Goedemorgen dames! ik meld me ook weer even. Was gister aan het bankhangen, vrijdag hebben we een buurtbbq gehad, denk dat ik wat verkeerds heb gegeten. Zaterdagmiddag dus die buikklachten, vrienden zijn voor twaalf uur al vertrokken zo'n pijn had ik. gister was de wc mijn beste vriend Ik ben ontzettend moe, gistermiddag in slaap gevallen op de bank en gisteravond voor de tv. Nog niet ongi en hoop dat dat zo blijft Mijn temp zit in ieder geval nog op 37.5 dat is positief toch? We houden het nog even vol , dan zien we het wel. En het is natuurlijk niet erg als het niet zo is, zit ook pas in de eerste ronde Pixie; lekker meid dat je nu vakantie hebt! enjoy! Tamtam78; beterschap meis! en lekker rustig aan doen. @all; dikke knuff
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) 03-08 Meintje (ronde 1) AUGUSTUS 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Goediggemorgen all Lekker vakantie Pix, lekker hoor, geniet er van. Voor je het weer is het weer voorbij. Is mijn laatste week al weer Tamtam gelukkig wat gerustgesteld Jantsjuhh je maakt het wel spannend zo @ all dikke knuff
ibuprofen is niet geschikt tijdens zwangerschap(is niet echt bewezen moet in overleg met huisarts, maar ik zou het een klant niet adviseren), daarvoor kan het geen kwaad, mits je niet snel een gevoelige maag hebt. Dus het is ook het beste in te nemen na de maaltijd. En altijd de bijsluiter lezen
hoi allemaal, mamaline jij ook al aan het bespeuren hier ook ik voel vanalles en wil mezelf niet blij maken dat ik zwanger zou kunnen zijn want als het niet zo is tja, maar ja toch ga je denken bij alles wat je voelt zou het zo zijn. ik heb zelf heel erg het gevoel dat het wel zo is, maar ja dat had ik 2 maanden geleden ook! dus dat zegt nog niks. iedereen zegt tegen me als het zo is dan voel je dat gewoon. dat snap ik niet, ik heb dat zovaak dat ik het voel hahha en dan is het niet zo. ahhhhh ik haat dat wachten, had trouwens een test van de apotheek die kon 10 dagen voor de nod al positief testen stond erop kan dat echt? (ik ben mevrouwtje ongedult ik zou zo naar de winkel rennen om em te halen hoor) heb ook echt die nijging nu om dat te doen
jaah ik vind het ook erg spannend, mijn schoonzus weet dat we er mee bezig zijn; zegt ze zaterdag; het is wel te zien. ik; wat? nou je hebt zo'n smile op je gezicht, zo'n gloed. hmmz als mensen dat zeggen blijft het wel moeilijk realistisch te zijn. Maar we proberen het, hoe meer je er op hoopt hoe groter de teleurstelling als het niet zo is. dus ik hou mezelf voor, ik wordt gewoon ongi, dan kan het altijd meevallen
Oeiii ja zo'n gloed zegt vaak wel wat hoor. Sommige mensen schijnen het idd te kunnen zien dat iemand zwanger is. Ik zou gewoon denken het kan alle kanten nog op. Dat is niet negatief en je laat alle mogelijkheden nog open. *zegt ze heel nuchter maar ondertussen als ze het zelf was geweest ........*
Hoi Ladies, ik heb even wat support nodig.. Ik maak me echt zorgen om mijn cyclus en snap t gewoon allemaal niet... Eerst een cyclus van 19 dagen en nu zit ik op dag 40 en is er nog niks te merken.. Testen zijn negatief.. HOE KAN DIT? Begin te twijfelen aan mijn eigen lijf, dat ik geen eisprong zou hebben of wat dan ook.. Haal me vanalles in mijn hoofd........ Ik baal zo van mijn lijf.. Ik wil duidelijkheid en maak me zorgen! Wat denken jullie, kan dit allemaal? Is dit nou ontpillen? Vroeger (voor de pil) was ik super regelmatig, cyclus van 28 dagen! Heeft iemand tips? Middeltje om ongi op te wekken, of de dokter s bellen om te vragen wat hij vindt of iets anders? HELP! Ik wil zo graag duidelijkheid..... Liefs...
He Miss, Ik heb hetzelfde, voel van alles maar wil me dus niet blij maken met iets dat er (w.s./ misschien*) niet is... * doorhalen wat niet van toepasing is Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu al wilt gaan testen, ik zelf ga het niet (meer) doen, om teleustelling achteraf te voorkomen. En 10 dagen voor je NOD lijkt me echt heel erg sterk hoor! Ik heb vorige maand een sensitest xtra sensitive gedaan (die kan 6 dagen voor je nod zeggen ze), maar die was dus echt negatief. 2 dagen later een gewone midstream sensitest gedaan (die kan 4 dagen voor je nod) en die gaf heel licht positief. Uiteindelijk ging het net na m'n NOD fout, dus als ik niet al zo vroeg was begonnen met testen, was ik w.s. niet zo vreselijk teleurgesteld geweest als ik nu was...
Ohh Daphne: Ik zou er ook gek van worden. Met wat ik hier allemaal gelezen heb, kan het nog van het ontpillen zijn. Ik zou toch de dokter even bellen. Maar ik geloof niet dat ze er veel aan doen. Misschien een bloedtest vragen? Ik weet niet of ze daar bij jou moeilijk over doen of niet?/ Sterkte en een knuffel van mij.
ja dat is toch echt zo mamaline 10 dagen voor de nod. ik heb nu die van kruitvat gekocht 2 voor 5 euro maar ik ga ze nog niet doen. maar ik heb ze in iedergeval in huis. ik zei het net tegen mijn vriend dat ik ze gehaald had. zei die heel lief dat moet je nou nog niet doen toen gaf hij me een kus lief he! maar ja we zien wel hoe lang ik het volhoud niet te testen! ik denk niet lang.
Haha , ja er wordt de laatste tijd niet zoveel meer geschreven he? Alles goed bij jou? Ik ga de kleine man ff in z'n bedje gooien, zo terug!
Nope.. iedereen is zeker druk druk druk hier gaat alles goed hoor, niets bijzonders te melden eigelijk en bij jou?
Hier ook goed, laatste dagen druk met werk... Morgen ff weer een dagje vrij! En zoals ik vanmorgen al schreef denk ik van alles te voelen, maar w.s. slaat het nergens op... Ik ben blij dat het in het wachtkasteel zo leuk en gezellig is, anders hield ik het w88 echt niet vol hoor, Pfff!
Hallo meiden... Dat is ook de reden dat het rondom mij rustiger is... 4 weken vakantie hier en de helft zit er nu op! Nog 2 weekjes te gaan dus... En ja dan zit ik niet veel achter de computer... Leuker om dingen met jeroen en joey te doen... Zou niet leuk zij n als ik in de vakantie iedere keer achter de laptop zou zitten Lekker veel leuke dingen doen en uitstapjes maken! dus dan weten jullie dat dat de rede is... kom wel zo nu en dan effe spieken hor om alles bij te houden Dikke kus voor jullie