pff ik kon me niet inhouden heb een test gedaan, em jah hoor een heel licht roze streepje, heb wel een foto gemaakt maar niet geplaatst van dan zie je niks meer, maar hij staat er wel degelijk. nu moet ik morgenvroeg nog maar eens 1 doen. sta helemaal te shaken
marloes : dat verhaal van jou en jeroen en joey klopt precies met dat verhaal hier met mijn jeroen en donny.. Alles moet gezegt worden nooit iets uit hem zelf en ook als jeroen alleen met hem is en ik om om 2 uur uit mijn werk dat don nog in ze pyama zit dat soort dingen..zeg het 100x maar nog doen ze het niet omdat ze het niet zien..VREZELIJK! Ik twijfel ook wel soms over hoe het moet gaan als dr een 2e is.. ik heb nu al tijd te kort en me hoofd loop over om voor ons 3e te denken en te doen maar ja... Dat zijn buien we moeten ons neerleggen bij de aard van het beessie zeggen ze hè...ERRUG MOEILIJK!
heb hem toch in album gezet, duidelijker krijg ik hem niet, maar hij staat er wel. met het blote oog is hij duidelijker
Meer mensen met aderen op en boven de borsten die niet zwanger zijn of net van de pil af zijn? Als ik vanacht of daarna niet ongesteld wordt, dan ben ik van plan volgende week een test te doen. Maar ben toch al wel benieuwd naar jullie mening etc.
ik zit onder de blauwe aders, vanaf mijn borsten tot de onderarmen. en mijn borsten voelen ook hard aan. dit heb ik nu al een week, vandaag een licht streepje op een test.
heey meiden! Hoe is het met iedereen? Voor de mensen die gewerkt hebben.. lekkere werkdag achter de rug? Ik zat vandaag alleen op de afdeling en het ging goed. Het was wel erg druk en ook een aantal lastige dingen gehad, maar verder ging het goed. @loes: tja....................wat moet ik hier nou op zeggen! Het lijkt weer alsof jij in mijn schoenen staat, maar dan met het grote verschil dat jij een kindje hebt en ik nog niet eens! Ik heb ook mijn momenten met rene. Hij wil ook alles wel doen, maar het moet hem wel eerst allemaal verteld worden. Een grote irritatie bij mij is het huishouden en de post! Het huishouden doet ie sinds kort wel wat meer, in het begin deed hij niks. Hij had dus een heel weekend om leuke dingen te doen (zondag en maandag is zijn weekend) en ik stond in mijn weekend te ploeteren om het huis schoon te krijgen. Nu doe ik op zaterdag wat en hij op maandag wat. Verder is hij ook erg laks in het opruimen en openen van zijn post. Dat ligt rustig een half jaar ongeopend op een plekje op de kast, of erger nog bij de stapel in de kast! Wij hebben gewoon 2 kastdeuren in gebruik voor zijn post! Ik heb alles netjes in mappen zitten, maar meneer niet. Ik ben daar een keer voor gaan zitten en heb bijna alles weggewerkt. STANK VOOR DANK! De kast ziet er alweer bijna hetzelfde uit! Als ik daar over begin krijgen we ook altijd ruzie! Ik probeer er ook niet teveel aan te denken, maar soms barst het gewoon weer ff! Ook zegt hij vaak dingen te doen en dan doet ie het gewoon niet! Zegt ie dat ie het vergeten is, ook als hij het net 5 minuten ervoor gezegd heeft! Ik snap dat niet! Ik heb ook nog een (2e) fiets van mij in de schuur staan. We waren een keer samen stappen (toen nederland eruit ging met voetbal). Ik was niet lekker en ging op tijd naar huis. Meneer bleef in de stad en presteerde het om om 5 uur thuis te komen. En wat denk je... mijn fiets gemolt! Ze hebben tegen het voorwiel aan zitten schoppen. Hij zou de band laten maken bij de fietsenmaker.... maar guess what! De fiets staat nog steeds hetzelfde in de schuur. Ik heb hem al zo vaak verteld dat ik niet steeds met zn 2en op mijn goede fiets weg wil! Ohw ik ga nog ff verder..... zo heeft hij mij ook beloofd dat ik een ring van hem zou krijgen (is nu al bijna 1,5 jaar geleden). Voor mijn diploma-uitreiking zou ik em ook krijgen.... maar nog steeds geen ring. Zei hij laatst.. gaan we morgen naar de stad en dan kies je er 1 uit.... en natuurlijk is ie dat weer vergeten! Zegt hij tegen mij: had jij ook niet meer aan gedacht he! Ik zo: jawel, maar ga toch niet om mijn eigen cadeau vragen! Zo dat was mijn zeuruurtje. Hier is nog steeds geen ongi gekomen. Snap er echt helemaal niks meer van. Morgenochtend nog maar ff een testje er tegen aan gooien? kussie
ff een vraagje voor iedereen...... liggen jullie mannetjes ook altijd na het avondeten te slapen? Ik wordt daar zo MOE van! Rene gaat wel vroeg uit bed, maar moet altijd slapen. Ik ben ook wel moe als ik uit mn werk kom... maar probeer me daar gewoon overheen te zetten! Vind het niet leuk voor mn partner als ik een halve avond lig te slapen!
sorry jansjuh ben je helemaal vergeten! Ik heb ook ff gekeken, maar de ene keer dacht ik wel wat te zien, de andere keer niet. Ik zou zondag gewoon weer ff proberen. Dan moet ie al wel duidelijker zijn als je zwanger bent. Ik duim voor je meid!
ditto ditto ditto.. *zucht* waar halen we ze vandaan... lief zijn ze maar goh.. je moet ze echt alles aanleren! en daar heb ik dus geen zin in
Hallo allemaal, Ik zit in mijn eerste ronde en ben al 19 dagen overtijd. Om gek van te worden..Eerst nog even sorry ik had de NOD lijst niet goed ingevuld, volgende keer zal ik eerst even lezen hoe ik het moet doen Ik heb natuurlijk al wat testen gedaan maar geen 1 was positief, ik heb donderdag ochtend de laatste gedaan. Ik snap er niks van want normaal heb ik alles best wel regelmatig? Ik ben in Januari met de pil gestopt en daarna overgegaan op de nuvaring, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. (maar ik werd met de nuvaring te vroeg ong, waren te weinig hormonen denk ik. De eerste week had ik best wel wat symtomen, 2 de week niet zoeel en nu sinds een paar dagen heb ik een opgezette harde buik en steken in mijn onderbuik, ook heb ik steken in mijn borsten. Vanmorgen had ik echt een geiiriteerde buik.... wat dat was weet ik ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee, zolang overtijd zijn? Moet zeggen dat het echt niet fijn is zolang op je ong zitten te wachten toch ga je denken ... zou ik toch zwanger zijn..?! Groetjes Lieke
MELDPLICHT: Snuffie hoe staat het ervoor? wanneer ga je testen? cin1979, we horen al weken niets van je... waar ben je
gaat prima hier, hoor!dank je en met jou verder?nog erg veel last vd ? Weet ook niet meer wie het was...tummetje en mamaline?die zs testen door manlief laten vesrtoppen? Gewoon niet kopen is ook een idee
ongi is er nog pijn komt met vlagen..maar te doen.. is mamaline die de test laat verstoppen door haar man
@lexy: Raar he als je een verhaal van iemand leest en het lijkt heel veel op dat van jou... Voor mij wel fijn dat ik dus niet de enige ben die daarmee zit. Ja die van jou kan er ook wat van heb je verhalen wel al eens gelezen @kimmiej: Ben je niet bang dat het voor jou teveel wordt of kan gaan worden ? Tis idd zo al soms moeilijk laat staan met een baby erbij ?
ow, gelukkig niet als vorige keer dus?snel wegwezen die duivels! ja en daarna was er iemand die zei dat het een goed idee is en het misschien ook gaat doen
ben te lui om terug te bladeren hihi zit maar wat te klikken en te doen hier ik dacht ook ineens...hoe kan het toch dat ik een hongergevoel heb...DUH, nog niks gegeten, dus ga dat maar eens doen