haha kim... wij kunnen over genoeg dingen zeiken, zeuren, klagen... dat het warm is hebben wel al genoeg over geklaagd vandaag he? Dus dan gaan we klagen over.................. pff weet ik veel..dr word genoeg geklaagd op dit hele forum haha..slierten all over! let's talk about SEX
ja meid over gebakken gekookte en gesprongen eieren en over lekkere slijmerige slierten... Neej SEX is idd een beter onderwerp
heey dames ik ben er ook weer heel ff. @ kitty: wat een super foto's! Heerlijk gevoel zeker nu je het hartje weer gehoord hebt! Gaat allemaal goed dus! @ pix: tjeetje meid, wat klote voor je! Jij bent zelfs nog eerder dan mij ongi! Bij mij zijn de duivels nog steeds niet gekomen. Wat jij zei over een langere cyclus en mijn kansen om zwanger te zijn, tja die nemen behoorlijk af! Ik probeer nu hoop te houden doordat ik misschien teveel gedronken heb voor het testen... dus misschien met ochtendurine anders.. maar heb er een hard hoofd in. Ik hoop voor je dat je niet al te veel klachten krijgt. Het wordt iig wel wat koeler, dus dat is wel lekker als je ongi bent. Dan gaat het tenminste niet zo broeien. morgen zit ik de hele dag alleen op de afdeling. Hoop dat het goed gaat want ik werk er nog maar net 4 weken. Nou ja zie wel. Ga nu tussendoor wel roken! Ze kijken altijd een beetje vreemd als je wilt gaan roken. Ik hoop dat ik een beetje rustig aan kan doen, maar als ik kijk naar het aantal dossiers dat op mijn bureau ligt, dan zal het wel weer een drukke vrijdag worden! Bij ons zijn de vrijdagen altijd hectisch. Nou ik ga ondertussen ff serie koekeloeren, en kom af en toe hier nog wel ff kijken. @ bren: succes met des!
Weltrusten meid! Ik ga er ook vandoor, ga ook een poging doen om te slapen! Tot morgen meiden! kussie
zo dames ik heb wel lekker gegeten. dat mijn cyclus niet regelmatig is, was te verwachten... maar ik dacht eerder dat die dan de ander kant op zou gaan (langer). LF = 10 dagen.. valt nog onder normaal (tussen 10 en 14 dagen meestal) Is niet ernstig dus dat ik een paar dagen eerder ben ongi geworden. heb ik dus geen onzekerheid of ik zwanger bent of niet.. hahaha geen lange wachttijd. k heb nu wel mijn banner toch op 28 dagen. want ik ga toch niet testen daarvoor. Ik ga ervan uit dat die 24 maar een rare vogel was. idd door de hitte aangebracht! @Lexy ik vind het vervelend voor je dat je zo lang moet wachten. Ik heb wel veel knuffels nodig! Het is maar goed dat ik me ziek had gemeld vandaag want om 14.00 (tijd dat ik in een vergadering zou zitten) was ik dus helemaal onwel aan het worden. misschien dus niet goed geslapen door aankomend ongi @yvo.. kl*te voor ons he... hahaha
hey pix ik ben ook zielig maar gelukkig idd geen lange wachttijden en negatieve testen enzo! samen testen zie ik op de lijst! *gaat van fatboy naar bedje verhuizen, stuurt masseur terug naar Brenda, gooit magnum stokje weg en zet ice tea glas in de vaatwasser en zwaait 'welterusten allemaal'*
haallooo is er nog iemand? ik ken echt niet slapen hoor, ben net van buiten af, alles open gegooit tegen elkaar..en nog benauwd hier... trouwens mer heeft het steeds over trouwen!... krijg er de riebels van als ie erover praat... ik hoop echt niet dat ie het serieus gaat vragen want ik heb echt geen idee wat ik zeggen moet hy heb het er steeds vaker over, en ik word er helemaal eng van.. Ik weet dat ik echt wel bij hem wil blijven, maar volgens mij heb ik een angst om "gebonden" te zijn... Denk ik....ik heb al zoveel meegemaakt met mannen en weet dat niets voor altijd is....... Bah hopenlijk houdt ie snel zn kop erover
had me bericht nog ff ge-edit.. nou ik ga voorlopig me bed niet in... heb ook weinig slaap eigenlijk maar ik vind het nog veel te benauwd... lekker eerst alles nog ff open tegen elkaar
dat is wel vervelend bren misschien toch met hem daarover hebben... goed uit leggen anders vraagt hij je en word hij gekwetst door dat je nee zeg.. das ook niet leuk voor hem. maak anders een afsraak dat julli eerst stapje kindje krijgen nemen en dan kunnen jullie er open over praten. moet hij respecteren. is natuurlijk leuk romantische dat een man het op je springt maar niet voor alle vrouwen! hoeft niet op die manier.. kan ook gewoon over gesproken worden ...samen... vind ik
haha ja ben af en toe ook een muts ook, vroeger riep ik juist dat ik wilde trouwen met me ex maar toen hy na 7 jr relatie met zyn achternichie ervan door ging... Geloof ik niet meer zo in het "happily ever after" maar ja erover gepraat worden moet zeker! HET GAAT REGENEN! mss afkoeling!......
moet je wel snel doen anders gaat het knagen hoor....of hij vraagt je voordat je het weet. en je wil ook niet het gevoel hebben dat hij het alleen vraagt vanwege wat de afgelopen tijd afspeelde..
nou soms heb ik dat gevoel wél..maar hy beweert van niet.. ik heb zoiets van hy doet nu zo zyn best... terwijl ik al meerdere malen aangegeven heb ik het hem niet blame wat er gebeurd is.... maar haar... hy lijkt ineens over enthousiast met alles... is wel lief ene kant maar wel opvallend... maar hoe is het met jou schat? al wat opgeknapt?
en toen was het alweer augustus... BOEHOEEEEEE daar komt de 30.... (ok moest weer ff medelijden hebben met mezelf haha)
ja.. gewoon mee praten anders irriteer je eraan ja met mij. pff.. betere dagen gehad he.. haha maar ik ga nu slapen bren. hopelijk kom je door de nacht. niet te warm krijgen he *knuffel*kus* slaap lekker