wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx meiden.

Pix....nu al ongi? Damn...echt TE snel he..En een korte LF....damn damn damn.....

Yvo...voor jou ook k*t....

M'loes ook ronde 3 zie ik....shit meid!

Kom op ladies, zwanger worden he!

****strooit hcg'tjes rond!*****

2. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Ik meld me ook weer...

Pff ben kapot...what else is new...
    Heb toch maar ingepakt al een beetje voor morgen, maar weet nog niet zeker of ik wel ga ivm het weer...
    maar ach kan het alvast maar gepakt hebben... :)

vanavond de bbq aangegooit! dus dat was wel weer lekker...

tum... waar ergens dan? half uurtje kom ik meer uit by goes ofzo?

pixxx Yvo... knuffel voor jullie meiden... niet leuk vooral niet met die warmte.. nou succes weer voor de volgende ronde :(

mooie foto's kitty! :) echt super lief...

ben de rest alweer vergeten wat er geschreven is.....

3. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hier op de site van mat-care. En dan diegene van 3 halen 2 betalen (dus 15 stuks) midstream. Heb ze een tijdje geleden ook gebruikt en doen het prima. Zag het ook echt aankomen en wegzakken!

4. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoop dat het deze maand z'n werk doet en dat je strax op de roze wolk mag!

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ey Bren,

Jij ook weer hier. Ach moe, meid dat hoort er continu bij he? Vreselijk!
    Vandaag met Des beter? Of nog zo #@$%^%$@ vervelend?

6. Baby Boo

Baby Boo Lid

29 jun 2008
    37
    0
    0
    Oppas Mama
    Hey Hey
    ik zit ook in me eerste rond maar ben niet zwanger helaas:S
    Ik kon 3aug testen maar had het maandag al gedaan maar nope...:S
    En nu moet ik 6aug ongesteld worden,

Ik heb wel pijnelijke borsten maar ja me moeder zij kan ook komen door het stoppen van de pil..

Ik hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn!

-X-

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    heey pix en yvo wat is dit nou...
    *Hier ben ik met mijn warme kruik,doos paracetamol en een kop warme thee*

*HUG*

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Welkom Baby Boo, jammer dat je niet zwanger bent.Vanaf nu kan je dan goed je cyclus bijhouden en vol frisse moed naar de eerste echte ronde (begrijp nl uit je verhaal, dat dit je onttrekkings bloeding is?).Heel veel succes!

9. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0

pff nog net zo opstandig hoor... maar ik hou het maar bij het benauwde weer! hopenlijk vanaf morgen weer minder opstandig... ;)
    En Kyan?

10. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hmm, heb vandaag gewerkt. Oma paste op en dan is ie altijd suuuuuperlief :( (yeah sure ;) ). Maar hij had vanmiddag niet zo lang geslapen en dus was ie 't om 6 uur (net als we willen gaan eten) al weer spuugzat... Heel fijn als 't eten je om de oren vliegt... :confused:

11. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Baby Boo: WELKOM!! Veel plezier hier met schrijven en succes met zwanger worden....

Liefs

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hihi, eten om mn oren, klinkt bekend...Ons meis schudt de laatste dagen standaard nee, maait met haar armen en dan belandt het ook overal en nergens haha Vandaag zagen we al, dat ze dood op begon te worden, wat ook logisch was want ze heeft heel druk in het zwembadje gespeeld, dus hebben we een half uurtje eerder gegeten en lag ze er dus ook een half uurtje eerder in dan normaal.

Zat net te kijken, wel grappig...We hebben net voor de lol gesext en mn vriend was grapjes aan het maken daarna en vroeg ook nog ow is je vruchtbare periode op mijn verjaardag 22 Nov (want volgens de chinese conceptie kalender zegt dat we vanaf dan kans hebben op een jongen hahaha), ik zo ja dat zou goed kunnen met die lange cyclus op deze manier, maar toen keek ik net en de 22e is ong de dag na mn NOD die maand!Dus mocht het dan nog niet gelukt zijn, dan ga ik eens eerder testen dan normaal en dan kan ik hopelijk een posi test cadeau doen :)

13. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    nou dat is vaak het probleem, by andere mensen zyn ze ook vaak echt lief hahaha...
    maar ja leuk eten rond je oren! ken het..
    hier is het nu standaard

desman ruim je ff op? NEE!
    desman kom je eten? NEEHEEEEE
    desman laatste keer ga opruimen! IK ZEI TOCH NEEEHEEEEEEE!

zucht..... en hy praat my non stop na. dan zegt ie.. ik ben het spuugzat mama!
    dan moet ik stiekem wel weer lachen maar ja dat heb geen nut ;)

14. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ach Minime; bereid je voor, het wordt nog veeeeeeel erger :) :) Kyan wil nu zel eten, wij doen eten op de lepel en hij brengt 'm zelf naar z'n mond :rolleyes: , althans, hij doet verwoedde pogingen. Soms gaat het goed, soms gaat het (veel) minder! Alles wat hij op tafel laat vallen, smeert hij lekker uit... Om vervolgens met zijn handen kiekeboe te gaan spelen waardoor zijn hele gezicht en haar onder de derrie zit... Hmmm, fijn. Als laatste natuurlijk een toetje en als het bakje leeg is, gebruikt hij dat als drumstel (ondersteboven). Wanner daar de grap van af is zet hij het bakje als een hoedje op z'n hoofd, ook allemaal toghurt in z'n haar dus.

Tel daar bij op dat hij vanmiddag lekker in de zandbak heeft gespeeld en je begrijdt misschien waarom Kyan vanavond flink moest weken onder de douche... ;)

Liefs

15. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Oow ja, kijk er nu al enrom naar uit ;) *waarom willen wij ook al weer nog een beeb?

Ik heb het ook vaak hoor, dat hij iets doet wat eigenlijk niet mag maar zoooo grappig is... ja dan kan ik soms m'n lachen ook niet inhouden :)

16. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ow, ik ken dat allemaal al, hoor hahaha
    het is alleen dat we met avondeten toch nog zelf proberen te geven, maar dan doen we het vaak "samen" en dan tekt ze en valt het idd op de tafel hihi achja, het hoort er allemaal bij.

17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Nou heb gister nog ruzie met mer gehad, over dat ie gewoon een condoom om had moeten doen hahaha
    nee das onzin maar vriendinnen met oudere kindjes hadden me al gewaarschuwd dat het 3e jaar vaak een ramp is.. en het is echt zo.. Hy is op dit moment echt vreselijk..!

het is niet zo dat ie stoute dingen doet, was dat maar zo.. hy is gewoon vreselijk brutaal en eigenwijs...
    lekker tegen de draad in...

als ik in de winkel ofzo ben en hy doet te druk pak ik hem meestal ff by zn arm (en gewoon losjes) en dan zie je hem gewoon om zich heen kijken of er iemand kykt, en dan pas roept hy "mama niet zo hard slaan"
    en ja dan sta je daar hahaha

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Maar ben er weer vandoor girlzz...wil graag Lisa nog iets kijken, medium op rtl4, weet niet meer hoe laat het begint, maar daarna kom ik nog even weltrusten zeggen ;)

byeeee, fijne avond

19. yvo08

yvo08 Bekend lid

28 mei 2008
    523
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal. Baal toch wel een beetje. Komende ronde begin ik nog niet met ovutesten. Te druk bezig met de laatste dingen voor de bruiloft. Maar als het dan niet raak is dan ga ik ze ook maar eens proberen, vooral om te weten of ik inderdaad m'n ei voel.

Allemaal nog sterkte met de warmte. Zal wel weer een lekker nachtje worden. Ga nog even buiten zitten.

Voor iedereen *knuff* terug

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    tjoh ik ga nog even zeiken over die hitte zeg, heb er normaal niet zo veel last van maar nu is het echt GENOEG!
    Heb morgen de hele dag vrij en weet gewoon niet wat ik moet gaan doen.
    Ik heb geen auto ter beschikking en fietsen met dat weer is ook niet alles.. dat doe ik al de hele week naar mijn werk..
    pff.. en shoppen ga ik maandag doen met mijn schoonma en ik vind het ook zonde om de hele dag achter de comp te zitten.
    Misschien toch maar even sporten dan..

er is ook geen reet op tv wat ik wil kijken dus ik verveel me nu al ahahhaaha
    nou bye maar weer iedereen, ik ga nog even op mijn fatboy chillen.. en nog maar massage dan voor de buuk..
    x

Deel Deze Pagina