Heb even gezocht...Moet je hier even kijken Brenda, hoe je zoiets moet aanpakken http://www.gestoken.nl/page.php?id=16
haha thnxx mieni..daar had ik myn info ook vandaan... maar lief dat je ff meegezocht hebt.... kzie alleen niets staan van rode plekken die er na een week nog zitten ..mss soort allergische reactie, dat zal het enige logische zyn denk ik..
ja het ergste wat er kan gebeuren is dat me been er tot me knie vanaf moet ... haha nee dat is spottend.. Maar hoe was jullie dag? Morgen word wéér fucking warm/benauwd he... daarna ineens weer stukken minder met regen.. dus twijfel nu nog of ik dit weekend wel naar vliss ga....
bren wat irritant zeg! Zou het idd maar even in de gaten blijven houden en anders maar ff naar de ha. Rij ik net naar die vriendin van mij om de make-up die ik besteld heb op te halen, stuurt ze een sms dat degene die het zou brengen de vader daarvan overleden is en dat ik de make-up een week later kan ophalen. Ben toen gelijk maar weer terug gereden. Lekker een avondje alleen en als ik straks plasdrang heb ga ik testen....
trouwes bren is het waar dat je gebid dan minder snel geneest? Heb namelijk nog nooit zo'n last gehad van een gaatje vullen en het ziet er ook erg raar uit! Soort van bruin/rood bloed op mijn tandvlees! Heel raar, dat heb ik al helemaal nooit na het vullen.
Ach, hier een beetje een baaldag, ben moe en prikkelbaar... Snap nix meer van mezelf en m'n cyclus, ben bang dat ik er toch teveel mee bezig ben *misschien een poosje afstand nemen van ZSP? Maar heb mezelf een schop onder m'n h*l gegeven, het moet nu maar weer afgelopen zijn Zoooo dat was ikke in een notendop! Nu jij!
Niet weggaan hoor! Doe ik ook niet ondanks dat vriend eerst nog niet voor een beeb wil gaan ivm financien. Hoop stiekem wel dat ik straks posi test want daarna is het gedaan met de beebpret, maar blijf hier om jullie te steunen
Oja shit dat is waar..hahaha.. nou dan wachten we rustig met je mee! Line knuffff meid.... geen afstand nemen hoor wij kunnen je hier niet missen, en anders kom je maar hier dan krijg je van my ook nog een trap onder je kont lees dit maar eens lex... een van de vele sites waar beschreven staat over zwangerschap/gebitsproblemen staan ook dingen over vroeggeboorte blabla, maar sla dat gewoon ff over, met alles heb je enge dingen! http://www.colgate.nl/oralcare/life_sta ... ancy.shtml
Mijn dag was niks aan..ben moe, het is benauwd (what else is new?) en mn vriend heeft mijn eten uitgespuwd.
2 minuten voorbij en hij geeft nog steeds nega aan... nog 3 minuten te gaan, maar ben bang dat het nega blijft
2 minuten voorbij en hij geeft nog steeds nega aan... nog 3 minuten te gaan, maar ben bang dat het nega blijft
niet meteen stressen schat! Je moet/mag pas gaan balen als je ongesteld bent! en tot die tijd hopen we gewoon keihard dat je een posi test in je handen krijgt!
mijn test is negatief! kutzooi! Als ik dit weekend nog niet ongi ben geworden ga ik wel weer testen met ochtendurine... maar zal dan denk ik al wel ongi zijn! Getver wat baal ik hier van!