En zo leer ik ook nog wat. Ik had op vakantie (lees rondom mijn vorige ei en erna) zo'n buikpijn, kon gewoon niet slapen (en mijn man daarom dus ook niet). Ik fijn een advil geslikt. Lees ik op het forum dat dat niet mag (=ibuprofen).... Morgen maar paracetamol kopen voor het geval het weer zo'n pijn gaat doen...
Hoi, @Esmee81: Ik ga vrijdag testen, althans als ik het zolang vol kan houden Heb namelijk een cyclus die ergens tussen de 28 en 32 dagen is. @Mienime: Ja klopt ik ga van 28 dagen uit omdat ik meen mijn ei te hebben gevoeld wat past bij 28 dagen. Dus ben benieuwd. Heb vandaag met vriendlief afgesproken dat we vrijdag gaan testen @Miss: Spannend voor jou zeg! Zou ook haast zeggen dat je zwanger bent, ik duim voor je @All: Sorry als ik iemand vergeten ben Hier alles rustig, het broekloeren is weer begonnen Hopelijk blijven de weg en testen we vrijdag posi! Dat zou toch een geweldig begin van onze vakantie zijn XXX
@bowen:vrijdag heb ik pas mn NOD, hoor zei begin vd maand al dat mijn sterkte intuitie aangeeft dat het deze mnd niet raak zal zijn en aangezien dit erg veel pijn doet, verwacht ik de duivetjes misschien al eerder dan vrijdag Dit is pas ronde 2, dus we gaan vol frisse moed naar ronde 3, zodra het doorbreekt. @northern, spannend wijffie! *duimendraait*
hallo allemaal! @ pix: heerlijk meid, vakantie! (ik moet nog 2 weekjes en dan vakantie!) Geniet er lekker van! @ miss: nog steeds erg hoopvol voor jou! Mijn duimen draaien nog steeds voor je! Hier nog steeds geen ongi. Ben vandaag de hele dag bij mijn moeder geweest. Vriend op de TT baan in Assen afgezet en daarna doorgereden naar mijn moeder. Toen gelijk ff naar het huis toegelopen en gezien dat het huis zeker geen 189000 waard is! De buitenkant moet geheel geverft worden, de carport valt bijna van ellende uit elkaar, maar verder zag het er redelijk uit. Maar ja, vriend wil niet eerder dan volgend jaar en eigenlijk moeten we eerst de flat te koop zetten voor we wat kunnen..... Dus dat wordt eerst ook nog niet bezichtigen :S Zit me dus weer blij te maken met een dode mus! Daarna lekker met mijn moeder en nichtje gewandeld en om half 6 vriend weer opgehaald en naar huis. Net een film gekeken, Felon! Super goede film! En nu moet ik eigenlijk naar bed, morgen weer werken... maar de zondagen zijn altijd zo lastig om naar bed te gaan! Heb me ingehouden om vriend al mijn super verhalen over mijn nichtje te vertellen. Wil niet dat hij het idee krijgt dat ik er weer over ga zeuren, dus dat doe ik dan ook maar niet. Heb wel mijn moeder verteld dat ik graag een beeb wil maar dat vriend het nog niet wil en dat ik op dit forum zit. Ze reageerde er niet eens echt op! Weet wel dat als ik zwanger ben, mijn beeb ook verwend wordt. Mijn mams koopt echt zo veel voor mijn nichtje! Altijd goed om te weten. Nou meiden wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag? Ik rook nog 1 sigaret en ga dan maar slapen, anders ben ik de hele week moe! Ik ben er dus nog heel ff. kuss
Goedemorgen, Alles goed met de dames? Hier alles hetzelfde. Nog steeds buikklachten Ga zo naar de dokter, kijken wat hij ervan zegt. Heb ook al 3 maanden last van mijn rechterpols, peesontstekening, wordt er nu echt een beetje flauw van. Heb al 2 spuiten er in gehad en werk al halve dagen, maar niks lijkt te helpen Had gehoopt dat het beter zou gaan na de vakantie, maar helaas.
sucess. ja ik hoop echt dat hij idd geval wat kan betekenen ook voor je langdurig klachten (pees en pols) ook dan natuurlijk voor je buikklachten nu.
Goedemorgen! Meisjes, meisjes, waar zijn jullie toch allemaal? Is het hier niet meer leuk ofzo? Er wordt hier de laatste dagen nog maar zo weinig gekletst... @ Pixie, Fijn dat je nu vakantie hebt. Lekker genieten, niet teveel doen !
Ik ben net terug van de HA. Hij heeft gevoelt aan de buik en inwendig, maar kon niks vinden. Hij heeft ook meteen een uitstrijkje gemaakt(steld niks voor) Alles zag er goed uit. Nu kon het aan mijn darmen liggen, dus heb laxeermiddel meegekregen. Dat moet ik 2 weken gebruiken en kijken wat het doet. Met mijn pols moet ik naar de ortopedie. Die moet dan gaan kijken wat hij met mijn pols aan wil. Allemaal afwachten dus, maar ben wel gerustgesteld
Hey Pixie; Heerlijk vakantie zeg. Gewoon het idee even niets echt te moeten. Geniet ervan. Hoop wel voor je dat het wat beter weer wordt. Ik mag nog 2,5 week en dan vakantie. Ben echt aan het aftellen. Lexy, lijkt me toch wel moeilijk hoor als je vriend nog niet wil. Ga je onbewust toch over andere dingen praten. Dus je vriend was ook naar Rizla, mijne ook haha. Tamtam: ik hoop voor je dat de dokter wat duidelijkheid kan geven. tot later
Tamtam, doe het rustig aan meis! Yvo, nog 2,5 week, is te overzien. Ik moet nog bijna een jaar wachten (heb in juni vakantie gehad), ben nu al aan het aftellen , hahaha Pixie, met mij gaat het goed hoor. Vanavond nog een late dienst werken en dan weer ff een dagje vrij. Meiden hebben nog 1 week vakantie, daarna weer naar school. Dat betekent hopelijk dat de rust ook een beetje terugkeert... Verder ben ik enorm aan het speuren naar kwaaltjes. Ik voel weer van alles wat helemaal nix te betekenen hoeft te hebben, maar het kan natuurlijk wel .Nou ja, we proberen gewooon rustig af te wachten!
Daar dacht hij wel aan en de klachten lijken er ook op. Kan over 2 weken pas naar de Orthopedie Nog 2 weken wachten. Dat wachten is nergens goed voor maar ja het is niet anders. @Pixie: Fijn hoor vakantie, dit is mijn laatste week alweer Het gaat zo snel, dus geniet ervan. Wij hebben een goed voor uitzicht, omdat wij 8 september gaan trouwen hebben we die week ook vrij 3 weken werken en dan weer een weekje vrij, goed geregelt haha. *knuffel*
He meiden! @tamtam, fijn dat je nu wel weer wat verder bent gekomen bij de huisarts! Nu maar hopen dat het inderdaad je darmen zijn en dat je er heel snel weer vanaf bent. @pixie, lekker joh! Geniet van je vakantie, is altijd zo snel weer voorbij. Heb net vakantie gehad en ben er al weer helemaal aan toe @Lexy, jammer dat het huis toch tegenvalt. Ga je nu toch al gericht verder op zoek of wacht je nog even? @all, sorry als ik dingen ben vergeten... Hier gaat alles zijn gangetje. Ik hou niet zo van maandag, altijd een moeilijke dag qua opstarten enzo. Man en ik hadden ook allbei echt geen zin vandaag, maarja, toch maar braaf aan het werk! Ik heb nog steeds veel buikpijn en ben met vlagen misselijk. Mijn buikpijn begint helaas steeds meer te lijken op ongesteldheidspijn... Maar goed, geen bloed geeft moed!