*proest* LOL @ Bren! You go girl! Nee zeg maar niet, want dan ist weer gezeik......mja, ik heb mijn zegje gedaan en blijf erbij. He ladies, ik ga nu ECHT mijn bedje opzoeken anders word het niks dat dagje weg morgen... Bye xxx en trusten vast!
Tja... het is politiek correct voor de dames die niet zo makkelijk zwanger kunnen worden om dit soort uitspraken niet te maken.... Maar iedereen mag zijn/haar eigen mening hebben.... Het zou toch ook van de zotte zijn als je niet een mag voorkeur hebben!
aaw... wat een poepies... wat zijn ze leuk he, als ze nog op hamsters lijken... Wij hadden ook een nestje (wij hebben een zwarte kater = schijtluis en een lapjeskat = vrijdoos, want ze draait zich meteen goed om als je begint te aaien). Een van die kittens op een dag op de bank en mijn man en ik waren aan het eten. Wij dachten dat hij niet op de salontafel zou kunnen springen, want het was een aardig end. Na, dat kittentje maakt toch een mega-jump, waggelt naar het broodje met kaas en neemt daar toch een mini-hap van.... ik heb mijn man nog nooit zo maf zien kijken.........
ja ik heb ook een voorkeur maar dan zelfs welk geslacht ik als eerst wil.. tja.. ik ga ervan uit dat ik twee kreeg hahah.. gelukkig zal ik zeker zijn al met een.. maar ik WIL twee en niemand kan zeggen.. ja je wil je wil.. waarom niet. als het mij lukt dan lukt het toch. als niet ja dan zie ik het toch dan weer wel.. hoef toch niet stiekum erover te doen
Als je hier op het forum lees, lijkt het net of de hele wereld problemen heeft met kinderen krijgen. Maar de mensheid krijgt toch al generaties lang kinderen zonder problemen? Hoeveel procent van de vrouwen kan nou geen kinderen krijgen?
ach ik vind het soms belachelijk wat vrouwen hier schrijven Ik kan me voorstellen als je jaren bezig bent je de opmerking "voorkeur" niet leuk vind.. maar sommige maken er hele problemen van... heb hier ook wel eens het woord "egoistisch" gelezen, dat als je een voorkeur heb je ego bent! maar juist die dat roepen, slaan met kerstmis voor honderde euro's eten in...... en aan de andere kant van de wereld hebben kleine kindjes helemaal geen eten...dat noem ik egoistisch (doe het zelf ook maar ik noem niemand ego haha)
nou er zitten wel een aantal die moeite hebben.. en ik vind het vreselijk voor ze.. maar dat ben ik niet.. (niet dat ik weet) dus moet ik toch zeggen en willen wat ik wil.. moet het toch ook kunnne bespreken met je partner dus moet je erover kunnen denken.
weet je dat ik dat altijd geroepen heb... zo'n lief klein donker kindje adopteren... maar het is wel heel wat he....
\ja.. ook een optie.. is misschien niet je eigen bloed. maar het is wel een kind die liefde nodig heeft en dat niet hebt
Tja ik heb gewoon het geld er niet voor, anders had ik het zo gedaan, zelfs nu ik wel kinderen kan krijgen... maar als ik moeite zou hebben met zelf zwanger worden zou ik het wel weten.... je hoort/leest hier eigenlijk niets over adopteren he?
Nee, omdat het forum over zwanger worden en zwanger zijn gaat. Maar als alternatief zou je toch ook een deelforum aan adoptie, draagmoeders etc kunnen wijden? Al is het maar informatief... heb je toch een totaalpakket wat je als forum aan je publiek levert. Maar misschien is het te pijnlijk?
mensen hier in de straat hebben een tweeling geadopteerd, zyn ondertussen al 30 jaar, en ze hebben nu kleinkinderen... Kzie geen verschil tussen hun en myn ouders met hun kleinkinderen... Vind het altijd geweldig om te zien! hoeveel liefde en niet eens je eigen bloed!... Oooh zo'n lief donker babytje met die kroeshaartjes! Om op te vreten!
mijn schoonzus wil 2 eigen kinderen (is ze nu mee bezig.. zwanger van de 2e) en zodra beiden een beetje ouder zijn en snappen adoptie willen ze adopteren. een uit afrika en een uit india