He meid, vervelend! En we hadden allemaal zulke goed hoop... Maar goed, je bent nu al een poosje overtijd en net wat je zegt; als je in 't weekend nog niet ongi bent, test je gewoon opnieuw!
coto GEFELICITEERD! bannercheck! pfff 26 dagen... maar iig het weekend er weer vanaf! mag ik nog wel even uithuilen in het kasteel?!?!?
Meiden ben er een poosje vantussen. Ga met mannetje stukje dvd kijken (Heroes), daarna gluur ik misschien nog ff. Wil op tijd naar bed, ben echt heel moe...
alvast weltrusten mamaline. esmee, de duiveltjes gekomen, balen meid!vol frisse goede moed naar de volgende ronde! *kus* zal de masseur even voor je roepen
Fyne avond Line! lex... nog geen paniek schat al begrijp ik je reactie volkomen! die hoop is er toch altijd..
ik denk dat die het losgemasseerd heeft gisteren die masseur, Brenda, hij mag nooit meer komen! ik ga lekker op de bank met een Aleve Feminax want ik word gek hier! need GROUPHUG
Oh hy is hier niet meer terug gekomen hoor! ik dacht je hebt hem gehouden.... maar bankhangse meid! hopenlijk voel je je snel wat beter... GROUPHUG
Pfff idd.. hier stapelt de wasmand zich al aardig op... Ik heb daar nu echt geen fut voor.. dus als je je verveelt lex... heb nog een mand voor je hier staan
ik heb zo'n hekel aan strijken, maar heb zowat geen kleren meer in de kast die ik naar mn werk aan kan, dus moet wel! Het is wel verdomde warm voor strijken, maar ja. Nog 3 dingen te gaan! Blousjes :S
ja word tijd voor wat nieuwe roddels! Ik ga des op bed gooien.... die mocht nog ff film kyken... tis ook nog zo warm......