wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    eet smakkelijk. wat eordt het? ik heb pizza met schelpdier ..yumyum

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Lexy,

die van mij lag net ook alweer een half uur te slapen. Soms erger ik me er wel erg aan wanneer we samen op de bank hangen, filmpje kijken... Hij slapend..

3. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hoihoi,

Ben weer thuis.
    Alvast ff een berichtje, ga nu weer bijlezen!

4. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    welkom thuis

5. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    het is bij mij ook niet zo dat ik me er altijd aan erger.... maar soms! :(
    Ik vind het nog niet eens zo heel erg dat hij het tijdens een film ofzo doet, maar hij doet het altijd na het eten en neemt dan de hele bank in beslag... tja wat moet ik dan doen? In een stoel zitten! Hier in dit hoogeveen is niks te beleven! Laat mij maar naar assen gaan, kan hij slapen wat ie wil. Kan ik lekker bij mijn nichtje op bezoek of bij mams koffie halen of lekker mijn vriendinnen opzoeken. Dan erger ik me er al een stuk minder aan ;)

@lieke: geen idee. Ik heb het alleen gehad toen ik net gestopt was met de pil. Toen werd ik de eerste keer 9 mnd niet ongi. Dat is al een aantal jaren geleden. Nu ben ik een aantal keren tussendoor gestopt met de pil en gewoon een redelijk normale cyclus. Vaak tussen de 28 en 34 dagen. Behalve deze keer.... Hoe vaak heb je inmiddels al getest dan?

@ Loes: volgens mij heb ik nooit zoooooooooo uitgebreid gelult over mn vent.... of zie jij alles ofzo :confused: :p
    Kan best zijn dat ik wel eens wat verteld heb, over de ring geloof ik :D IK VAL IN HERHALING!

Oei... nog steeds niet ongi! Dacht dat het vandaag wel zou komen, maar elke keer niks te bekennen. (nogmaals herhaling ;) )

6. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    @ Pixie; schone lei... Mooie avatar en lekker kleurige banner!

@ Marloes; vraag me regelmatig af of ik echt zo graag een tweede wil, zeker als die kleine man zo moe en vervelend is als de laatste dagen... Volgens mij blijft die twijfel altijd en is het 'juiste' moment nooit daar! Maar er zijn ook momenten dat ik zo vreselijk verliefd bn op m'n kleine man en niets liever wil dan nog zo'n mooie kleine puk erbij maken... Snap jouw gevoel naar Jeroen ook wel hoor, dat is denk ik toch een verschil tussen man en vrouw. Wij hebben alles altijd al helemaal in ons hoofd zitten en de mannen gaan pas bedenken hoe iets moet als ze er voor staan... Maurice is regelmatig alleen met Kyan als ik in het weekend bijv moet werken. Ook hebben we afgesproken dat we allebei regelmatig dingen alleen doen (hij houdt van vissen, ik ga regelmatig eten ofzo met de meiden van de zwangerschapsgym). Een weekend per maand is voor ons drietjes, dan zijn we echt samen, komt niemand tussen. En verder proberen we een x in de zes weken ook tijd te hebben voor elkaar, niet alleen maar papa en mama zijn, maar ook man en vrouw. Kyan logeert dan bijv bij opa en oma... Dat maakt voor ons wel dat we daar vaak weer ff op kunnen teren en ons minder snel aan elkaar gaan ergeren. Wat je zegt over zelf dingen bedenken herken ik heel erg goed, dat zal Maurice ook niet gauw doen (alhoewel het de laatste tijd ietsje beter gaat). Ik denk dat wij dat gewoon moeten leren accepteren en niet steeds willen dat ze het wel gaan doen, dat bespaart ons een hele hoop ergernis.

@ Tummetje; ovutesten van Sensitest? Klopt wel hoor, zo zien die van mij er ook uit, kijk maar in m'n album.

@ Daphne, blij dat ik je een tip aan de hand kon doen ;) . Ik weet gewoon van mezelf dat het fout gaat als die testen in de badkamerkast blijven liggen... Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt. Pff, 9 dagen overtijd, geen pretje!

@ Bren; deze maand 30? Ach een troost, ik een maand later ;)

@ Jantsjuh; kan het op de foto niet zien, maar als jij een streep hebt gezien, is die er gewoon! Ik hoop dat het zo blijft.

@ Lieke, jeetje meid, wat vervelend om zo lang overtijd te zijn en geen duidelijkheid te hebben...

@ Minime; geen testen kopen is zeker een idee, maar ik had er nog 3 liggen van de vorige maand. Omdat het toen ineens zo onzeker was heb ik een aantal testen gekocht, maar niet meer nodig gehad...

Zo ben volgens mij weer helemaal bij! Als ik iemand heb overgeslagen...Solly!

7. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    hallo ik ben dr ook weer!
    weet iemand hoe snel je na de eisprong symtonen kunt krijgen.
    ben heel misselijk met vlagen en moe. dat heb ik wel vaker maar ik heb gewoon een voorgevoel, ik weet het niet mar voel me heel raar. ga ook ineens salade eten (doe ik nooit). zelfgemaakt nog wel. en ehb het idee dat ik beter ruik.

ik weet het niet het is een gevoel

8. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ey Miss, vorige maand wist ik eigenlijk 4 dagen na m'n ei al dat ik zwanger was. Was met vlagen misselijk, had veel krampen en een 'speciaal' gevoel in m'n buik... Dat gevoel kende ik nog van m'n eerste zwangerschap. Kan dus best snel zijn.

9. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ohh oke! maar ja moet toch ff afwachten he! tss dat wachten ook altijd!

10. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    halloooooo is daaaaar nog iemaaaaaannnnnnnndddddddd

wat is het rustig hier zeg!

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    ik ben dr ook weer !

12. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

Jun 28, 2008
    2,056
    0
    0
    *komt alle meiden een weltrusten zoen op de wang geven*

nighty night!

PS pixie:eek:oow heb gewoon even 2 schaaltjes met smacks(met yoghurt) gegeten.niet dat we altijd mega ongezond aten, maar sinds vorige week zaterdag zijn vriendlief en ik alleen maar gezonde dingen aan het eten ;) we willen beide wat kilootjes kwijt hahaha (ik wordt echt DIK! :confused: )

13. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    Hallo allemaal,

weer weekend heerlijk. En gelukkig wat koeler :)
    Hier gaat het redelijk met de ongi. Kan het onder controle houden met de paracetamolletjes.

Hier dus even klagen over de mannen. Volgens mij zijn alle mannen zo. En zal dat ook nooit veranderen :cry: We zullen het ermee moeten doen. Gelukkig kunnen ze ook heel lief zijn :D

Jantsjuh: spannend zeg. Ik dacht ook een heel licht streepje te zien. Fingers crossed.

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    ben dr ook weer! :D

Ik hoop het zooo erg voor je! Echt waar, maar ik ben echt keihard van een roze wolk op de grond gepleurd omdat ik van alles voelde.. mijn tepels zijn nu nog heel raar, nog steeds erg gevoelig en veranderd van kleur.. maar ben wel ongesteld geworden in die tussentijd :(

ohhh gezellig ;) ;)

zullen we je verjaardag voorbij laten gaan? :)

als ik even tuur zie ik een roze streepje! kun je een duidelijker foto maken? :D

@ mamaline: ja ze zijn van sensitest ;) dus ik heb geen productiefour :)

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh ik heb net en bak chocolademousse op :oops: pas ik morgen weer niet in mn blouse :) :)

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    is er nu nog iemand?

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ben er wel maar nog maar even
    was eigenlijk op p bed maar moet poepen maar kan niet

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    eeeeen daar gaat ze weer haha

19. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    nee ben er wel, was het laatste stukje van mijn serie aan het kijken, ben jij er nog pix?

20. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

Jun 17, 2008
    1,107
    0
    0
    dit was grappig! ik druk op f5.... zie ik mijn banner tegelijk verspringen naar 8 dgn overtijd! Wou ik ff melden ;)

Share This Page