rechts boven een bericht is er een quote knop.. als je op iemand wil reageren en de tekst van hun erbij houden.. gebruik quote knop
hoe is ieee...... *bied je een beetje potatosalad aan* niets erin die je niet mag.. bbq morgen met een zwangere hahaha
heey meiden! Ik ben net thuis van mijn werk.. Wat een hitte daar..dat die ouwtjes t loodje toch niet leggen met die themperaturen daar.... Zo ff lekker onder de douche,en dan bed in ff uurtje tv kijken zo na mijn werk kan ik nooit gelijk slapen. Hoe staat het hier? ik loop echt achter,ben ik paar dagen niet actief mis ik alles weer.... Nou ja niets aan te doen..als iemand me mist hoor ik het wel
Ben dr vroeger vaak geweest (woonde in Apeldoorn) maar laatste jaren niet meer, dus voor mij morgen ook ff nieuw weer, maar kep dr wel zin in, leuk voor de kleine meid!
dat is lief bren! maar dan sms ik je gewoon als ik aan je denk ... Maar de afgelopen dagen zo druk me alles en niets,dat ik aan t forum enzo niet toe kom.. HET IS SCHANDALIG!
heerlijke discussie weer kitty met de geslachts bepaling! ik heb ook ff neergezet dat ik ook een voorkeur had en heb zal ze wel weer over me heen krijgen nu hahaha
Ik werk te veel met excel... ik sta continu op F9 te drukken (=cijfers herberekenen) in plaats van F5. Ze zouden er een automatische refresh in moeten bouwen, in die browsers (mozilla in mijn geval)!