mamaKitty, wat een mooie foto's. Het is al gewoon een echt mensje. Supermooi. En alles met jou ook goed. Niet te veel overgeven?
pixie; echt balen meid, dikke knuffel. mamakitty; wat een super mooie foto's, mooi om te zien hier alles zijn gangetje, beetje zeurderige buikpijn. ik roep de hele week al tegen mijn vriend volgens mij komen de als ik van een 28 cyclus uitga wel, dan moet ik rond het weekend ongi worden. omdat vorige week woensdag echter een ovutest duidelijk posi was, ga ik uit van een 33 cyclus. dus het is even afwachten
Hehhh balen pixie en yvo... Wel mooie korte cyclus allebei ! Hopelijk aankomende ronde meer geluk! Veel sucses en ga duimen dat het de nieuwe ronde raak is
@MamaKittyw wat zal je geschrokken zijn van die meid met dezelfde zwangerschapsduur.Gelukkig kon je snel terecht bij het pretechobureau!Hele mooie foto's en een geruststelling, mooi lief klein mensje @Yvo:K*T van je ongi! @pixok balen van jouw ongi!hopelijk voel je je snel beter en mocht je in je vakantie ziek zijn, dan moet je je ziek melden en zijn dat ook ziektedagen, hoor en hou je je vakantiedagen nog tegoed!
Ookal een uitblijvende ongi, meid wat vervelend al 18 dagen!Hopelijk komen ze snel of krijg je alsnog een posi test.
Yvo08, Wat K*T voor je... Hoop dt je niet teveel last hebt van je ongi en dat het in de volgende ronde dan wel raak mag zijn! Lieke, jeetje wat zit jij al lang in onzekerheid zeg, dat je maar snel duidelijkheid mag krijgen (en het liefst een posi test natuurlijk!) MamaKitty, blij dat je weer gerustgesteld bent! Mooie foto's hoor!
Hey Yvo en Pix: balen van jullie ongi! Ben nog niet helemaal bijgelezen, gisteren geen tijd gehad en er zijn zoveel pagina's bijgekomen! Wat een stelletje typmiepen zijn jullie! Mischien wil iemand ff kort de belangrijkste nieuwtjes doorgeven? Is er al (hopelijk positief) getest door iemand? Hier nog steeds niets aan 't handje..... wanneer zullen de komen? Het blijft een groot :
mamakitty erg mooie echo fotos..! Ik heb vandaag de 20weken fotos van mijn broer en schoonzus gezien. oh ZO SUPER beauitiful
Ergens tussen 4 en 8 aug is mijn NOD. Heb mijn banner op 4 aug. staan en heb op de lijst 8 aug gezet. Het klopt dus wel. Ik schommel ergens tussen 28 en 32 dgn in. Maar omdat ik meen mijn ei te hebben gevoeld heb ik mijn banner naar 28 verschoven.
Heej, Heb net maar weer 'ns een andere banner geknutseld. Als ik hier naar kijke valt 11 dagen wachten best nog wel mee toch : (ik wacht er trouwens sowieso nog 12, heb m'n mannetje een envelop gegeven met alle testen, hij bewaart (lees; verstopt) deze tot de ochtend van de 13e augustus, hahaha)
Sorry 4 dagen op de w8bank Met een uitloop naar 8, omdat mijn cyclus altijd schommeld Verder even een snel berichtje, ga zo weer lekker in de tuin zitten. Is veelste warm binnen 8) Maar even snel een berichtje dat ik aan jullie denk xxx
Nee, dat gaat echt niet goedkomen hoor ! Ondanks dat ik vorige maand te vroeg ben begonnen met testen (eerst positief, liep uiteindelijk uit op VMK... had het liever niet geweten), weet ik gewoon dat ik me op den duur niet meer zal kunnen beheersen als die testen hier in de kast liggen. Zeker als ik het gevoel heb zwanger te zijn (symptomen zeg maar).
hey skatties hier weer een ongelooflijk hete werkdag achter de rug Pix en Yv het zal wel aan het weer liggen, al die vroege tjes ach, des te eerder zijn we er weer vanaf. Ik heb nu 28 dagen genomen, maar heb wel ovu testen gekocht!