Ik ben er net en heb beetje bijgelezen. Jammer van je ongi Pix en yvo. Heb je net zo veel last als de vorige keer Pix? Verder weet ik niet zo goed meer het is ook al laat. Iedereen dikke knufffff en welterusten zover dat mogelijk is met deze hitte. Ben beetje verbrand vandaag, heb gebbq en weer aan de rose gezeten (hik) Tot morgennnnnnnnn hihi ohnee vandaag Trusteeeee
Goedemorgen! Ik ben gewoon de eerste vandaag (tenzij nu iemand vlug iets post...)! Heb vannacht weer heel K*T geslapen, ben echt supermoe. Heb de hele nacht kleine krampjes en borreltjes in m'n buik gehad... Het ging midden in de n8 ook nog eens heel hard waaien en regenen, dus ik kon er uit om alle ramen wat verder dicht te doen (want manlief wordt heus niet wakker grrr :x ). Ga strax mams maar ff bellen of Kyan en ik een poosje bij haar mogen vertoeven. Ik voel nl dat mijn lontje vandaag erg kort is en als ik dan om de haverklap boos wordt om dingetjes die me van hem niet aanstaan is ook zo zielig... Liefs
ik ben dr ook weer ff. moet zo wel weer werken. de hele dag vandaag maar dan heb ik ook weekend! kan ik lekker in bed liggen uitzieken, ben strontverkouden en misselijk en moe. dus vanaf morgen ben ik hier wel weer regelmatig, ga ik gwoon met de laptop in bedje liggen hahaa. tussendoor lees ik wel ff mee natuurlijk als ik de tijd heb. doeiiiii
Goedemorgen dames! Even teruggelezen. @ Pixie en Yvo: Jammer dat het deze ronde niet is gelukt, wel fijn dat je geen onzekerheid hebt en je vol goede moed aan de volgende ronde kunt beginnen. En nu snel ZWANGER worden! @mamakitty: Mooi hoor, die foto's! Super dat je trouwens zo snel terecht kon. Lijkt me prachtig om je kleintje zo te kunne bewonderen...*zwijmel* @Daphne, Lexy en Lieke: Nog steeds niet ongi? Al hier en daar getest of komt dat nog? @mamaline: Heel slim om je testen te laten verstoppen! Heb ik niet gedaan, maar heb ook nog geen behoefte om te testen, maar hopen dat ik dat vol kan houden @baby boo: WELKOM! @Miss: Beterschap! @Bmd: Moet toch stiekum wel grinniken om de streken van Desman! Peuterpubertijd! Sorry als ik iemand nu vergeet..... Nou, hier gaat het zijn gangetje. Mijn buik is overstuur, ben nog steeds met vlagen misselijk en ben moe.... Fijn dat ontpillen , of zou het misschien toch iets anders zijn? Maar hopen dat de wegblijft en dan weet ik 18 augugstus meer. Is nog lang wachten, maar met die wachtkamer hier moet het wel lukken! Liefs!
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) AUGUSTUS 01-08 Snuffie(ronde 2) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Meintje (ronde 1) Jantsjuh (ronde 1) BabyBoo (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2)TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 26-08 yvo08 (ronde 3) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL even weer goed de lijst weer gedaan. Lieke, je was de instructies vergeten te volgen voor het overnemen van de lijst. en yvo en mezelf dat vreselijke rood weggehaald...hoe sneller hoe beter..misschien gaat die dan ook sneller weg dan. babyboo je ook erbij gedaan
pixie is the best! hoe voel je je meid, toch niet weer zo ziek als de vorige keer? en ja ik vind de 30ste ook een mooie dag
nu dan hopen dat de ongi niet eerder komt hahaha ik voel me wel prima. weet je wat het is. ik zat er zo tegen op om dan het zo te hebben zoals de vorige keer, dat het dan nu mee valt (al is het nog pijnlijk en vervelend).. liever dit dan dat wat ik had vorige keer. Is ook maar goed dat ie gelijk gekomen was, want dat tegenop zien werd alleen meer met de minuut. kon wel huilen over de gedachten daarover.. hoe gaat het met jou nu? ongi bijna over? zit al op dag 2 volgens banner. klopt eigenlijk niet aangezien het pas smiddags doorkwam..zit eigenlijk nog op dag 1. maakt niet uit eigenlijk.. testen doe ik toch pas later dan aangegeven NOD
Pffff....heb mijn dag niet hoor.... Draaierige wereld en gewoon geen zin in wat dan ook Zit op mijn werk maar kan me gewoon niet concentreren. Vanmiddag wacht er een huis op mij dat van boven naar beneden compleet gepoetst mag worden en een strijkwas van hier tot ginder. Word niet echt vrolijk van die gedachte... Ben stiekum denk ik toch teveel bezig met zwanger worden ookal had ik mezelf beloofd om nuchter te blijven
Hoi hoi, Hier even een snel berichtje van mij, voldoe ik tenminste weer aan m`n meldplicht Beetje erg druk de afgelopen dagen Zometeen werken en vanavond bbq`en! XXX
Hallo, Ik zie dat de koelte en de wind ook weer nieuwe hoop heeft aangeleverd, heel goed! Ik zit ook op mijn werk, temperatuur gedaald gelukkig...Gister een eerste buikfoto gemaakt (wat voor buik?) zal hem vanavond in album proberen te zetten hihi. Verder nog steeds pijn in mijn buik (de banden volgens de kenners) en borsten ietwat pijnlijk...verder niks, O ja wel warrig volgens de collega's, maar die weten nog van niks...Ik ga volgende week vrijdag voor 3 weken op vakantie, kijken hoe ze reageren als ik terugkom! O en zondag gaan we het mijn ouders vertellen....spannend!
oh dat is idd wel spannend meid ik ben al een warhoofd dus als ik dat heb bij zs dan zal het niet echt opvallen. of het moet NOG erger worden hahaha benieuwd naar je foto. geniet je wel een beetje van het zwanger zijn gevoel.. en vooruitzichten?
Ik probeer wel te genieten. Maar het is nog niet echt helemaal doorgedrongen soms geloof ik. Ik heb natuurlijk alleen nog die buikpijn en borsten maar dat kan ook van wat anders zijn zeg maar. Misschien als ik een echo krijg en het hartje hoor zal het echt echt zijn. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik in april een baby'tje in mijn armen heb en gewoon echt moeder ben! Maar als ik er over na denk moet ik wel glimlachen dus het komt wel goed....ik ga nu even plassen (5e keer vandaag al) hihi
hahaha @ plassen. sorry weet hoe vervelend dat is. ik plas al zoveel en ben niet eens zwanger...kan je nagaan hoe erg dat zal zijn als het zo ver is ja idd kan ik voorstellen dat het dan pas echt is. als je niets anders voel dan is het moeilijk. denk dat als je ook overgeef sochtends dat dat wel een wakker schudder is.. je bent zwanger
@ mamakitty: mooie foto's! (ben ik de enige die opvalt dat er 'wereldkind' boven staat? of is dat je achternaam?) @ yvon en pix: hoop dat duivels snel weer weg zijn! @ brenda: nee.. iets harder rijden.. dan kom je op de bevelanden oke.. misschien 40 minuten dan haha @ baby boo: welkom! @ seks: hoop niet dat iemand zn vruchtbare dagen deze week heeft.. want tis niks hoor.. @ pixie: nog een extra knuffel *knuffff* @ bren: BEN JE DEZE MAAND JARIGGGG? zo...volgens mij heb ik iedreen wel gehad toch? anders een hele dikke knuffel en heel lief blijven tegen mij he vanochtend een kast geschilderd! We hebben gisteren het halve tuincentrum leeggekocht (wegen gebrek aan legaal babyklaartjes kopen.. ) en het bleek dat de kleur van de kast die we al hadden niet bij de bloempotten past hahahaa ik klink nu wel heel erg als een rijke snob.. dus jaaaa wat hebben jullie allemaal beleefd, of gaan jullie beleven?
@ ovulatietesten; ik heb er net eentje open gemaakt.. en ik zat al te zoeken naar de candid camera... echt.. are you kiddin' me? moet ik die kleine staafjes in mn pies houden?
hhahaha nee. je moet je pies opvangen in een bekertje.en het staafje erin dopen.. wel goed controleren dat ie niet te ver in gaat. anders overloopt ie
haha i know.. maar horen die dingen zo klein te zijn of heb ik weer te maken met een productiefout ofzo