus hebt gehad.

Bij mij is dat bijvoorbeeld
    laatste pil 1 mei, ongi 4 mei
    eerste ongi 6 juni (na 29 dagen)
    eerste nod 6 juli
    dus ik ben in de eerste ronde.

wanneer je dus stopt met de pil/mirena/spiraal ed en je bent nog niet ongesteld geweest ben je dus nog niet in de eerste ronde. Dit noemen we de ontpil fase (of hoe we dat dan ook noemen hahaha.

is dit voor iedereen een beetje duidelijk?
    zo deden we het op het vorige forum en zo kun je in een oogopslag zien wie er wanneer NOD heeft en het is leuk om te kijken wie er op dezelfde dag moet enzo.. hebben we steun aan elkaar.

En NEEEE natuurlijk hoef je niet weg als je in de tweede of meerdere ronde komt. Wij hadden na enige tijd echt wel een leuk clubje en we spraken af dat we zouden gaan als we zwanger waren. En het was ook weer leuk om weer even van een zwangere wat te horen. Je bouwt een soort band op dat is echt heel leuk.

@iedereen: veel succes met alle vorderingen

@victortje: hoop dat het snel morgen word...
    kun je anders een foto van een test maken en hier plaatsen? :D
    dan kijken we even met je mee hihihi.

@marloes: sterkte en veel succes met de hoop op de volgende keer vestigen. Je weet iig dat je zwanger kunt worden en alles is meteen nagekeken en gelukkig in orde!

Ik zie jullie berichtjes tegemoet!
    x

18. Vlinderfladder

4 jun 2008
    56
    0
    0
    Zuid Holland

19. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    ik baal er echt van nu juist van toilet, roze bloed op mijn papiertje bij het afvegen voorlopig nog niets meer, oh ik hoop dat ze niet doorkomen, pfff, khad beter een beetje gewacht met bloedtrekken maar ik kon me niet meer houden (misschien komen ze nu door omdat er een last van me afviel dat ik stopte met testen en daardoor misschien zijn doorgekomen) of kan het nog innestelbloed zijn ofzo, pfff baal er echt van
    :cry:

20. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    HALLO

juist dokter aan de lijn gehad ik heb hcg 21: ZWANGER
    ik vind het persoonlijk laag maar dokter zegt boven 10 ok, dus hopelijk verloopt het goed en stijgt mijn waarden snel (hij praat wel niet van opnieuw bloed laten trekken)

groetjes

Deel Deze Pagina