wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @daphne1984: We gaan 8 september trouwen, dus over een kleine 6 weken.
    Heb er zin in :D

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    ey, bloempje..dus het gaat wel lekker zo met jullie..fijn te horen :)
    ach, als het maar vast woonbaar is he, de rest kan allemaal nog idd.Succes verder ermee.

Hier gaat het zn gangetje, geen bijzonderheden.

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    Ik ben een test-uitsteller...ik test niet op NOD en al helemaal niet daarvoor.

4. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Owh Tamtam, spannend! Is zo leuk...trouwen!
    Ben net getrouwd en heb er erg van genoten. Er verandert helemaal niks, maar het is toch een lekker gevoel als je getrouwd bent. Je band lijkt nog hechter en je hebt een soort rust in je relatie...klinkt stom maar zo voelt het voor ons wel.

Ga je het groots aanpakken?

5. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Daphne: op dit moment voel ik nog helemaal niets bijzonders. en me er niet zoveel mee bezig houden: zolang we maar steeds dingen te doen hebben gaat het goed haha.

Goede ideeen? Wij gaan elk jaar op de dag dat we onze eerste date hadden heerlijk uit eten. Het is nu zo'n traditie (al bijna 8 jaar) dat we allebei deze datum al ver van te voren vrij plannen en gewoon een heerlijke avond met ons tweeen hebben. Of misschien volgende keer met ons drietjes?

Maar die sauna klinkt ook wel erg goed. Ons maakt het niet zoveel uit naakt of niet. Maar inderdaad wel ieder z'n ding.

6. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Als ik ooit lees dat meiden al 6 dagen ofzo voor NOD aan het testen slaan en dan teleurgesteld zijn met een negatief testertje dan snap ik het niet meer. Je weet dan eigenlijk nog steeds niks of niet veel en kunt net zo goed blijven afwachten.

Ik wil als ik test dan ook wel dat er eventueel voldoende HCG is om een dikke vette posi-test te krijgen en niet zo'n testje met een heel vaag streepje die ik alleen zie en verder niemand.

7. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ladies, ik stop ff met forummen.. Ineens een zooi werk op mijn bureau wat voor 14:00 af moet.. Dus ik ga ff hard aan de bak!
    Tot de volgende keer maar weer!
    Allemaal succes en geniet van het prachtige weer!
    Liefs!

8. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

Jul 26, 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Ik probeer ook idd een dag voorbij de nod in mijn hoofd te houden. iets in het weekend bijvoorbeeld. Lekker rustig. Niet dat je s'ochtends piest over dat ding en een uur later moet gaan werken ofzo! :confused: Dat zou ik echt niet leuk vinden. En nu ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb (ben ook zon staafjes-pies-verslaafde) want gisteren zijn de :evil: gekomen!

dus ronde 3 en nu ga ik douchen want ik ga zo nog even werken van 1 tot 6 en dan morgen lekkur shoppen met schoonma!

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo dames.
    ik heb me ziek gemeld. en nee niet om heerlijk een dagje uit te doen, maar mijn energie weer op peil te brengen. Heb maar anderhalf uur geslapen en nu ben ik oververmoeid en kan niet meer slapen.
    Ik was al wakker om 08.00 (dus viel in slaap om 06.30 - vogels zingen, al licht in kamer)
    ik was al thuis van de bbq om 2.00 maar kon gewoon niet in slaap vallen. was klaar wakker.

oververmoeheid en werken met mensen met psychiatrisch problemen is niet een goede combinatie (ook prikkelbaar en kan niet nadenken)

verder rommelen mijn darmen heel erg.. (heb niet veel gedronken.. 3 wijntjes ~cheers bowen~ :D vanaf 16.00 tot 01.00.. vind niet heftig, was ook niet aangeschoten of zo)
    potatosalad was wel lekker :p

@mamaline *knuffel* de ovutests kunnen nog een paar dagen positief blijven. Ik zou als ik jou was je ei rekenen vanaf 24 na je eerste posi ovutest.

@Brenda hallo meid.. lekker visite gehad? :D kl*te dat je moe ben van je lichaam, wat is er allemaal dan? van de kwal?

@Lexy.. jammer van de negatieve test meid. gewoon nog even afwachten. zit er wel kans in, als je cyclus langer is?

@esmee. balen zeg van de ongi. natuurlijk mag je in de wachtruimte blijven, je moet toch nog wachten totdat je kan klussen! dat is ook wachten

ik strijk nooit. ok wel.. op 36 /37 graden hahahaha (maar ken het gevoel.. strijken voor je werkkleding..bah.. gelukkig hoef ik dat niet meer.. stomme pakjes

@josa welkom hier in de eerste ronde. Van wat ik begreep uit je voorstel ronde is dat je laatste ongi was eigenlijk dat uit de pil, en nu wacht je op je ECHTE cyclus?

@meintje. mijn mannetje maakt het moeilijk voor mij.. ik zeg alles komt van het ontpillen en hij zegt ik ben zwanger! (maar das zijn mannen ego -superzaad)

@Bloempje. zo. lekker verhuist weer. neem je wat fotos en op fotoalbum plaatsen als het allemaal een beetje ingericht is? vind altijd leuk te zien hoe anderen het hebben ingericht..geef me weer ideeen (ik kan dingen niet hetzelfde houden)

even over de lijst.. ik heb een plaatje van ons wachtruimte toch bijgevoegd? die is weer verdwenen merk ik nu pas. Ik had toen ook een heleboel dames weggehaald en netter gemaakt... BREEEENNNNN... wat heb je gedaaaaannn.... hahahahahah *knuffel, kus* zie bladzijde 456

GROUPHUG

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ZWANGER
    JUNI
    mamakitty
    & Limmeke & Marloes22

JULI
    Sabrina 24 & Bmd
    & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 &
    (ronde 2) victortje

NOD lijst
    dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte

JULI
    24-07 Daphne1984 (ronde 1)
    26-07 Lexy4 (ronde 2)

AUGUSTUS

01-08 Snuffie(ronde 2)
    02-08 yvo08 (ronde 2)
    04-08 cin1979 (ronde 1)
    05-08 Pixie (ronde 1)
    06-08 Meintje (ronde 1 Jantsjuh (ronde 1)
    07-08 Spannendetijden (ronde 2)
    08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1)
    12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2)
    18-08 Bowen (ronde 1)
    22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2)
    24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1)
    27-08 Esmee81 (ronde 3)
    31-08 AlexiaR (ronde 2)

SEPTEMBER

01-09 Marloes22 (ronde 3)

* zwart = NOD
    * rood is ongi
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * Vermist

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
    vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken)
    [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL]
    haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    daar is die dan. met wachtkamer en netjes :D

12. Bowen

Bowen VIP lid

Jul 21, 2008
    7,344
    0
    0
    OV
    Hee ladies,

Goodmorning, nog net op de valreep, moet ik wel snel typen en posten anders is het alsnog middag.

Pixie, wat kl*te dat je je zo voelt. Goed dat je je ziekgemeld hebt.

Meintje, ik weet dat mijn schoonouders de paardenknoflookpoeder geven om zo de vliegen op afstand te houden. Gaan ze nl enorm van stinken zoals je je voor kunt stellen.

En ik vind de wachtkamer ook super geworden. helemaal toppie, kan ik daar straks ook op een mooie fatboy gaan hangen. Maar zover is het hier nog niet, eerst nog druk klussen ;)

Enne sauna zou ook niks voor mij zijn. Voel ik me ook niet op mijn gemak.

Enne die puistjes enz. heb ik ook last van, gek word je er van, ik heb het idee dat iedereen kan zien dat ik gestopt ben met de pil.

En strijken blghhh, de meest onzinnige bezigheid als je het mij vraagt, ik strijk ook zoveel mogelijk met 36/37 graden of helemaal niet, en sommige dingen moeten wel maar die doe ik meestal pas als ik het weer aan wil. hihi

Fijne dag allemaallllll

Ik zie dat het toch inmiddels middag is geworden.

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hi bowen

idd net de morgen gemist :p 12.02
    ik heb ook het idee dat iedereen kan zien dat ik met de pil gestopt ben. alle puistjes en vet huid.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dat lijkt mij ook een erg lekker gevoel als je getrouwd bent.
    We houden het vrij klein.
    Er komen ongeveer 32 gasten.
    We houden geen feest.
    We gaan maandag 's morgens trouwen om 10 uur al, dus gaan we 's middags brunchen met iedereen.
    's Avonds gaan we alleen met de ouders uit eten.
    We wilden niet te veel geld uitgeven ook ivm de kinder wens.
    We doen het precies zoals wij het willen :)

15. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Ja, kweet het, al dat stinkspul krijgen ze al en ik spuit ze in met stinkspul, heb een dazenval hangen en plakdingen in de stal...etc...maar het helpt allemaal gewoon net niet genoeg naar min zin. Kan ze wel een vliegen- of eczeemdeken opdoen, maar ik zie ze toch liever gewoon in hun nakie door de wei huppelen ;) Maar bedankt voor de tip!

*heb even plaatsgenomen op de fatboy, daar zat toch nog niemand? Of zit ik nou op schoot? :( *

Moet zeggend at ik vroeger heel veel last had van puistjes en alles, dat was ook de aanleiding om op mijn 13 al aan de pil te gaan. Nu ben ik gestopt en tot nu toe heb ik nog geen vette huid of meer puistjes. Terwijl ik dat dus echt wel had verwacht eigenlijk! Vreemd raar lichaam!

Hm, sterkte Pixie! Groot gelijk dat je even een dag voor jezelf neemt om bij te komen. Rust maar even lekker uit!
    Dus jij zegt thuis bij alles dat je aan het ontpillen bent en je man zegt dan dat je zwanger bent? :) Wordt spannend bij jullie als je niet ongi wordt! Weddenschapje ertegenaan gooien!

16. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Je moet het ook doen zoals je zelf wilt! anders kun je niet genieten en doe je alles voor een ander anders.

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    nou als ik mijn NOD voorbij ga zonder ongi te worden, dan pas zal ik mijn vraagtekens erbij zetten aangezien ik vorig cyclus netjes 28 dagen had. al weet ik heel goed dat dat ook niets zegt.. en zei mijn vriend daarintegen dat ik DAAR wel rekening mee moet houden (niet te vroeg testen).. wijsneusje kan die zijn soms hoor.. zegt ook vaak van de vanzelfsprekend dingen (ja schat.. aha schat..meen je niet..wist ik niet schat...hahaha)

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    even dit zeggen. dag voelt ZO onwerkelijk.. vind altijd erg onprettig gevoel. WEET ook ZEKER dat ik tussen 3 en 6 het echt niet trek meer (mogelijk dan even een dutje doen, gaat nu niet lukken nog)

19. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ik word zeker ongi deze cyclus.
    voel nu al de krampen komen. vorig cyclus had hetzelfde. had 2 dagen licht krampen toen 2 dagen weg en toen opeens brak die door (en werd ik misslijk, kotsen, duizelend, verlamd, pijnlijk ziek voor 2 uren in de nacht!
    pfff.. moet dat nou weer? :rolleyes: ik zie er zo tegenop
    :cry: :cry: :cry:

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    een halfuurtje van vlissingen ;)

Share This Page