wie nog meer in de eerste ronde?

Discussion in 'Zwanger worden' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Hey hoi Meiden,

Sorry dat ik de laatste tijd zoveel afwezig ben :oops:
    Maar heb het gewoon erg druk.
    Vriendlief is al vrij, ik moet nog werken, en vanaf volgende week samen 3 weekjes vrij :)

Voel mijn ongi doorkomen, dus denk dat het ronde 2 gaat worden :cry:
    Maar ja! We gaan vol goede moed verder :)
    Het was ook wel een beetje te verwachten omdat mijn vriend in de belangrijke dagen offshore was :(

Hey fijne dag allemaal vandaag.

GROUPHUG

Ga volgende x wel even weer op iedereen reageren, maar ik lees wel alles, dus ik denk aan jullie hoor :)

Liefs mij

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo ladies.
    @Lexy jammer, maar totally understandable! we krabben nog wel! :D
    @miss niet jezelf gek maken met alle kwaaltjes he? haha.. gewoon wachten tot zondag.. ben je nu gewoon gestopt met roken?

@esmee succes met je werk.

ik ga niet veel bijzonders doen vandaag. ben erg moe.moet wel poetsen vandaag :(
    nou ik ga dan nu wel weer.
    fijna dag allemaal

3. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ZWANGER
    JUNI
    mamakitty
    & Limmeke & Marloes22

JULI
    Sabrina 24 & Bmd
    & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 &
    (ronde 2) victortje

NOD lijst
    dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte

JULI
    14-07 Lieke (ronde 1)
    24-07 Daphne1984 (ronde 1)

AUGUSTUS
    03-08 Meintje (ronde 1)

04-08 cin1979 (ronde 1)
    06-08 Jantsjuh (ronde 1)
    07-08 Spannendetijden (ronde 2)
    08-08 Mienime (ronde 2) Northern (ronde 1)
    09-08 Sannie82 (ronde 1)
    12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2)
    18-08 Bowen (ronde 1)
    22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2)
    24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1)
    27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3)
    31-08 AlexiaR (ronde 2)

SEPTEMBER
    01-09 Marloes22 (ronde 3)
    05-09 Snuffie (ronde 3)

* zwart = NOD
    * rood is ongi
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    * Vermist

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
    vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken)
    [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL]
    haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL

nu hopen dat Lieke in de lijst blijft hhaah

4. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Goedemorgen allemaal!

Nieuwe dag en ben een stuk vrolijker dan gisteren!

Gisteren met barstende koppijn vroeg naar bed gegaan (half 11 is vroeg voor mij) en voel me na een nachtje goed slapen een stuk beter!

Hier nog geen ongi, wel last van mijn buik. Die misselijkheid met vlagen is er ook nog. Denk dus toch dat de ongi eraan zit te komen en dat het helaas niet raak is geweest deze ronde... Manlief zegt nog hoop te hebben, we wachten af!
    Na 15 jaar pil en dan in de eerste ronde raak, dat zou ook wel heel erg bijzonder en onverwacht zijn geweest. Wil toch volhouden dat ik 18 augustus pas test als ik dan nog niet ongi ben, moet sterk (proberen te)zijn! :rolleyes:

Is Coto nog ergens hier, ze zou het goede nieuws toch gaan vertellen aan ouders? Cotooooooo?

@lexy, snap je helemaal. Kan me goed voorstellen dat het behoorlijk confronterend kan zijn als je hier leest over klussen en zwanger worden terwijl je zelf nog niet 100% ervoor mag/kan gaan. Vind dat je het allemaal goed oppakt! Knuffel!

Tsja...bazen...ik heb er geen geluk mee. Ben 28 en dit is mijn derde baan die ik ga verliezen door reorganisatie of bedrijfsbeeindiging. Baal er wel van, deze baan was toch wel fijn, 200 meter van mijn huis...
    Wat ik dan nou ga doen weet ik niet, ander werk zoeken maar het liefste zou ik thuiswerken (wie niet? ;) )
    Stiekum zei ik wel tegen mijn man dat ik hoop tegen de tijd dat het hier echt stopt dat ik dan in blijde verwachting mag zijn. De sfeer is hier nu al niks en zal alleen maar grimmiger worden, een kleintje in mijn buik zou ideaal zijn om me voor die sfeer af te sluiten en lekker van te genieten...

Werkse vandaag allemaal en de vakantiehebbers heel veel plezier en geniet ervan!

5. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

Jul 1, 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Een goedemorgen!
    Ben nog niet helemaal wakker, maar ben al ff op mijn werk.. Eerst ff forummen dus maar, daarna weer aan de slag :) Ben een beetje moe, dus hoop dat mijn dagje vlug voorbij gaat.. Ben echt aan vakantie toe. Voorheen werkte ik 24 uur per week, nu sinds maart 40 uur per week. Snapte vroeger de volgende uitspraak van mensen niet zo: ben zooo toe aan vakantie.. Hihi.. Omdat ik er niet echt moe van werd.. Nu ik zelf 40 uur werk roep ik het zelf ook al weken.. Nu ben ik ook echt toe aan een paar weken rust...

@ Pixie: oeh, bijna oefentijd! ;) successss. Hoe is het verder met je?

@ Cin1979: hihi, ik zie jullie al liggen in bed,agenda erbij, rekenmachine, en rekenen maar ;) snap t heel goed, ik hou alles zelf ook netjes bij in mijn agenda, cyclusdagen en klusdagen.. :) Kansberekeningen maak ik dan nog net niet hahaha...

@ Yvo: yessss, ongi weg... Aftellen en klussen maar :) Maak er wat van meid :D

@ Lieke: succes bij de dokter aanstaande donderdag.. Maare, ben erg benieuwd naar je test! Hoop dat ie posi is! Duim duim... Wanneer ga je testen?

@ Lexy: cyclus van 43 dagen, is lang he.. Maar kan nu alleen maar korter worden.. Misschien heb je er in de vakantie nog wat aan.. Hope so..
    Snap heel goed dat je even wat afstand wilt nemen van het forum, lijkt me ook erg frustrerend zo.. Zo graag een beebje willen maar nog niet mogen van vriendlief.. Een tijdje laten rusten werkte bij mijn mannetje.. Ik hoop ook bij jou mannetje............. Dikke knuffel... Ik duim nog steeds voor jou...

@ Miss: het lijkt er echt op dat je zwanger bent, joh! Hoop dat t ook echt zo is en dat t niet je lijf is wat je voor de gek houdt.. Anders zijn we boos!Je gaat zondag testen? Ik duim heel hard voor een posi test!

@ Esmee: spanningen op t werk zijn k*t... Zeg je baas maar s goed de waarheid! Pff...

@ Tamtam: shoppen in Eindhoven: aha! Ik zal naar je zwaaien vanuit mijn kantoor, al ligt dat niet in de buurt van de stad.. hahahahaha.. Maar je kunt hier wel goed shoppen! Have fun!

@ Northern: balen dat je je ongi al aan voelt komen.. Maja, nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar!

@ All: Hoe is het met jullie allemaal?
    Hier gaat het goed, ben weer wat minder negatief over het hele gebeuren.. Ik probeer er minder mee bezig te zijn, misschien dat de ongi dan sneller komt.. Hmz...
    Gisteravond ff gezellig naar mijn neefje geweest, die gaat voor 300 dagen stage de zee op (met tussenpozen). Hele stap.. Hij ziet er ook wel tegenop.. Logisch natuurlijk.. Paar glaasjes rosé gedronken ;) en daarna thuis met mijn mannetje of de bank filmpje gekeken.. Alle videotheken waren al dicht! Tss... Net over negenen was het toen! Schande.. Dus thuis maar een filmpje uit de kast getrokken (all the pretty horses).. Was wel ok.. En de Canei was ook zeker ok.. :)
    Tot strakkies!~

Knuffel!

6. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    Ja de :evil: zijn gearriveerd :cry:
    Maar ja we gaan vrolijk verder.

Vriendlief vond het ook wel erg jammer, had gisteren al zw. testen meegenomen om vrijdag te kunnen testen, niet wetende dat ik ze allang in huis heb ;) maar wel erg lief!

Deze ronde hebben we vakantie, dus alle tijd voor het klussen! ;)

7. Northern

Northern Bekend lid

Jun 4, 2008
    998
    0
    0
    ZWANGER
    JUNI
    mamakitty
    & Limmeke & Marloes22

JULI
    Sabrina 24 & Bmd
    (ronde 2) victortje

NOD lijst

img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg

JULI
    14-07 Lieke (ronde 1)

AUGUSTUS
    03-08 Meintje (ronde 1)

04-08 cin1979 (ronde 1)
    06-08 Jantsjuh (ronde 1)
    07-08 Spannendetijden (ronde 2)
    08-08 Mienime (ronde 2)
    09-08 Sannie82 (ronde 1)
    18-08 Bowen (ronde 1)
    31-08 AlexiaR (ronde 2)

SEPTEMBER
    02-09 Northern (ronde 2)
    05-09 Snuffie (ronde 3)

* zwart = NOD
    * rood is ongi
    * Vermist

vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
    [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL]

8. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ZWANGER
    JUNI
    mamakitty
    & Limmeke & Marloes22

JULI
    Sabrina 24 & Bmd
    (ronde 2) victortje

NOD lijst

JULI
    14-07 Lieke (ronde 1)

AUGUSTUS
    03-08 Meintje (ronde 1)
    04-08 cin1979 (ronde 1)
    06-08 Jantsjuh (ronde 1)
    08-08 Mienime (ronde 2)
    09-08 Sannie82 (ronde 1)
    18-08 Bowen (ronde 1)
    31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0)

SEPTEMBER
    02-09 Northern (ronde 2)
    05-09 Snuffie (ronde 3)

* zwart = NOD
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

even het plaatje weer op zijn plek gezet
    jammer Northern van de :evil:

9. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    4,817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hoi hoi meiden
    nou das alweer een tijd terug ik had ff niet zoveel behoefte hier te zijn maar wilde me nu wel weer laten horen! ben weer ongi nu dag 4 na 31dagen cyclus..als het goed is is dit mn 1na laatste ongi voor we eindelijk ECHT naar eerste ronde gaan! hier gaat alles verder goed zit lekker in mn vel en kijk zeer uit naar onze eerste ronde! nog ff volhouden en dan gaan ok wij ervoor!
    brenda hoest met jou? en pixie? heb jullie wel gemist hoor maar had gewoon veel aan me hoofd laatste dagen dus weinig tijd voor pc en wou ff niet alle babytalk maar zoals ik al zei.....ben er weer aantoe ;) nou goed dames fijne dag en dikke knuffel!

10. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hallo meid. *DIKKE KNUFFEL* ik zat NET te denken moeten we straks spannendetijden helemaal uit de lijst halen .......

heb je ook echt zeer gemist. wat is het fijn je terug te hebben meis, en dan in een lekker vel! :D
    met mij gaat het zijn gangetje haha.. nog wachtend tot het raak is! Ik stuur je ook nog even een PB :D
    ik denk dat je ons wachtruimte mooi ga vinden. daar ga je zeker lekker in je vel blijven wachten hahaha.. klik op het plaatje op de lijst!

11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    Spannendetijden ik heb je op 31-08 gezet, in ronde 0 .. goed zo?

12. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo,
    Meintje ik ben niet echt weg hoor. Ik heb het inderdaad aan mijn ouders verteld! Ze waren helemaal emotioneel en blij en trots. Ik was heel nerveus (hart klopte in mijn keel) stom he? Het is natuurlijk ook nog maar heel pril, er kan vanalles mis gaan nog....Morgenochtend ga ik naar de dokter voor eerste check.
    @all iedereen heel veel sterkte en vruchtbaarheid. Dat de :evil: :evil: weg mag blijven!

13. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    Heel fijn dat je ouders blij zijn. Hadden ze al een beetje vooraf vragen zoals 'wanneer ga jullie beginnnen met kinderen' enz?

14. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @pixie : Nou mijn moeder had het in het begin 4 jaar geleden) wel gevraagd (waren we 2 maanden bij elkaar) en toen had ik blijkbaar zo gereageerd dat ze dacht, ok ik begin er niet meer over, ik merk het wel....
    Ze zei ook dat ze 3 weken geleden een droom had gehad dat we het kwamen vertellen! Zo'n beetje op de dag van bevruchting! RAAR!

15. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    He Coto, wel fijn dat je het nu hebt kunnne delen met wat mensen, voelt wel lekker denk ik!
    Lijkt me ook een heel mooi moment om het ouders te vertellen!
    Ik weet zelfs al hoe enzo...erg he :oops:

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ja 2 maanden relatie is wel vroeg. mogelijk had ze al door hij is een blijvertje :p
    dat ze dat droomde.. goh zeg. ik geloof er ook zeker in dat je voorspellende dromen kan hebben. heb zelf nooit geahd (dat ik weet) maar wel anderen om me heen!

17. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    :oops: :oops: :oops: neej pixie ik ben nog niet gestopt met roken.
    schandalig eingelijk.

zijn er niet nog andere meiden die ook meoten stoppen dan kunnen we dat samen doen!

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    ja. ik ga wel stoppen met roken maar doe het gewoon de dag ik posi test. voor dat helpt het wel voor mijn 'stress' hahaha.. nee maar ik hoef van mezelf NU nog niet te stoppen. rook al wel minder. bijvoorbeeld niet op mijn werk. en zoals vandaag heb ik maar 2 sigaretten gerookt

19. mamaline

mamaline Bekend lid

Jul 5, 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He meiden, ben ik ook weer ff.

Heerlijk hoor zo'n dagje vrij. Maar heb na alle incidenten op het werk de afgelopen dagen niet het gevoel dat het genoeg is...

Alles goed met alle meisjes?

20. yvo08

yvo08 Bekend lid

May 28, 2008
    523
    0
    0
    hallo meiden.

spannendetijden: goed dat je er weer bent. Succes.

Lexy: jammer van de ongi.
    Lijkt me ook moeilijk als we hier allemaal zo enthousiast bezig zijn met zwanger worden. Hoop dat je vriend toch gaat nadenken nu hij at stukje gelezen heeft en het niet te lang duurt voordat hij er ook voor wil gaan.

Welkom nieuwe meiden en succes.

Pixie: ben je al aan het genieten van je vakantie?

Ga weer verder met werk. Tot later!

Share This Page