ik snap er nu niets meer van hoor hahaha nothern staat op 8-8 volgens mij moet heel die lijst eens nagekeken worden?
Ik stond op blauw!!! Maar goed geeft niet, na deze ronde kom ik eerst toch niet in aanmerking voor de lijst. Ik zet me er dan wel op als ik een kans heb gehad om zwanger te raken * lees: als we een keer het rubber niet gebruikt hebben op belangrijke dagen!*
Meiden, nog een gezellige avond toegewenst en lavast een goede nachtrust...Ik ga nog even naar beneden en dan slapie doen. Nighty Night!!! *kus*
Vind je me nu niet zielig.... Sta ik daar een beetje remi blauw te zijn Je bent een schat hoor meid! Ik was niet boos! Waarschijnlijk kan ik morgen al wel weer verwijderd worden
hahah ja het heeft op zich ook wel wat he! Ik val iig wel op Ik ben momenteel ook gillend naar huis aan het kijken. Wat een superkerel is dat toch ook!
klopt precies! Nou ik ga nog ff voor de tv hangen en dan zo maar eens slapen. Kom morgen wel weer loeren na het werk. Het wordt me morgen toch warm! Moet ik weer werken! Ben ik straks vrij (weekend) wordt het weer minder mooi weer! Ik tref het ook niet. Ach ja als het 20-29 aug maar super weer wordt Weltrusten alvast! Dikke kus
welkom josa, succes met zwanger worden ik meld me natuurlijk weer als iedereen weg is maar anyway welterusten lady's, ik ga nog ff een paar bladzijden lezen. dikke kus
Verdorie.. ben ik er.. is iedereen pleite.. @ bren: gewoon naar vlissingen gaan, kom je een bakkie bij mij doen @ lexy; balen van je test joh.. hoop dat je over een paar dagen alsnog een posi test hebt! @ josa: welkom! en natuurlijk 10.000 grouphugs voor iedereen... enne.. hoorde ik daar een massage? kom maar duivels zijn sinds gisteren weer weg.. even korte menstruatie als met de pil, 3 dagen en 1 "uitlekdag"...waar mijn menstruatie vóór de pil 5-7 dagen duurde.. dus ik ben er nog niet echt van overtuigd dat de pil uit mn lichaam is.. al krijg ik wel wat meer last van kleine bultjes in mn gezicht.. zijn niet echt puistjes te noemen Had ik al gezegd dat mn lover op trainingskamp is als ik mn eisprong heb? Baal dr echt van.. (dat blijkt wel weer als dit de tweede keer is dat ik het vertel ) nou ja.. heb trouwens ook ovutesten van sensitest besteld vandaag.. maar denk niet dat ik ze deze maand ga doen als er geen spermagevendpersoon in de buurt is zoo.. en hoe is het met jullie? als er uberhaupt nog iemand is..
ik was er weer, nachtmens..... tum sorry maar waar woon je ook alweer? hahaha ik vergeet echt alles of je hebt het nooit gezegd, of ik heb er over heen gelezen! maar dat zou ik idd wel eens kunnen doen gezellie Ik heb al een paar dagen gevoel in me buik... Nee echt? ja echt! hahaha dat kan toch nog helemaal niet? maar het is toch echt zo!... het is ook heel anders dan je darmen gewoon aan het kloten zyn.... maar soms voel ik gewoon aan 2 kanten (het zal niet waar zyn toch) een plopje haha kan het niet eens uitleggen...... Zucht..word weer moe van mezelf ga op bed tv kyken... Laturzzz xxxx
ZWANGER JUNI mamakitty Limmeke Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari victortje (ronde 2) NOD lijst JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 03-08 Esmee81 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen @ Josa: welkom en heeeel veel succes, hoop dat t snel raak is! @ Lexy: K*t meid, ik had zooooooooooooooo gehoopt dat je test positief zou zijn! Hug... @ Bmd: wow! wat voel je precies? Probeer t eens uit te leggen @ All: hier is dag 36 aangebroken, nog steeds zonder ongi of welke klachten dan ook.. Gisteravond laat in mijn bedje, de bbq was heel erg gezellig.. We hebben nog oude foto's zitten kijken, zo lachen om te zien hoe iedereen er toen uit zag.. Haha.. Lachen gieren brullen.. Hoe is het verders met iedereen? Nog nieuws, roddels of zo? x
Goedemorgen iedereen, @ Josa: Welkom, succes hopen dat het snel raak is. Ik heb een vraag aan jullie. Sinds 2 weken heb ik nu last van mijn onderbuik aan de rechterkant. Het gevoel dat er een bal zit zeg maar. Ik dacht dat het met de ongi te maken had of met de eisprong, maar mijn ongi is zo goed als voorbij en dat gevoel blijft. Zal dat met het ontpillen te maken hebben? Het doet niet echt pijn, maar is een zeurderig gevoel.
Goedemorgen. Ben ik ook weer. Gisteren een heerlijk dagje Walibi gehad, maar nu wel nog wat moe. Ga even bijlezen. Tot later
Zo even snel bijgelezen. Coto: gefeliciteerd Snel zeg. Geniet ervan. Northern: dat is beter bericht, dat je mannetje op weg naar huis is. Daphne en Lexy: vervelend zeg die onzekerheid. Als de dan toch wegblijven moet de test ook maar positief aangeven. Hopelijk komt er nog goed nieuws de komende dagen. Esmee: de nu al. Korte cyclus deze keer. Wel balen. Hopelijk meer succes in de volgende ronde. Josa: welkom en veel succes met zwanger worden Mamaline: Leuke serie heroes. Volgen wij ook. Weer een lekkere warme dag om te werken Alles warmt ook steeds sneller op. Gelukkig wordt het weekend wel weer wat koeler, maar het mag niet te veel gaan regenen. Hier nog geen enkel teken van ongi. Ik voel helemaal niets, terwijl vorige ronde ik al een week last van m'n (*)(*) had. Raar hoor zo'n vrouwenlichaam. We wachten rustig af.
@ Yvo, Walibi: leuk! Maare, heb je misschien zwangerschapskwaaltjes? Ben benieuwd! Spannend... "We wachten rustig af", lukt dat een beetje? @ Tamtam: ik heb ook regelmatig last van een raarrr gevoel in mijn onderbuik aan de rechterkant.. Aan mijn cyclus te merken ben ik ontzettend aan het ontpillen, dus misschien heeft het er wel iets mee te maken ja.. Dacht ik tenminste.. Misschien hebben andere meiden er ook ervaring mee, of hebben ze een ander idee... Vervelend in ieder geval, dat gezeur in je buik... Hoop dat je er niet teveel last van hebt...