Ja idd! Nu krijgen ze meer dan genoeg, maar het mannetje blijft wat dun! Geen idee waar dat aan kan liggen! Ze komen niet buiten en hij eet gewoon normaal. Het vrouwtje is sinds een aantal weken gewoon dikke dan het mannetje. Denk dat ik het maar wel ff in de gaten moet houden. Misschien toch nog maar ff een bezoekje aan de dierenarts brengen binnenkort.
tsjah zou kunnen, idd maar even in de gaten houden. hier is er 1 best wel een lekekr dikkerdje (vind het heerlijk, zo'n pluizebol) , maar die eet ook niet bizar veel ofzo en die van ons komen ook niet buiten, maar ze is wel heel actief, actiever dan die slankere.
Sjees, sorry moet het even hier kwijt, maar wat een zeiktopics worden er aangemaakt zeg, pfff over het bepalen vh geslacht en een hele discussie over het wel of niet gebruiken van lactacyd, bladieblah!*blagh* Zo, das eruit hahaha
jeetje of je nu wel of niet lactacyd gebruikt is toch je eigen mening. Als je je daar lekker bij voelt moet je het vooral doen. Ik doe het zo af en toe ook maar echt niet elke dag! Heb tegenwoordig ook doekjes gekocht. Dat je daar een topic voor opent :S
ja, sommige zeggen dat het wel goed is voor die bacterien daar onder en andere weer niet, of je wel of geen schimmels ervan kan krijgen en dat je het echt niet moet gebruiken met het zwanger worden etc haha ik heb ook die doekjes en die gebruik ik af en toe, maar idd ook niet elke dag.
Hier zijn er verschillende die en kat hebben he...Leuke foto's van je nieuwe bewonders Bren! Vind katten erg leuk maar niet om te hebben... ik heb er nisk mee ... Misschien omdat ik ben opgegroeid met alleen maar honden.
*stapt in de jacuzzi...en roept de masseus en de kok* ik wil wel een paars fatboy graag zo das even nodig na zo'n dag! hahaha meiden.. jullie zijn fantastisch.. vind geweldig wat jullie in een dags werk hebben bereikt. meer dan ik.. hahaha hoe doe jullie dat @Bren wat ben jij bezig zeg met je avatars hahahaha.. ik kom binnen en gelijk 2 verschillende @miss je moet wel goed blijven eten hoor. is belangrijk voor je weerstand.. al heb je geen zin hahaha... wacht even.. ik heb alleen mamaline geholpen met een ovutest hahaha vraag mij niet dingen als wanneer je ei is haha nee. ik voel mijn ei heel duidelijk en ook echt rond de tijd dat ie verwacht is dus ik kan je helaas niet helpen.sowwy hoe heet de plant? huppeldepup? waarom moest je daarom lachen? @daphne kl*te zeg..vind wel dat je ongi nu gewoon mag komen. *denkt even 2 keer na of ze nog kinderen wil* uuhmmm.. ja.. mijne word niet zo.. HAHAHAHAHAH>. @lexy.. begreep ik het goed. je ga testen? wanneer? ik ben verder south african potato salad aan het maken voor bbq morgen en een nieuwe mobiel bestellen (toch) HIer was het mooi weer vandaag. niet warm niet koud. geen brandend zon, af en toe wolken over en geen regen ben er even niet dus... tot straks misschien
ja, heb net wel ook gereageerd op het geslacht bepalen, maar zo zijn er van die topics dat ik denk:come on!hihi
Ik denk dat je je niet overal bij moet afvragen of het wel of niet kan/mag... Daar wordt je gek van... En teveel is nooit goed bij nuks niet... Zo denk ik altijd maar
ja dat kan idd...ik heb dat juist met honden, maar daar moet ik ooit wel aan geloven, want mijn vriend heeft hetzelfde als jou
Pixx, ja verveling heet dat haha... en die topics.. Pff ik irriteer me soms mateloos aan wat hier geschreven word! ook die topics "ben ik nu zwanger" Als ik dat via een beeldscherm kon bepalen voor iemand zat ik morgen by Oprah
haha, ja idd *lol* alsof wij even met een doptone of echo-apparaat door het beeldscherm kunnen kijekn hhii
Hehe ja ik ben een echte dierenvriend hoor... Als iemand een kat heeft kan ik daar net zo goed mee knuffelen Maar zelf een kat hebben neej dat niet. Ik ben echt met honden opgegroeit en wel met mechelse herders. Mijn vader zat bij de hondensport... politiehondenvereniging... 2 keer in de week trainen en verschillende oefendagen en wedstrijden. als ze goed genoeg waren en de papieren hadden gingen ze naar amerika... Wij hebben 2 honden gehad... Zeg gehad omdat we vorig jaar onze rottweiler in hebben moeten laten slapen omdat hij ziek was Mijn liefde gaat vooral naar de engelse bulldog! Van kleins af aan helemaal verliefd en heb er dus ook 1... Een teefje met de naam molly Dat is echt men meisje!
ja toch, volgende keer ga ik antwoord geven op zo'n vraag Dan ga ik zeggen... nee sorry je bent niet zwanger... want wy weten namelijk meer dan jijzelf..en wij op het forum zyn betrouwbaarder dan een test...dus ik zeg nee
Ja ik heb dat ook soms dat ik denk van ja wat heb je eraan! Doe een test of ga naar de huisarts. Maar aan de andere kant wat heb ik eraan om dat te denken... Die meiden die zo'n topic openen zijn of onzeker of enorm in twijfel... en ja als iemand dat weg kan nemen door te antwoorden is het toch prima. als ik zoiets zie kijk ik er gewoon niet naar dankan ik me er ook niet aan ergere haha
Ik ga denk ik morgen naar de kruidvat... als ik daar tijd voor heb. Mams belde net of ik morgen al een lunchafspraak heb. Dus misschien dat ik wel met mams ga lunchen. Maar als ik wel morgen testen kan halen dan ga ik of morgenavond of donderdagochtend voor het werk testen. Vind het wel eng, maar kan het uit blijven stellen.. maar op den duur wil je toch wel wat meer weten. Maar zodra ik getest heb zijn jullie de eersten die ik het vertel Al zullen jullie wel moeten wachten tot de avond aangezien ik fulltime werk. Of als ik het 's ochtends doe en wat tijd nog over heb voor ik naar het werk ga, zet ik het er misschien wel ff snel neer en reageer ik later wel uitgebreider! Zo antwoord op je vraag pix? Werkse nog ff meid. * reserveert de jaccuzzi alvast voor als pix klaar is
me 2, hou ontzettend veel van dieren...zou hele asiels leeg willen halen!zodat ze daar niet zielig zitten te zijn. we hebben onze poezen (Chica&Diva) ook expres uit het asiel gehaald en ook dat ze geen kitten meer waren maar nog wel jong genoeg..want kittens worden toch wel eerder genomen en toch een wat jongere gekozen, dat we natuurlijk ook lang van onze schatjes kunnen genieten. Wat zielig van jullie hond! In 2003 is de hond van mn vriend overleden...kende het beestje niet erg goed, want was pas 2x ofzo bij zn vader langs geweest en daar woonde ze,omdat mn vriend tijdelijk op een kamer woonde toen, maar ik heb echt tranen gelaten.Zn pa belde op dat het niet goed ging en dat ze de volgende dag waarschijnlijk ingeslapen werd en toen we kwamen, stierf ze ong een half uurtje daarna uit haarzelf, alsof ze op haar (echte)baasje heeft gewacht!kan nu bijna weer huilen Molly..How cute!
haha, ja idd Bren en Marloes hihi vind het toch altijd wel grappig om dan even te lezen, maar volg het dan verder niet.