hallo allemaal weer.. heb vanochtend nog even met mijn schoonzus en nichtje in de speeltuin gespeeld. Glijbaan en schommelen. echt zo een leukertje is die meid. wil ook zo eentje ik ga ook proberen minder achter de laptop te zijn tijdens mijn vakantie, want vind ook niet zo prettig vakantie weg laten glippen. maar kom zeker vaak melden. ook af en toe reageren, maar als het druk is geweest dan ga ik niet alles terug lezen. kost te veel tijd. @daphne. zeker van het ontpillen meid. kan geen ander advies geven dan alleen afwachten. misschien tarwekiemole. dat blijk goed te zijn voor regelmaat. zoek het even op @miss.. hou je in meid. heeft NU nog geen zin te testen he.. @marloes. ja je moet zeker genieten van leuke dingen doen in de vakantie... en klussen! verder niets te melden. nog veel bezig met mijn nieuwe telefoontje hahaha
He liefies! Hoe is het hier? Hoe is het met de dames die vandaag de huisarts in gingen schakelen voor hun wegblijvende ongi? (Lieke en Yvo...toch? Correct me if I'm wrong!) Sinds dat bekend is dat het bedrijf waar ik voor werk gaat stoppen is de sfeer om te snijden! Met name de iegenaar (die nota bene zelf de stekker eruit gaat trekken...bij het bedrijf dan he ) is erg irritant! Hij loopt overal over te mekkeren en bemoeit zich ineens met echt alles! Dingen die hem nog nooit iets boeiden wil ie nu allemaal tot in detail weten. Zo vermoeiend! En dat op maandag! Begon ie ook over mijn uren te zeuren, wie die bijhoudt of controleert en al omdat hij er geen zicht op had en dat terwijl hij in het kantoor naast me zit en ik al een jaar dezelfde uren maak. Ik hem gewezen op de map met alle urenregistratie (zit die van mij immers ook bij....) en hij was toch aan het zemelen over mijn uren! Dat ik teveel uren maakt en blablabla, dus ik heb maar geantwoord dat ik dan mijn werk niet meer af zal maken en gewoon netjes klokslag 5 uur naar huis zal gaan... Sorry voor mijn gezeur tegen jullie, lucht wel even lekker op! Ik zit nog braaf op de fatbay, het is wel wat stilletjes hier....maar he wachten is uit te houden! Doe mee met de GROEPHUG!
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) 03-08 Meintje (ronde 1) AUGUSTUS 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
daar voor zijn we hier om naar elkaars gezeur te luisteren! dus zeur maar lekker van je af, vinden wij helmaal niet erg hoor! en helmaal niet als het ook nog oplucht doet ook mee met de grouphugg
Waaaah Zie dat ik mijn frustratiestukje wel erg veel tikfouten heb gemaakt....sorry schaam mij diep, vergeef mij....please? Zo, nog even wat mail versturen en dan lekker naar huis! Iemand nog leuke plannen voor vanavond? Of minder leuke plannen? Mag ook! Hier niks bijzonders, rustig aan doen. Filmpje ofzo, daar heb ik wel zin in! Misschien kom ik hier nog even lang straks en anders alvast weltrusten voor straks en tot morgen!
Oh oh, ik zie dat ik hier al vermist wordt... Ik ben er nog, ik heb gewoon niet zoveel tijd meer om te forummen. Full-time aan het werk en een paar keer per week naar de sportschool. Over een maand wordt dat nog erger, dan heb ik ook nog 2 keer in de week cursus. Maar goed, mag ik van "vermist" af? Ik zal me braaf af en toe melden hier en proberen het een beetje bij te houden. Dan ga ik nu even een paar pagina's teruglezen. Nog geen ongi- of zwangerschapsverschijnselen hier trouwens, ik wacht rustig *kuch* af.
JULI 14-07-08 Lieke(Ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) 03-08 Meintje (ronde 1) AUGUSTUS 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL Ik stond er niet meer tussen maar ben er nog steeds en nog steeds niet ongi,............ heb donderdag een afspraak bij de dokter. Hoop dat ik dan meer duidelijkheid krijg. Groetjes Lieke
Ik word ondertussen helemaal gek van mijn eigen gezeur over mijn ongi die maar niet komt.. En mijn mannetje ook.. Het enige wat hij nog zegt is: ja, dat weet ik toch ook niet.. En ik maar zeuren.. Ik hoop echt dak niet bij de ladies hoor die een eerste cyclus hebben van meer dan 100 dagen.. Pff.. Begin er zo op den duur wel aan te twijfelen en mijn hoop een beetje te verliezen.. Durf mijn huisarts niet zo goed te bellen.. Ik bedoel, ik zit pas op dag 40.. Dus denk dat ik de standaard reactie krijg: ja dat kan, afwachten.. Ik heb voor vanavond een fles canei gehaald, want ik vind mezelf zielig.. Ik drink normaal bijna nooit.. haha.. Maar vanavond dus wel.. Eerst ff naar mijn neefje, en daarna lekker op de bank... Hoe is het met jullie allemaal? Hoop zo dat iedereen heeeeeeeeel snel zwanger is.. *knuff*
Lieke en ik waren van plan de huisarts te bellen Verwarrend! Ik las net dat Lieke donderdag naar de huisarts gaat. Ik heb ook gebeld, maar de mijne is met vakantie En ik ga eigenlijk liever niet naar de vervanger. Ze is 18 augustus weer terug, dus probeer zolang te wachten. Wie weet is m'n ongi dan al wel gekomen of...... [-o< Pfff, bazen....soms kun je ze wel..... Maar als ik het goed begrijp stopt je bedrijf dus? Moet je dus op zoek naar ander werk? Balen hé!
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) 03-08 Meintje (ronde 1) AUGUSTUS 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL Zo, zelf maar even veranderd
Weet hoe je je voelt......echt balen! Ik hoop voor je dat je ongi snel komt! Ik neem aan dat je ook wel een test hebt gedaan (sorry als ik dat even gemist heb.....weet niet zeker of ik het ergens heb gelezen). Ik hoop dat je ongi snel komt! Geniet van je Canei!
Geen ongi lijkt me eerlijk gezegd nog vervelender dan een negatieve test. Heel veel sterkte voor jullie!
@ lieke, daphne & sharon: we leven wel allen met jullie mee hoor! En dan ben ik al jaloers op al die meiden die een cyclus van 28 dagen hebben. Ik zal niet zo jaloers meer zijn (behalve op de dames die al zwanger zijn!). Het is wel duidelijk maandag vandaag he? @ pix: lekker he, vakantie? @ nieuwelingen: hallo! welkom en succes met zwanger worden!
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & victortje (ronde 2) NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 26-07 Lexy4 (ronde 2) 03-08 Meintje (ronde 1) AUGUSTUS 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 03-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Hey chica's, thnx for asking: de sauna was super! Heerlijk dagje met z'n tweeen doorgebracht met alleen maar aandacht voor elkaar. verder vandaag heerlijk wezen shoppen met schoonmama, paar kleine dingen gekocht zoals twee riemen en 4 topjes! ( ) He Pixie, ik zie dat caruli voor ons beide okt. heeft gependeld! en dat we ook gelijk zitten met nod hahaha! Ik heb wel 28 dagen genomen ipv 26 zoals vorige nod... ik kijk wel even met de ovu-testen wat het gaat worden. Ik ben trouwens ook wel aan een dieet en ze zeggen dat dat ook niet verstandig is ivm afvalstoffen, ik zie het dus wel wanneer het zover is... Ben ook niet gelukkig als ik zwanger zou zijn en al van te voren niet happy met mijn lijf. Geloof dat het dan ook wel tegenwerkt om zwanger te worden, psychisch dan.. ik ga vanavond weer lekker filmpje kijken want mannetje moet studeren! xjes iedereen!
Welkom muppie: succes met zwanger worden. Hier is de ongi weer weg, dus we kunnen weer aan de slag haha. Vruchtbare dagen komend weekend. dus daar moeten we het maar flink van nemen. Meiden die al dagen wachten op hun ongi: ik hoop dat er snel duidelijkheid is. Dan ben ik blij dat ik keurig op tijd duidelijkheid heb.