@ Daphne1984: Het is met vlagen dat ik het veel voel. 's Nachts gelukkig niet zo veel. Begon me al van alles in te beelden, maar mijn aanstaande zei ook al dat het best door het ontpillen kan komen, dus ik hou het gewoon in de gaten, maar fijn is het niet
Goedemorgen meiden! Kom ook weer even om het hoekje kijken! Heb ook een boel gezeur in mijn buik en ben wat dagen misselijk geweest. Misselijkheid is nu vrijwel weg maar dat gerommel en gedoe in mijn buik blijft nog. Moeilijk hoor, die wachtbank! gelukkig zit ik er niet alleen Bah, wat een weer he....kan er helemaal niet goed tegen en heb zo'n medelijden met mijn paardjes. Mijn grote zwarte paard zweet de hele dag door zonder dat hij ook maar iets doet en daarnaast worden ze continu geplaagd door vliegen en dazen Doe er vanalles aan, maar het helpt allemaal niet genoeg. Heb ook nooit geen zin om iets te doen als het zo'n weer is. Ik neem me voor te gaan strijken maar uiteindelijk 5 dagen later is er nog steeds niks gestreken Herkenbaar? Daarnaast een man die helemaal niet tegen de warmte kane n daardoor de hele nacht ligt te woelen en al...erg vermoeiend! Maar hopen dat het gauw weer minder is....
ZWANGER JUNI mamakitty Limmeke Marloes22 JULI Sabrina 24 Bmd mamaline scorpion loesmari victortje (ronde 2) NOD lijst JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen heb mezelf maar weer even aangepast. wel fijn zo'n korte cyclus, lijkt het tenminste niet zover meer hahaha. We even ovu testen gescoord natuurlijk heb zondag een klein feestje, dan kennen we elkaar 5 jaar. (en woensdag 5 jaar verkering) iemand leuke ideeen ?
Kom maar op met die ideeen, wij zijn maandag 6 jaar samen Esmee, dan kan je 03/'08 weghalen op de lijst, toch? owja, en meintje is niet meer vermist
@ tamtam: hou t inderdaad maar in de gaten ja.. Je aanstaande, wanneer gaan jullie trouwen? (sorry als j dat eerder hebt verteld en ik dat gemist heb!) @ All: meintje is niet meer vermist! @ Meintje: het is inderdaad moeilijk.. Maar, het wachtbankparadijs maakt het prettiger, toch? Maare, misselijkheid? Goed teken toch?! Ben benieuwd! Hm, arme paardjes.. Lijkt me zo irri, de hele dag vliegen en dazen op je lijf... Grr... Wij hebben thuis 2 husky's en die hebben het ook super heet met die dikke vacht.. Rustig aan dus, alleen in de avonden wandelen, want anders leggen ze het af.. En dat is niet de bedoeling! 's avonds zijn ze nu ook een stuk actiever dan overdag.. Overdag liggen ze vooral te hijgen in de schaduw of binnen.. Maar zelfs in de schaduw is het heet! Morgen wordt het weer minder he, hoop alleen dat t niet constant aant regenen is.. Maja.. @ Esmee: feestje met zijn tweetjes of hebben jullie mensen uitgenodigd? Vijf jaar, goed bezig iig
Heb net bedacht dat we lekker naar de sauna gaan. Ben even aan het reserveren... Zwaluwhoeve word het! en dan maak ik even een leuke bon voor hem. Aan cadeautjes doen we al lang niet meer hihi... En ik zal me van de lijst halen idd maar ik wacht nog even want misschien dat iemand nog wat wil veranderen en anders staat de lijst 3 keer op 1 bladzijde...
leuk zwaluwhoeve hoef ik bij mn vriend niet mee aan te komen haha je kan de lijst toch wijzigen?dan blijft het hetzelfde berichtje op dezelfde pagina
pfff wakker worden Esmee *geeft mienime een schouderklopje* ok waar houd hij wel van? Ik ben wel goed in ideeen!
ben niet meer vermist! Haha! Mag weer in zwart [-o< Tsja...het zou een goed teken kunnen zijn, maar ik was de hele dag door met vlagen misselijk en niet alleen in de ochtend ofzo. Moet wel meer boertjes laten dan anders Ik schuif het uit zelfverdediging toch maar op het ontpillen anders ben ik straks misschien te teleurgesteld. Wachtbankje is TOP! Mooi gedaan, voel me er helemaal thuis! Vooral die masseur mmmmmmm Oeh, lekker! Zou ik mijn man nooit mee naartoe krijgen.... Die heeft het al warm bij 24 graden Iemand nog spannende plannen voor deze warme dag?
zo arrangementje geboekt China Arrangement. -------------------------------------------------------------------------------- Ontvangst op de Zwaluwhoeve met koffie/thee en diverse lekkernijen met een Chinees tintje tussen 09.00 uur en 09.30 uur Programma uitleg en rondleiding door onze gastvrouw. Gebruik van alle saunafaciliteiten tot 24.00 uur. Vrij gebruik van scrubzout, showergel en SEAH Hairspa shampoo van Schwarzkopf Professional Lichaamsbehandeling Jing Luo van 55 minuten U wordt ontvangen in onze beautyfarm met uitleg over de behandeling en producten. Uw behandeling start met een Aziatische oshibori voetbehandeling met Chinese muntolie. Daarna volgt een MER lichaamsmassage. Deze gehele behandeling zorgt voor een goede doorbloeding en herstel van de energetische balans. 3 gangen VIP lunch Laat u verrassen met een luxe en zeer verfijnd 3-gangen lunchmenu. De gerechten worden in stijl geserveerd in ons restaurant "De Oude Deel" dat zich bevindt in een oude Saksische Hallenboerderij uit 1792. Hachi-Dan-Kin begeleide meditatie van 30 minuten De Hachi-Dan-Kin is naar verluid de oudste kata ter wereld en is afkomstig uit het klooster van de Shaolin-monniken. De vastgestelde serie bewegingen heeft als doel het lichaam te verwarmen, de energie te laten stromen en een diepe rustige ademhaling te verkrijgen. Na deze serie een aantal malen te hebben beoefend volgt meditatie. Chinese amuse in onze relaxruimte de Opkamer hmmm kan niet wachten tot zondag. Ik vind het wel lekker met warm weer dan kun je ook nog lekker buiten liggen enzo! gelukkig is zondag mijn ongi ook weer over!
hehehe, geeft niks..het is nog euh...ochtend hihi klinkt even heel zoetsappig, maar je maakt mijn vriend blij met... MIJ denk niet dat we er echt iets aan gaan doen, hoor.
Meintje...de wel bekende "ochtend-miselijkheid" kan de hele dag duren, hoor Esmee, klinkt heel lekekr allemaal zeg!alleen die meditatie is voor mij wat te zweverig
yep, moet in je blootje...zij hebben alleen de 1e dinsdag vd maand badpakkendag...ben er ook niet zo van gediend, bloot...ik ga daarom liever naar Sanadome/Nijmegen, daar is badkleding standaard verplicht
Owh...da's jammer....Sanadome ben ik wel eens geweest en daar voelde ik me okee. In mijn blootje....ben te preuts! Ik weet het, we hebben allemaal hetzelfde en niemand kijkt op 'die' manier naar elkaar enzo, maar toch, he. Veel plezier in ieder geval Esmee!
ja idd in je blootje maar je loopt overal in badjas of met je handdoek om. Pas in de sauna ga je op je handdoek zitten en geloof me: dat wil je dan ook hahaha! Wij zijn het wel gewend dus en die meditatie dat is voor de fun. Dat zit erbij en ik weet dat die van mij wel eens samen met mij gemiditeerd heeft en dat hij dat heel lekker vond maar nu bijna nooit meer doet. In het teken van ontspanning en genieten met elkaar heb ik dit gekozen. Wij willen namelijk graag altijd zelf het eten kunnen bepalen, en bij bijna alle arr. zit wel buffet bij. En dat vinden we niks! Mienime: sexykostuums.nl dan maak je hem helemaal blij hahaha! en anders iets leuks zoals Karten of wandklimmen, of gewoon een filmpje reserveren met een etentje..
Jah...kweet het maar probeer mezelf echt voor te houden dat ik zwaar aan het ontpillen ben en die man van mij herhaalt dat de hele dag door. Lijkt af en toe wel of ie niet wil! Nee, hij wil wel maar vindt het ook wel eng en spannend. Typisch aan hem vind ik dat hij juit uitkijkt naar de periode waarin je wat meer interactie met het kindje kunt hebben. Dus wanneer het begint te kleppen en vragen gaat stellen enzo. Hij is angstig voor de periode waarin ze zo hulpeloos zijn en ze niks aangeven en je dus instinctief moet handelen. Mij lijkt die periode als ze zo klein en hulpeloos zijn juist heerlijk! Verschil tussen mannen en vrouwen weer?
Ey meiden, Hier ben ik weer met eindelijk internet haha. Het verhuizen ging allemaal wel lekker en rustig, hier en daar moet nog wel wat gedaan worden. Maara ch dat zijn later zorgen Dat komt allemaal wel, De woonkamer en eetkamer zijn wel bijna helemaal klaar op het hout werk na haha. Maar veelste heet daar voor om nu te gaan klussen en verven. De slaap kamer is de vloer al wel gelegt maar schilderen moet nog, we hebben nu alles gewit maar lijkt wel een ziekenhuis slaap kamer zo niete cht romantich haha. Nou we hebben het toch vaker gedaan deze maand met het verhuizen dan we hadden verwacht we hadden er toch nog puf voor hahahah. Hoe is het hier allemaal? Liefs Bloem
nou, sorry hoor, maar mij kan je echt niet wijsmaken dat je dan niet op elkaar let, dat doe je normaal toch ook wel, als je in badkleding of zelfs in gewone kleren loopt?vind het ook helemaal niet zo hygienisch als ze zeggen... anyways, ieder zn eigen ding ik voel me er ook niet prettig bij, dus dan doe ik het niet.
Ik zit trouwens nog wel een tijd op de wachtbank.... Omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus is en nu met dat ontpillen ik helemaal niks meer snap van het gedonder in mijn lijf heb ik besloten pas 18 augustus (verjaardag man) te testen als ik voor die tijd niet de op bezoek krijg. Test iedereen netjes bij/na NOD of zijn er meer die toch het testmoment wat wegschuiven?