hoi meiden! @ jantsjuh: gefeliciteerd met je manneke! @ lexy; jammer van je test joh hoop dat je ongi snel doorzet dan maar heb ook wel eens gelezen dat die pillen van de etos schijnen te helpen om je cyclus te verkorten? misschien is dat een ideetje? ohh meiden.. ik heb net het mooiste geboortekaartje ever gezien kan in roze of blauw 8)
Hey, Hier even weer de meldplicht van mij BBQ gisteren was erg gezellig! Vanmorgen lekker even uitgeslapen en alle troep opgeruimd Zometeen even werken en dan 1 dag vrij! En dan maandag weer werken en dan dinsdag weer 1 dagje vrij. Helemaal nog geen ongi tekenen, maar verders ook nergens last van. Dus we zien wel van de week. Spannend! GROUPHUG XXX
Hello ladies, Ben ik ook weer eens. Tsjonge het is hier ook niet bij te benen zeg. Ik heb het allemaal wel gelezen maar ben het geloof ik ook al weer kwijt solly. Hier alles goed. Het is klustijd en normaal vind ik het veeeeeel te warm voor deze bezigheden maar deze tijd van de maand toch maar even een uitzondering gemaakt Ik weet niet meer wie zei, iemand deze week klusweek met dit weer? Nou mijne dus pfff, gelukkig vakantietijd 8) Gister was mijn zwangere vriendin hier, ze moet nog 4 weekjes, gezellig gekletst en dan branden er zo veel vragen op mijn lippen maar wil ik me inhouden anders lijkt het misschien verdacht. Maar goed, ik het is me gelukt. Saampjes even boodschappen gedaan want ze moest wat zware dingetjes hebben en even mee geholpen. En een andere vriendin belde van de week om te zeggen dat ze 'nieuws' had. Nou als ze dat zegt weet ik al genoeg. Nummer 4 onderweg. Heb echt bewondering voor haar, voor hoe ze het doen. Echt super. Bij de 1e 3 zat er net overal een jaar tussen en de laatste en een na laatste 2 jaar. Dus allemaal heel kort op elkaar. Dus allemaal zwangere mensen om me heen. Valt echt op, waarschijnlijk normaal ook wel maar nu zie ik ze ook ooooveral. ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed/bete gaat. Jantsju jammer van je test maar het kan toch nog? En Lexy ik hoop voor jou dat je ongi maar komt want dat wachten daar zou ik ook gek van worden. En ik sluit me aan bij de GROUPSHUGGGGG Fijne dag allemaal
Hallo! wat is het weer rustig hier. hier nog steeds misselijk pijn in me borstspieren? en nog steeds het gevoel! maar ja moet nog steeds in het wachkasteel wachten! hoe is het verder met iedereen?
hellow! ik zit ook in mn eerste ronde en nou bven ik 2 dagen overtijd! heb al een kruidvat test gedaan en daar kwam een heeeeeel vaag streepje te staan. de clear blue test gaf niet zwanger aan....morgen maar weer testen!
Ha lieve meiden! Meld me weer even hier! Lekker weer vandaag, goed afgekoeld en een windje, heerlijk de ramen open en maar waaien! Hier eigenlijk weinig nieuws, vanmorgen de stallen uitgemest en de paarden gewassen. Vanmiddag met manlief naar de stad gefietst maar heb niet veel gekocht, geen shopbui... Man is nu aan het maaien en dan neem ik effe snel de kans te lezen hoe het met mijn favourite groep dames gaat Ben nog niet ongi en heb nog steeds vreemde gevoelens in mijn buik, blijf twijfelen en moet steeds meer mijn best doen om mezelf ervan te overtuigen dat het allemaal aanm het ontpillen ligt en dat ik heus niet die mazzel heb om direct zwanger te zijn. Vrouwen zijn echt wel complex! Verder alles goed met iedereen? Zo, ga even met mijn paardje spelen! Fijn weekend nog allemaal! Oja, GROUPHUG!
hey chicas hier zijn de alweer weg, wel zo lekker als we morgen naar de sauna gaan vanavond heerlijk avondje bankhangen en FILMS kijken JOEPIE luv moet studeren dus die ga ik zo van zijn WII afrukken en mezelf voor de buis plaatsen. Heb the Kiterunner (tranentrekker 1ste klas) en nog step up 1 en 2! heb nog wat te doen vandaag dus hahaha hmmm wat kan een weekend toch heerlijk zijn! welkom Bloempjef: niet meteen zwanger worden hoor dat is niet eerlijk! (grapje ) ben je al langer van de pil en heb je al een ongi gehad of is dit de eerste na de pil? Je mag plaatsnemen in ons kasteel hoor! Er is vast nog wel een fatboy vrij! Ik sta die van mij wel af voor vanavond. Bowen: vervelend he, al die zwangeren? Het lijkt wel of de hele wereld zwanger is... Ik heb ook allemaal mensen om me heen die zwanger zijn.. en niet gepland, ongelukje of meteeeen de eerste ronde.. soms kan ik jaloers zijn Northern: wanneer ga je testen? Jantsjuh: gefeliciteerd met je mannetje, trut! hahaha nee natuurlijk niet, iedereen heeft er volgens mij een hekel aan, behalve ik! LOSLATEN is het codewoord. Is er vreten, heb je drank? mooi alles is dus geregeld. Iedereen heeft twee handen en kan zelf drinken en eten in zijn mond stoppen.. dat kunnen ze dus mooi allemaal zelf doen! Ik ben gestopt met het zorgen voor alle mensen... echt een aanrader Lexy: nog wat gescoord? behalve een schoon huis?
Hi all @lexy:balen van je nega test! @northern:spannend, nog 2 dagen van je korte cyculs uitgegaan, toch? @bloempjef:welkom jammer dat je test nog nega was. @jannie:feli met je mannetje en voor de rest weet ik het niet meer...ben echt mega-gaar...pffff
zo even tussentijds een berichie, voordat ronde twee begint van de visite Bloempjef; welkom, en meteen kunnen we elkaar de hand schudden Bowen; het kan inderdaad nog, 5 dagen te gaan. En daar bovenop heb ik ook nog eens vreemd genoeg last van de onderkant van me buik links en rechts, net alsof het spierpijn is vaag... Esmee81; is inderdaad een goeie tip, ik neem hem met beide handen aan thx ik laat zelfs de mannen vanavond hun eigen bier uit de koeling halen @all; een dikke vette GROUPHUGGGGGGGGG
hoi allemaal, hoe is het hier. ik ben dr ook weer ff. nog steeds misselijk word vooral misselijk van sigaret dus niet roken en heb geen zin meer in koffie terwijl ik normaal echt een koffie leut ben. ook geen honger. moe, en last van me rechter borstspier en beetje gevoelige borsten. pfff valt niet meer dat wachten. maar zo heb ik me nog nooit gevoelt. sorry voor het gezeur maar moest het ff kwijt en bij mijn vorige berichtjes reageerde er niemand!
miss; heey meid, ik weet precies hoe je je voelt hoor dat wachten is moordend. vooral als je van alles hebt maar nog niks kan testen. ik heb al een week pijnlijke borsten met aders, sinds vandaag een erg hoge temp; 37.8 en ook nog spierpijn (zo voelt het) in de zijkanten van me buik. maar we moeten toch wachten todat we kunnen testen maar voor nu krijg je een hele dikke knuffel van mij! lekker op je af laten komen
Heej Ladies, Ik ben weer thuis. Pfff, heftig dagje hoor. Eerst een conflict tussen 4 meiden, later nog een ruzie tussen twee meiden en aan het eind van de dag nog een kamerplaatsing waarbij de dame in kwestie haar tv stukgooide... Tussendoor nog een uurtje gesport en eten gemaakt voor de hele groep (12 meiden, 3 pers.). Nou ja, morgen nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Heb ne wel bijgelezen, maar m'n hoofd is echt een gatenkaas. Weet niet meer wat er allemaal is geschreven, sorry, reageer een andere x weer ff. Kus
heey esmee, ik heb zeker naast een schoon huis nog wat gescoord. Niet veel, maar het is wat. Heb 2 shirtjes (langere shirts) met korte mouw gescoord die ik ook op mn werk aan kan, dat is al heel wat! Ik wou ook nog nieuwe schoenen hebben want de schoenen die ik nu heb zijn eigenlijk allemaal niet goed voor mijn voeten, maar helaas dat is niet gelukt. Heb mijn rechter hak namelijk een beetje mishandeld. Dacht dat er een velletje los zat en die wou ik eraf trekken. Dat ging niet zo makkelijk met gelnagels maar wel gelukt. Nu denk ik alleen dat het geen velletje maar een blaar was. Ben bang dat ie nu ontstoken is. Mijn hak is nu namelijk vanaf mijn hak naar mijn hiel helemaal dik en rood en het is heel erg warm. Net bij mijn opa ff in sodawater gezeten. Ik kan nu dus helemaal geen schoenen aan (laat staan passen). Het enige dat ik om mijn voeten kan hebben zijn mijn slippers, maar daar mag ik weer niet mee naar mijn werk! Dus dat wordt maandag nog wat! Denk dat ik maar driedubbele pleisters erover heen moet plakken. Was net jumper aan het kijken met vriend toen vrienden van ons ineens belden. Die verveelden zich dus komen hier zo heen. We waren nog maar 20 minuten aan het kijken, dus zij gaan zo mee kijken. Ben zo dus weer weg. Tot die tijd probeer ik ff weer bij te lezen en op iedereen te reageren! kus
zo dat was niet veel bijlezen! Niet veel gebeurt in de tussentijd. Sorry miss dat er niemand eerder gereageerd heeft op jou! Schaam me diep! Maar het klinkt allemaal heel hoopvol idd! Ben erg benieuwd. Ook bij jou trouwens jantsjuh! Ik duim voor jullie! Bij mij is de pret nu trouwens helemaal gebeurd. Heb begin van de avond beetje ruzie gehad met vriend. Nu is alles wel weer goed.... maar het was ff heftig. Hij is tussendoor nog een keer weggegaan. Toen kwam het verhaal eruit. Hij vindt dat ik alles te snel wil en daar kan hij niet over. Letterlijk: dat gezeur over een baby en een ander huis kopen! Ik ben al een tijdje gestopt met het praten over een baby dus vond dat niet helemaal eerlijk! Heeft hij ook toegegeven. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik wel graag een baby wil maar niet van een vent die het nu nog niet wil. Mocht het blijken dat ik nu toch zwanger ben, kans super super klein... dan is het zeker welkom, ook voor hem. Maar daarna is het gebeurd met de pret en daar moet ik me dan ook bij neer leggen. Hij komt er vanzelf wel mee. Hij wordt volgende week al 28, dus zal bij hem straks vast ook wel beginnen te kriebelen. Heb wel gezegd dat ik wel echt volgend jaar in een ander huis wou wonen. Daar kon hij gelukkig wel in meegaan. Ik wil graag volgend zomer in een tuin zitten en kunnen zien hoe mijn katten lekker buiten aan het rondhuppelen zijn. Dat vond hij dan wel een goede motief! Scheelt weer. Hij heeft zelfs al een huis gezien. Ga morgen naar mijn moeder en dat huis staat bij mijn moeder in de buurt, dus kan ik gelijk de buitenkant even bekijken. dit is het huis: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1 Is ie niet super? Nou ik ga zo van het forum af aangezien de vrienden zo binnen kunnen komen! Slaap lekker alvast!
Hallo allemaal, Zal maar gelijk met de deur in huis vallen. Ik heb nou al bijna twee weken meegelezen op verschillende forum's hier en dat komt omdat zoals jullie dat zeggen ik in de "eerste"ronde zit. Denk ik?! Het komt namelijk zo, ik ben al maanden gestopt met de pil maar mijn vriend en ik vrijen veilig. Dit komt omdat nadat ik gestopt was er vervelende omstandigheden waren dus ivm ziekte etc hebben we besloten nog even te wachten en deden we het veilig. Afgelopen maand hebben we voor het eerst bewust onveilig gevreen dit was op de 17 de en de 18 de. Verder niet afgelopen maand.......... Het idiote is dat ik niet meer weet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Heb mijn agenda al wel 1000 keer bekeken samen met mij vriend, mijn beste vriendin we komen er gewoon niet uit!. Ik dacht dat het al mijn nod dag was geweest en heb inmiddels al vier testen gedaan allemaal negatief. En net als vele op deze site is het wachten bijna ondragelijk aan het worden. Ik voel vanalles maar beredeneer gelijk dat het allemaal in mijn hoofd zit. Het zal toch niet gelijk de eerste keer raak zijn? Nou goed ik moest het even kwijt en natuulijk weet ik dat vanaf een maand na de week dat ik heb gevreen er eigelijk pas getest kan worden, maar merk nu al dat ik gewoon erg graag wil dat het raak is.. Groetjes