ik had dat vorige ronde gehoord hier idd, toen testte ik ook met predictor met 4 dagen overtijd. echter heb ik bij mijn zwangerschap van mn dochter bij 2 weken na NOD wel een vette posi test gehad met predictor, dus als het echt zo was, dan ben ik bang dat jij dan nu toch echt wel posi had moeten testen daarmee, als het zo is, maar je kan een andere proberen, toch? ik hoop het van harte.
Hey Sheron, Wat vervelend dat je zolang moet wachten. Wat zegt de dokter.. dat je moet wachten? Kunnen ze je ongi niet opwekken.. of zo? of is het daar te vroeg voor?
[quote="MieniMe @sharonwwwww, balen dat jij nog steeds geen zekerheid hebt!misschien toch een bloedtest laten doen, als die dan ook nega is, kan je het misschien op een bepaalde manier "afsluiten" en dan schijnen de duivels ook ineens te kunnen komen.[/quote] Was niet eens echt teleurgesteld Is dat raar? Want ik was er echt niet vanuit gegaan dat de test positief zou zijn. Al was ik natuurlijk dólgelukkig als het wel zo zou zijn geweest! Denk dat ik morgen de huisarts bel, even horen wat zij ervan zegt. En ja, Predictor...die heb ik ook gebruikt. Maar ik neem aan dat áls ik zwanger zou zijn, ik nu wel voldoende hcg zou hebben? Maar dat neemt volgens mij ook weer af na een tijdje, toch? @ Lieke: Wie weet? Ga je snel naar de huisarts?
Hoi hoi, Het is inderdaad wat rustiger hier, ik hoefde helemaal geen 20 pagina's door te lezen @ bloempjef, oeehh spannend, heb je al weer opnieuw getest? @ meintje, lastig he, het niet weten wat het is, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt. @ esmee, lekker dagje sauna-en vandaag, gelukkig is de weer weg, nieuwe ronde nieuwe kansen @ mieni me, hoe is het met jou? @ miss, nou dat klinkt allemaal wel als hartstikke zwanger, ik hoop voor je dat het raak is @ jantsjuh, ohh ja spannend he, en dat wachten dat duuuuuuuuuurt een eeeeeeeeeuwigheid, hou vol @ mamaline, dat klinkt als een heftig dagje idd, beetje bijgekomen al? @lexy, oohhh lastig zere hak, doe er voorzichtig mee want dat zijn lastige kwaaltjes, heb zelf ooit eens bijna jaar met zere hak gelopen, is lastig te genezen maar bij mij zat het binnenin paar geirriteerde pezen. Jammer van je ruzie met je vriend maar nu weet je idd waar je aan toe bent. Mooi huis trouwens en mooie keuken! @ zwangerworden, och jee, dat is lastig als je niet weet wanneer je nod dag is. Dan is het wachten ook erg lastig lijkt me, Veel succes @ snuffie, 2 daagjes, dat is ook niet verkeerd. Wel jammer dat ze zijn gekomen natuurlijk @yvo, lekker dagje voor jezelf. Is best lekker he af en toe dagje quality time met jezelf, geniet er lekker van @ pixie, werkse nog even en dan vakantie...yeah. Leuk he nieuw mobieltje, mijn vriend heeft sinds gister nieuwe mobiel, ik ken dat ding nu al beter dan hij @ sharon jammer van je neg test. En dat wachten duurt altijd lang. Suc6 @ all dikke knufff en sorry als ik iemand vergeten ben. Hier gaat alles goed, druk aan het klussen Gisteravond wel op stap geweest, was al weer aardig tijdje geleden en het was vanochtend te merken, pff dikke koppijn nu. Laat thuis vanacht en laat uit bed. Verder lekker rustig dagje vandaag. Beetje bijkomen. Komende week al weer mijn laatste vakantie week. Boehhhhh Fijne dag allemaal.
Was niet eens echt teleurgesteld Is dat raar? Want ik was er echt niet vanuit gegaan dat de test positief zou zijn. Al was ik natuurlijk dólgelukkig als het wel zo zou zijn geweest! Denk dat ik morgen de huisarts bel, even horen wat zij ervan zegt. En ja, Predictor...die heb ik ook gebruikt. Maar ik neem aan dat áls ik zwanger zou zijn, ik nu wel voldoende hcg zou hebben? Maar dat neemt volgens mij ook weer af na een tijdje, toch? @ Lieke: Wie weet? Ga je snel naar de huisarts?[/quote] Ja ik ga morgen bellen hoop dat ik dinsdag terecht kan, ik heb namelijk ook een opgezette buik die met pijnen en mijn borsten doen ok al sinds een paar dagen pijn. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten, we horen het wel va nde dokter. Ik hoop dat jij ook snel zekerhied hebt. Lieke
Veel succes! Laat effe horen hoe het is gegaan. Ik ga denk ik morgen ook bellen. Ik heb ook een tijd last gehad van een opgezette buik. Nu had ik al geen wasbordje maar 't was nu echt wel opgezet voor m'n gevoel. Het lijkt nu wel weer iets minder te worden (of ik raak eraan gewend!).
Nou, 't is weer aardig rustig hier. Ben aan het strijken, en tussendoor effe de computer checken, maar er gebeurt niet zoveel. Kijk straks nog wel even!
Bowen: echt heerlijk zo'n dagje. Esmee: en een heerlijk dagje in de sauna? Helemaal klaar voor de volgende ronde? Sharon: succes bij de dokter. Ik zou ook echt een bloedtest willen, en zijn er geen middeltjes om dan de cyclus een beetje op te wekken? Ik heb geen idee, want bij mij kwam alles direct netjes op gang naar een cyclus van ongeveer 27 dagen.
Geldt ook voor Lieke natuurlijk. Lijkt me echt erg vervelend om maar te moeten wachten terwijl je helemaal niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben.
Lijkt me heerlijk Yvo! Volgens mij zijn er wel middeltjes voor, maar ja, daar is het nu misschien iets te vroeg voor. Ik heb bijv. wel eens van Clomid ofzo gehoord. Ik heb eigenlijk geen idee. Ik wacht af wat de dokter gaat zeggen. Misschien zegt ze wel dat ik bijv. nog even 2 weekjes moet afwachten en dan langskomen ofzo.
Hoiii! Wat een heerlijk luie zondag! Mocht ook wel na een drukke vrijdagavond en zaterdag.. Hier is dag 39 alweer halverwege.. Nog geen ongi te bekennen.. Zat vrijdag met mijn zwangere schoonzusje aan de telefoon, en daarna voelde ik wéér ongi steekjes in mijn buik.. Dus ik dacht: jaaah, eindelijk ongesteld, nieuwe ronde nieuwe kansen! Maar helaas.. Nu is het zondag en ben ik nog steeds niet ongesteld.. We wachten wel weer af.. Kga zo mijn mannetje uit zijn bed schoppen, die wilde uren geleden nog ff liggen.. En ligt er nu nog steeds.. Tijd voor actie Vanavond feestje, hoewel ik toch weer vroeg naar huis ga, anders red ik morgenvroeg om half 6 opstaan echt niet! Ons internet thuis doet t trouwens redelijk, met vlagen goed en dan weer slechter.. Ga zo ff op internet een goede aanbieder zoeken.. Kwil internet en telefoon en me niet helemaal scheel betalen.. @ zwangerworden: welkom en veel succes! @ Lexy: vind het huis een hele goede keuze van je vriend! Je bent er al langs gereden, hoe vind je het zelf? @ Jantsjuh: spannend, ik duim voor je en hoop echt dat t raak is! @ Miss: het lijkt er toch sterk op dat je echt zwanger bent! Nog ff geduld dus en dan kan je testen... Duurt lang he, dat wachten.. Moest afgeschaft worden! @ Bloempjef: het klopt idd wat de andere ladies over cb zeggen, dus het kan alsnog dat je zwanger bent.. Spannend, heb je alweer getest? @ Lieke.. je ongi blijft wel belachelijk lang weg.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt zeg.. Pff.. @ MinieMe: goeie tip, geen testen kopen hahaha Helaas heb ik er nog liggen.. Nu nog maar eentje.. En ik ken mezelf, ik blijf ze toch kopen omdat ik gewoon zekerheid wil.. @ All: sorry als ik meiden vergeten ben.. Ik ben een en al luiheid op t moment.. Ben heerlijk in bad geweest straks en heb toen meteen mijn pyjamabroek weer aangetrokken en een groot t-shirt.. Haha.. Zo fijn die zondagen.. Hoewel ik vandaag ook had kunnen benutten om t huis te poetsen, want het ziet er niet uit.. Soms heb ik de neiging om onze twee honden (husky's) kaal te scheren, want al die haren die hier iedere dag door het huis vliegen.. BAH! Zo irritant.. Maar de hondjes zijn lief.. En slapen ook... Hoe is het verders met iedereen? Het is idd druk in het wachtkasteel.. Is er nog nieuws? *knuff!*
Oh, was ik bijna vergeten! Tarwekiemolie heb ik gisteren gekocht Had ik hier inderdaad ook ergens gelezen. Dus ja, ga ik ook maar eens proberen haha! Wie weet.... 't is natuurlijk spul, dus kan geen kwaad lijkt me.
Zo, onkruid is weg (voor een deel....) en de hut gepoetst op de badkamers na. Voelt lekker maar ben wel op nou! We gaan zo een Law&Order kijken, even ontspannen Vervelend Lieke en Sharon, zou me inderdaad ook zorgen gaan maken als het zo lang zou duren voordat ik weer eens ongi werd....ben benieuwd wat de artsen jullie vertellen. Allemaal nog een heel fijne zondag! Knuffel voor iedereen!
@bowen:lief dat je het vraagt...uitgerekend vandaag dan ook heb ik me toch een pijn!wat van mn heupen afstraalt naar mn onderbuik en -rug, dus de duiveltjes zijn onderweg is dezelfde pijn als vorige maand, erg vervelend...heb een heet bad genomen, maar werd er een beetje onwel van, helemaal misselijk en draaierig.net na het eten even citrosan genomen, hopelijk gaat het zo wat beter, maar voor de rest gaat alles goed En met jou? @lieke:neehoor, vind het absoluut niet raar dat je niet teleurgesteld was, want ik neem aan dat je het al wel verwachtte en het al "gewend" bent, datie toch nega aangeeft.ben benieuwd bij de dokter.
@mienime, jeetje balen zeg dat je zo'n pijn hebt. En zoals ik hier vaak lees, geen bloed geeft moed En met mij alles prima, gaat allemaal goed, ik mag straks plaatsnemen op de wachtbank, eens kijken hoe dat bevalt. Waar is iedereen toch?