Wij hebben dat ook gedaan..Mijn man wilde niet trouwen maar toen Don geboren was moest er zoveel geregeld worden dat je net zo goed kon trouwen dus wij naar gemeente huis en 2 weken erna was het al zover..dus geen tijd om te sparen... en wat ik wil dan mag je wel een loterij winnen 8) Wij hebben het ook klein gehouden smorgens ook gratis getrouwd om 10 uur.. Alleen met ouders en mijn beste vriendin erbij daarna nog even met dat clubje koffie met gebak gedaan,dit werd betaald door onze ouders. en toen hebben we s'avonds een zaaltje gehuurd en de familie en vrienden uitgenodigd voor een receptie met hapje en drankje ... Alleen de mensen die je ook vaak ziet of hoord want verre ooms en tantes koste alleen maar extra en zie anders ook nooit. Het mooie was dat na alle envelopen openen dat we de avond betaald hebben van de cadeautjes.,, Heeft ons dus in principe niets gekost Baal dr alleen wel van dat ik niet in een mooie witte grote prinsessen trouwjurk ben getrouwd maar ja dat komt in de toekomst hopelijk nog wel. Dat heeft mijn mannetje beloofd dus ik ben benieuwd Ik hoop dat je ook leuke dag heb! maar dat zal wel goed komen denk ik!
owjeej pix... Nou die krampen ga ik nu weg blazen.... nu heb ik de weggeblazen en kom je als het goed is op een ROZE WOLK
was het maar zo.... ik kan wel huilen....zie er zo erg tegenop...vind helemaal niet zo erg dat ik niet zwanger ben.. maar na de vorige cyclus....wil dat gewoon niet meer hoe je dan de pil kan missen zeg
Ja erg is dat he... ik kan me niet meer herrinderen hoe het was voor dat ik de pil begon te slikken.. Maar nu is het idd vrezelijk.. Kin vol puisten... Dan nog die super pijnlijke bloederige ongesteldheid.. Neej we moeten snel zwanger zijn of gewoon weer pil gaan slikken wat dit is niks.. Ik ben dr gelukkig al weer vanaf waren ff 3 rotdagen maar nu hoop ik ook dat ze bij mij wegblijven. maar meid ik hoop dat het niet doorzet.. anders maak ik kruik voor je warm en een kop thee en doos paracetamol dr bij... dan moet het goed komen die paar dagen! Ik ben dr hor!
dank je kim.. je bent erg lief dat maakt mij idd wel weer blij.. als het zo gaat zoals vorige cyclus dan is het vandaag en morgen krampen (ziek gemeld vanochten en morgen vrije dag) en dan zaterdag en zondag werken (zonder pijn) en zondag op maandag nacht doorbraak..en ziek zijn maar dan gelukkig vakantie
nou pix ik hoop dat het een beetje te doen is! het menselijk lichaam is echt een raar ding.. Nou nu lekker rustig aan doen!
tamtam: alvast gefeliciteerd natuurlijk doe je het zoals jullie het willen.. (ben jaloers, bij mij is de dag alweer voorbij en ik mis het wel eigenlijk het ermee bezig zijn en erover dromen )
Hoe gaat het met iedereen? gaat er nog iemand binnenkort testen? Met mij gaat het goed! Vanmorgen ff paniekerig, las op maart2009mama's dat iemand die even lang als ik zwanger is, die zag gister met dr 2e echo geen hartactie meer Dus ik in paniek natuurlijk....Toen hebben we een pretechoburo gebelt en mochten we om 14:00 komen. En..........super mooi! Echt een baby'tje al, hij/zij bewoog al en we zagen het hartje weer mooi kloppen en hoorden het ook! Het is nu 2,82 cm groot. En mijn uitgerekende datum klopt op de dag af hahahaha! *lang leve temperaturen en ovutesten* Echofoto's in mijn album...... Ze maakte tevens een 3D echo! Super hoor!
Aaa mammakitty wat een gave foto's wat mooi. Vooral die van 3 weken je ziet hem/haar gewoon zwemmen!. En wat een mooie buik! Ik ben nog niet zover maar bij mij zie je nog niks! Dat is wel leuk hoor om te zien hoe het verloopt....
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Heej Pixie, Net op 't NOD forum ook al gezien dat je ongi bent geworden... Getver! Heel vervelend. Rust lekker uit en denk ff alleen aan Pixie! Dikke cyberknuf voor jou
Pixie: balen zeg, wat vroeg ook Sterkte de komende dagen, hoop niet voor je dat het net zo erg is als vorige keer.
even snel reageren. volgens mij blijft het hierbij. het is doorgekomen.. de vorige keer was de ziek gevoel net voordat die doorkwam. wel een cyclus van 24 dagen volgens banner.. ik snap dus mijn cyclus niet. heb mijn ei tussen 20 en 21 juli gehad. is dus 10 dagen LF. vorige cyclus was 28 dagen zal ik dan nu maar 26 dagen pakken? of 28 weer?
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Hier ziet het ook naar uit dat de komen. Nu wat licht bloedverlies en wat last van mijn rug. Verder niets. Als dat nu zo blijft kom ik er rustig bij langs met klachten, maar wel balen. Ik wacht nog even met het aanpassen van de lijst, maar als dit zo doorzet heb ik deze maand ook maar een cyclus van 25 dagen Ik hou voor m'n banner maar 27 aan denk ik en met vruchtbare dagen beide maar Ik voel m'n ei wel elke keer dus dat scheelt.
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 02-08 yvo08 (ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 05-08 Pixie (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 26-08 yvo08 (ronde 3) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Helaas het heeft goed doorgezet Op naar ronde 3. Ik heb mijn NOD nu op 26 augustus, de dag dat ik op huwelijksreis ga. Laten we hopen dat de dan zeker wegblijven.