wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    halloooo,
    ben ik weer ff, kon niet slapen heb maar ff geklust met vriendlief maaaaarrrr. we waren klaar en toen bloedde ik, het is niet veel maar redelijk helder zou dat erg zijn? vorige maand heb ik een ovu bloeding gehad maar dat was 2 dagen na me ei.
    mijn vriend gelijk in de stess net. van ohhh dat is toch niet erg he

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    meiden ik ga naar bed..
    lekker slapen voor straks
    ik ook even klachen. heb ontzettend vette huid en puistjes. niet normaal

3. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Slaap lekker esmee en pixx! Knufff en is goed esmee... Ik zie hem wel weer verschynen!
    hy heeft de tijgerbalsem ieder geval meegenomen naar je ;)

Miss... oe geen idee schat..... Mss iets te "wild" ik zeg maar wat ;)

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey pix dat heb ik ook ineens, en ook op gedeelten van mijn gezicht waar ik dat nooit heb (lees midden op mijn wangen enzo)
    pff soms is vrouw zijn met hormonen ook niet alles...

5. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ik op mijn kin en kaaklijn (puistjes) en voorhoof en neus vettig

6. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ja dat zou kunnen brenda. ik houd het wel ff in de gaten.

7. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    zo ik ga er weer vandoor tot morgen!

8. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    welterusten !

9. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Naja.... Ik zou niet hoeven werken, mijn man verdiend ook genoeg om het huis te kunnen betalen. Maar ik wil werken. Ik zou het niet prettig vinden om niet te werken. Maar ik ga volgend jaar wel 4 dagen werken en mijn man ook. Als mijn broer ook aan kinderen gaat beginnen (dat wordt december, want dan is de chemo uit zijn bloed) dan gaan hij en zijn vriendin ook 4 dagen werken. Dan houden wij 1 dag over om een oma voor in te schakelen ofzo.

Maar misschien als het kind er is.... dan zeg ik misschien wel iets heel anders.....

10. Snuffie

Snuffie Actief lid

Jun 22, 2008
    141
    0
    0
    Anywayz... ik ga ook slapen... tot laterz!

11. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    ik spring in bed met een zak chips en borrelnootjes... *vreetbui* en wens jullie een goede nacht!

tot morgen schatjes! KUSSS

12. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    hoi meiden lekker geslapen in het prinsessenkasteel! ikke wel heb heerlijk geslapen daar op me nieuwe boxspringbed.

heti s weer lekker weer buiten pff
    er er al iemand wakker?

13. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Ben ik even een dagje druk meteen 25 pagina`s bijlezen :-s Ben ik helemaal niet meer gewend hiero :)

Dit was even een kort berichtje, ga even lezen.

14. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen, ik is ook weer wakker! Heerlijk geslapen :D ;)

Flink gekletst hier gisteravond! Wij zijn ook heel druk geweest ;) ...

Goede zaak dames, van de vermistten op de lijst. Denk alleen wel dat (ik weet niet meer wie het zei) er een punt gemaakt is dat we rekening moeten houden met de vakantieperiode...

Ga de kleine man ff aankleden en dan zo ff naar het dorp, beetje inkopen doen...

15. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    He he, niet alles gelezen, was me teveel.
    Kan iemand me even een update geven :) ?

Hier alles goed, gister druk dagje.
    Even bij oom en tante op de koffie , werken en toen naar vrienden bbqen :) En tussendoor een telefoontje van vriendlief dat hij in plaats van 5 aug. al onderweg was naar huis :) :D :) :D

Helemaal happy!
    Dus jullie begrijpen vast wel dat ik na de bbq geen tijd had voor het forum ;)

Moet zo ook weer even 2 uurtjes werken en dan weer lekker vrij :)

Ik sluit me aan GROUPHUG

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi hoi, even een vraagje (vanaf mijn werkplek, heb thuis nog steeds geen internet :S)

Mijn situatie:
    Gestopt met de pil, toen na 5 dagen ongesteld geworden.. Pilmenstruatie dus.. Daarna weer ongesteld geworden na 19 dagen.. Toen dus begonnen met tellen, omdat dit volgens mij mijn eerste echte menstruatie na de pil was.. Ik zit nu al op 35 dagen.. Hebben veel meiden hier last van? Of zat er meteen weer regelmaat in?

Ben ik niet op t juiste moment begonnen met tellen of is mijn cyclus gewoon helemaal van t padje? Wie o wie heeft hier ervaring mee?

Thnx alvast...
    K word gek van mijn lijf....
    x

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Iedereen lekker geslapen.
    Het was gelukkig niet zo warm vanacht.
    Straks naar de kapper, heerlijk als er iemand met je haar bezig is ;)

@ Daphne1984: Ik heb zelf wel een regelmatige cyclus tot nu toe.
    Ben nu 2 maand geleden gestopt en werd beide keren na 27 dagen ongi.
    Hoor ook verhalen dat het anders is, dus ik denk dat je af moet wachten.

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    Hoi allemaal..
    ik ook lekker geslapen
    ja...ik heb stiekum hapjes weer genomen.. kijken of die koud genoeg is :p is die nog niet .. ;)

@northern.. je heb gemist hoe bren, mamaline en miss (volgens mij die drie) een paleis voor wachtruimte aan het maken waren dus als je terug kan lezen zou ik het wel even doen. is wel mooi.

@Daphne. ik heb gewoon tot nu toe een regelmatig cyclus na het stoppen met de pil. Ik ben bang dat jij dan iets langer cyclus hebt.. en mogelijk wat onregelmatige. je kan alleen afwachten meid. vind wel erg voor je.

19. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hee meis,

Ik heb hier geen ervaring mee, ben al jaren niet meer aan de pil en mijn cyclus is altijd superregelmatig geweest...

Heb je al een test gedaan? of heb ik weer iets enorm over het hoofd gezien? :oops:

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Grrrrrrrr, en dat terwijl mijn cyclus voordat ik met de pil begon super regelmatig en rond de vier weken lag.. K*t-pil! Als ze me dit verteld hadden, had ik lang lang lang geleden gewoon een spiraaltje genomen!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Zo, dat is weer ff genoeg voor vandaag! Vol goede moed gaan we verder met deze dag.. Niet meer aan denken.. Dan komt het misschien eerder, al dat stressen en nadenken is ook niet bevorderlijk denk ik...

Pix, kom je mij ook even een happie proeven? Ben wel erg benieuwd hoe t smaakt! Heb t nog nooit op! Oh nee, laat maar! Foei, had besloten dak vandaag weer gezond ging doen en ga diƫten! Is hard nodig, anders kan ik steeds weer nieuwe kleren kopen omdat ik de rest niet meer zo pas...
    Ja! Daar ga ik me eens helemaal op focussen.. En op sporten, dat scheelt ook.. Ik heb gewoon teveel tijd om na te denken hihi... Testen doen we ook niet meer, gewoon gaan met die banaan en dan zien we het wel.. Blijkbaar is het nog niet voorbestemd dat ik nu zwanger word...

Maare, ik vind de wachtruimte helemaal toppie geworden, mag ik daar ook in wachten? Gewoon, lekker relaxen.. Hm... Ja! Mag t, pleazzzzzzzzzzz?

Verders nog nieuws en iemand in t roze? Hope so!
    x

Share This Page