wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    GROUPHUG!!!!

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    moppeke, je klinkt zo down zo, geef de moed niet op he hug.
    12 Aug, is maar een half weekje verder dan mijn NOD en ik zag vandaag pas en dacht, heeeeh?dat is gewoon volgende week vrijdag al! klinkt ver, maar valt best mee..Mn meis moet dan ook alweer naar het CB, sjees gaat echt snel allemaal joh, kop op girl!jullie komen er wel...het valt ook allemaal niet mee, asl je idd meteen in de 1e ronde raak hebt en het gaat mis, is vetkl*te!bij de pakken neerzitten helpt echt ook niet, maar ik heb makkelijk lullen...

3. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    GROUPHUG!!

Dit is de eerste grouphug waar ik aan mee deed ladies!! hahahahahaha

Een dagje niet aan t dieet houden? Tja, ben net begonnen... dus meteen de eerste dag zondigen is ietwat schandalig.. Maakt ook al niej uit! Hoop zooooo dat ze satestokkies met de marinade van mijn mama gemaakt hebben... Want die is zoooooooooooooooooooooooo lekker jammie! Smullen straks... :) Is alweer ff geleden, bbq... Lekker!

Ik ga uitloggen, kga nog heel ff wat werk doen en dan naar huis!

@ Coto, nee hoor, niet teveel details! Lucky you dat t zo snel raak is...
    We hopen samen op veeeeeel roze op korte termijn!

x

4. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

5. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    JIJ IS LIEF!!!

Ik weet wel dat het ook niet zo heel lang is, maar de dagen lijken gewoon voorbij te kruipen... Maar goed, ik moet mezelf gewoon af en toe een schop onder m'n kont verkopen *schop zichzelf hard onder haar behind*, niet zeiken, en gewoon afw88!

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    :oops: thanks :oops:
    je zeikt niet..het is ook allemaal niet makkelijk, maar op deze manier kruipen de dagen idd heel langzaam aan voorbij.lekker veel afleiding zoeken, leuke dingen doen, je ventje extra knuffelen (kleine en grote) ;)

dames, ik ben er ook vandoor...hoor iemand brabbelen, en dan nog even samen schapjes doen :)

doeggggg

7. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    JIJ IS OOK AL ZO LIEF!!

Ik doe m'n best om m'n kop op te houden, soms is dat makkelijker, vandaag ff niet... Ben vandaag heel erg moe en daar lijdt mijn positieve instelling het snelst aan :oops: ;)

8. Jantsjuh

ik weet precies wat je bedoeld hoor meid, en daar is ook niks mis mee. wij vrouwen hebben het recht om zo nu en dan even lekker te mopperen, want we hebben altijd elkaar om er daarna weer lekker om te lachen.
    dat is het mooie van een vrouw zijn ;)

9. Jantsjuh

hmmz tis hier nu zo stil :)

10. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ja, moest toch onze vent nog ff in z'n (te warme) bedje proppen, hij is helemaal op. Dan nu nog maar ff een uurtje slapen en vanavond kijken we wel weer hoe het gaat!

11. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    hey all...
    ff snel heb al de hele dag visite...
    Vriendin met dr zoontje is hier, de kids zijn de hele middag in zwembad in de tuin dus die vermaken zich...en ik heb weer nergens fut voor!

Heb vandaag van die twister friet gekocht, verkopen ze gewoon by AH.. dus ff kyken strx of die lekker zyn, by de burger king zyn ze nl wel erg lekker... Eten dus heel makkelijk vanaaf...

heb verder niets terug gelezen.. doe strx wel

tot vanaaf! xxx

12. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    zo visite weg...

die twister friet is lekkol! aanrader dus!

kreeg vandaag telefoontje dat een vriendin bevallen is! een jongen.. het is niet te geloven, van al me vriendinnen met kids, zyn er 2 met meisjes de rest alleen jongens....Hy heet jayden.. vind het persoonlijk jammer dat ze die naam genomen hebben..bij des op de psz zitten er al 3 in zyn groep die zo heten...
    dus van de week als het wat rustiger is ff op beeb bezoek... wéér geen roze kleertjes kopen voor my haha..

ik ben helemaal Op.. ben echt moe! niet van moe als in slapen maar moe van gewoon echt helemaal klaar met me lijf!
    mer is des nu in de douche aan het gooien en ik doe helemaal niets meer vandaag!

13. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    hallo meiden!

@ coto GEFELICITEERD MEID! We waren al bang dat je vermist was en nu ineens een dag later al gelijk op roze! Hebben jullie goed gedaan! Had je ook verschijnselen? Of helemaal niets? Geniet er lekker van meid!

@ all: Zo het wachtkasteel wordt goed ingericht, daar kunnen we met zn allen wel ff relaxen! Hebben jullie vandaag nog wat leuks gedaan?
    Voor de meiden die gaan bbq lekker genieten. Morgen gewoon een sapdag invoeren ;)

Ben vandaag in mijn pauze met een vriendin wezen lunchen. Ze is tot nu toe de enige die helemaal op de hoogte is! Zij vond ook dat ik testen moest kopen, dus dat heb ik dan gelijk maar ff gedaan! Heb ook alvast een rompertje in huis gehaald. Ben zo benieuwd. Weet nog niet hoe laat ik ga testen. Moest net erg nodig naar de wc en wou het ophouden tot ik alleen ben, maar helaas dat lukte me niet meer. Moet vanavond ook nog ff naar een vriendin, dus weet niet of ik ervoor of erna kan testen, maar hou jullie op de hoogte.
    Verder heb ik nog steeds wat last van mijn tand! Het is nu zo'n irritant jeukgevoel aan mijn tandvlees! Wil erg graag op ijzer ofzo bijten of de hele tijd tegen mijn tand aan slaan! Gelukkig doet het niet echt meer pijn.

kussie

14. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Kan jij nu mooi ff bijlezen dus... Whahahaha

15. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Zelfs dat is een hele opgave hahaha best veel pagina's weer :rolleyes: ....we kunnen ook afspreken dat als er veel getypt is er regelmatig samenvattingen worden gemaakt hahaha... scheeld weer een boel terug bladeren

Lex het maakt nie uit of je het voor of na doet..als je het ons maar wel meteen komt vertellen :D
    als je kies nu slecht hersteld..is dat mss wel een goed teken! ;) tijdens de zwangerschap kan je veel last van je gebit krijgen!

16. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Kan al amper bijhouden en onthouden wat er wordt geschreven, laat staan dat ik er ook nog een samenvatting van moet gaan schrijven... ;) :rolleyes:

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    haha..

zo die kwallenbeet (is geen beet eigenlijk toch) die zie je nog steeds erg goed man... dat hoort niet zo toch? tis echt nog knalrood...... met kleine witte blaasjes/stipjes erop..dat had nu allaang weg moeten zyn toch...

of had ik een giftige kwal uit australie ofzo haha zou echt wat voor my zyn...

18. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Jee Bren, heb geen idee! Ben vlgns mij nog nooit door een kwal "gebeten", dus ik weet al helemaal niet hoe dat er uit ziet...

Anders ff bezoekje aan de HA?

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Good evening ladies...ben zo moe, zelfs pijn in mn benen ervan pffff

Weet ook niks over kwallenzuigzoenen ;)

20. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Oh gatverdamme! Ik heb ff op google gezocht..

Blijf meteen van de plek af, op de huid achtergebleven neteldeeltjes kunnen nog steeds gif afscheiden. Dus niet wrijven of krabben;

Eventuele (resten van) tentakels in de huid kunt u het beste verwijderen met een pincet, of trek ze met behulp van een pleister uit de huid;

:confused:

Nah wacht nog wel ff..geen jeuk en pyn meer ..dus dan zal het vast wel meevallen... I hope..en anders toch maar eens na de HA...

Share This Page