hallo meiden. @cin1979.. gelukkig ben je weer gevonden we vroegen ons al af waar je bleef. @nieuw dames. welkom hier en veel succes @snuffie. zeker fijn vakantie tijd nou hier zijn de bijna weer weg. morgen ochtend zeker al helemaal. dus oefen tijd gaat straks in hahaha
Niks mis met oefentijd. Hier begint het een beetje te rommelen geloof ik, ik hoop niet dat het m'n ongi is. Ik merk dat het weer spannend te beginnen nu, gisteren in bed met manlief liggen rekenen en zelfs m'n agenda er nog bij gepakt. Het probleem is dat ik een soort "voor-ongi" heb altijd, en volgens onze berekeningen (ja we zijn écht erg) zou ik die nu al moeten hebben. *ZUCHT*
Hallo Allemaal, Ja inderdaad donderdag naar de dokter, maar misschien doe ik toch nog een testje voor die tijd...... ik heb namelijks sinds een paar dagen ook pijn in mijn borsten en nu sinds 2 dagen zo erg dat ik er bijna niet lekker van wordt. Dit heb ik nog nooit gehad ook niet met mijn ongesteldheid. @Sharon kan je zolang nog in de onzekerheid zitten? Succes hoop dat je na zolang wachten toch echt beloont wordt met een positieve test in handen Groetjes Lieke
heey meiden, ik ben er ook weer ff. Net visite gehad. Mijn ongi is vandaag gekomen. Een cyclus van 43 dagen! Heb ik in jaren niet gehad, maar ja. Ik zeg gelijk ff dat ik misschien wat minder vaak nu op het forum kom. Ik merk aan mezelf dat het best zeer doet om telken nieuwe mensen te zien komen die al "mogen". Voor mij is het nu zeker het komende jaar nog niet het geval dat ik te horen krijg dat mijn vriend voor een beeb wil gaan. Ik zal nog wel af en toe op het forum kijken, want kan jullie niet echt missen, maar probeer me er nu wel een beetje voor af te sluiten. Verder gaat alles hier wel goed. Heb wel last van mijn onderrug, maar dat hoort erbij. Vandaag een erg drukke dag gehad op het werk dus duik zo lekker mijn bedje in. Voor de mensen die op de wachtbanken zitten, heel veel succes! Ik blijf aan jullie denken. Voor de mensen die zwanger zijn... geniet er lekker van. Voor de meiden die er nog voor gaan... ik hoop dat het voor jullie heel snel raak is! Ik zal niet helemaal verdwijnen, maar zal er wel minder zijn! kussie en alvast weltrusten!
@ Lexy: jammer dat het niet gelukt is Nog 1 minikansje met de vakantie, toch? Ik begrijp je heel goed hoor, dat het moeilijk is om al die mensen hier op het forum te zien komen en zwanger te zien worden. Jij wil ook! Het zou denk ik makkelijker zijn geweest als jij degene was die nog niet wilde en hij wel. Je vriend heeft natuurlijk wel een beetje gelijk dat een goede ondergrond (huisje, boompje en dan pas beestje) de goede route is. Maar als je nu zwanger zou worden, dan kun je daar toch ook nog aan werken? Je hebt dan toch nog 8 maanden de tijd (er vanuitgaande dat je er na 1 maand achter zou komen)? En je hoeft ook niet meer te studeren, dus je hebt de tijd om aan je leven te werken. Al met al hoop ik dat hij snel om is! Succes!
Dank je wel. Ik vond ook dat het allemaal wel kan, maar hij helaas niet. Als meneer iets vindt, dan stapt hij daar niet zo snel vanaf... dus ja vandaar. Ik liet hem net lezen wat ik hier op het forum geschreven had en hij vond het wel heel erg voor mij. Ik zei tegen hem dat het niet geeft, hij wil het gewoon nog niet en daar kan ik weinig aan doen. Moet het gewoon nog ff afwachten. Misschien idd eind augustus nog, dat hij in de vakantie misschien wel zonder wil... maar ga er niet op hopen. Moet het ook maar net zo zijn dat ik dan mijn vruchtbare dagen heb, maar ook dat denk ik niet. September zei de pendelaar... maar ook dat denk ik niet dat dat erin zit. Ze zei ook dat je wel actief bezig moet zijn met zwanger worden, en dat ben ik dus niet. Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet helemaal verdwenen. Het is wel een soort van verslaving geworden, maar moet mezelf wel een beetje beter gaan beschermen tegen een heleboel teleurstelling. kussie
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 24-07 Daphne1984 (ronde 1) 03-08 Meintje (ronde 1) AUGUSTUS 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 07-08 Spannendetijden (ronde 2) 08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * rood is ongi * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * * Vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
hoi allemaal, ik ben er weer ff want ik kan niet slapen. als ik in bed lig doen mijn boobs zeer ze zijn nu gevoelig en dat word met de dag erger. en misselijk ohhhh niet normaal ik word er echt gek van. vriendlief maakt zich nu ook zorgen hij is nu ff weg maar gaat me zo ff vertroetelen denk ik. hij vind het zielig voor me maar hoopt wel dat we zwanger zijn het is alleen zooooo klote dat we moeten wachten tot we kunnen testen. wat me het meest opvalt is dat ik beter ruik. en meer smaak heb, terwiijl ik rook en dat normaal dus niet heb daarom valt het ook zo op. had net shoarma maar had het eigenlijk nooit zo geproeft vond het toch erugg lekker moet ik zegggen ondanks de misselijkheid, en heb heel veel honger. ik weet dat het ook de hormonen kunnen zijn maar ga steeds meer geloven dat het raak is, en eigenlijk wil ik dat niet tot dat ik het zeker weet maar ja is dubbel he! ik ben dus net ff in bed gedumpt met de laptop dus ik denk ik ga jullie weer eens lastig vallen. hahha als er nog iemand is teminste!
ik weet het niet als het erger word ga ik denk ik wel zondag testen ofzo ik denk niet dat ik kan wachten. ik ben bang dat het gewoon mijn hormonen zijn. maar ja we zien wel. ik hoop het niet
goedemorgen allen, zie net dat mijn nod vlak voor een heerlijk feest weekend is :x Hoop dat ik dan maar weer een paar dagen eerder of later ongi word of helemaal niet natuurlijk ik heb gewoon nog steeds last van mijn onderbuik al vanaf mijn ongi. Ik zou nog bijna durven testen met in mijn achterhoofd: je kunt ook ongi worden met je zwangerschap maar dat gaan we lekker niet doen, ik ben sterk =; *kuch* ik ga maar weer eens werken. Hier is de spanning ook om te snijden op het werk. Ik werk voor een kleine ondernemer en het is natuurlijk rustig ivm de vakantie.... met als gevolg dat ze natuurlijk de omzet ziet dalen... en wij de snauwen krijgen als we een keer iets niet verkopen... heb vanavond even een goed gesprek met haar..
Goedemorgen dames, Iedereen lekker geslapen? Ik wel alleen mijn buik he Ach zolang het niet erger word kan het er mee door. Zo lekker met de trein naar Eindhoven. Gaan mijn aanstaande en ik lekker shoppen Ben nog nooit in Eindhoven geweest, dus ben benieuwd wat het wordt. Iedereen een fijne dag toe gewenst*knuffel*
Goedemorgen, @ Lexy, meid wat vervelend voor je! Kan me heel goed voorstellen dat je nu wat afstand wilt nemen, maar dat vinden wij wel heel jammer hoor! *snik snik* @ Miss, oow ik leef zo met je mee, heb gisteren een tempdip gehad. Zou het dan toch kunnen dat dat een innesteling is geweest... Hihi, ik hoop het! @ Esmee, succes op je werk vandaag enneh... Blijf sterk he @ Tamtam, veel plezier in Eindhoven. Ook nog nooit geweest, maar als je met je lover gaat is het vast gezellig!
Goedemorgen all @ lexy, jee jammer zeg en het is begrijpelijk als je wat meer afstand neemt. logisch toch. @ miss, klinkt allemaal als......... kun je wel wachten met testen? @ daphne, hoe was de canei, heb gister ook een flesje buitgemaakt samen met de buuf. Ik hoop voor je dat de snel komen, dan heb je teminste duidelijkheid. @ nieuwe dames, welkom welkom @ cin, ik zie dat je mag testen, ga je doen? spannend @ sharon, ik hoop ook voor joudat je komt voor je naar de dokter gaat. @ mamline, geniet lekker van je vrije daggie @ meintje, pffffff bazen.......... soms zou je ze wel......... @ esmee ik denk dat zwaar dieten niet goed is maar als je gewoon oplet dat je niet snaait en snackt maar wel goeie maaltijden eet dat dat rustig kan. Ik noem het dan ook niet dieeten maar gewoon gezond leven @ yvo, yeah de weg, nou veel klusplezier dan @ lieke suc6 bij de dokter, ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt @ tamtam veel shopplezier in eindhoven met je schattie Hier alles goed, ben vanochtend al vroeg wakker geworden van de harde werkers op ons dak. Verbouwing schiet mooi op. Je kan toch heel wat doen in zo'n vakantie he. Ik ga zo effe koffie zetten voor de jongens. Laterrrrr