trouwens van wat ik begrijp op maartmamas 2009 topic, groeit scorpions buik gewoon normaal, en heeft ze nog geen mk bloeding gehad, en ook voelt ze zwanger, dus mogelijk heeft de vk het fout! ze gaat vrijdag voor een echo ik heb haar dus weer op roze gezet...
ja dat ze niks zag... denk dan een lege vruchtzakje.. maar ja. hoe verklaar je dan een zwanger groeiende buik
vreemd, en heel erg vervelend voor scorpion. Ik hoop dat de vk het fout had. En ik hoop ook dat de krampjes die ik voel geen ongi-krampjes zijn...
hallo, ja dank je wel ik hoop het natuurlijk. nog even afwachten maar is het bij jou al gelukt? liefs
dank je wel laten we het hopen! nog even afwachten ben nog niet ongesteld geworden dus de kans is er nog hopelijk is het ook snel voor jouw raak liefs
Goeie avond! @ Jantsjuh: ik kom duidelijk te laat op t forum, want de test staat volgens mij niet meer in je album.. Maar als ik jou en alle meiden hier kan geloven dan kan ik je voorzichtig feliciteren! Super! Hoop dat je heeeeeel snel een dikke streep in handen hebt! Let us know! En idd, weet niet meer wie het zei, maar ook ik = blij als er weer iemand op roze kan! Zijn we allemaal vast een beetje mee-zwanger hihi.. Bedoel, ik gun het iedereen en tis fijn dat we dit allemaal kunnen delen Hier nog ff een berichtje van mij voor k in mijn nestje kruip.. Vanavond film gekeken (ja, alweer.. haha) The Mist... Verfilmd naar een boek van Stephen King.. Vroeger hield ik zo van die boeken! Lees nu weinig meer, maar de film was wel creepy! Wel een aanrader hoor dames, dus als jullie nog n filmpje gaan kijken van de week... The Mist! Hij was erg spannend Zat op t puntje van de bank terwijl ik normaal languit lig Hier nog steeds geen tekenen van enige ongesteldheid.. Ik heb vanmiddag nog maar eens getest, maar nog steeds niks.. Mijn vriend wilde graag dak zou testen (is de eerste keer dat ie het zegt, vond ik wel lief...) Het slaat nergens op, maar ik ben toch steeds weer teleurgesteld bij een negatieve test. Dat terwijl ik weet dat ik gewoon mijn ongi af moet wachten.. Die duurt nu al zolang, en heb gelezen dat er dan waarschijnlijk geen eisprong heeft plaats gevonden.. Dus bestaat er niet eens een kans.. Hmz, dus maar weer wachten.. Ik ben niet ongeduldig hoor Ik slik sinds ruim een maand etos zwanger worden pillen, maar die helpen dus ook niet.. Maarrrr.. We blijven positief... Nog twee en een halve week werken en dan eindelijk twee weekjes vakantie! Joehoeeee! Kweet niet of ik het al verteld had, maar de echo van mijn schoonzus was afgelopen maandag positief! Ze zit hier ook op t forum (maart 2009 mamas) dus tegen de tijd dat ik zelf zwanger ben moet ik er iets op verzinnen, omdat ik het de eerste tijd niet wil vertellen aan familie, vriendinnen etc.. Hoop dat ik het zolang vol kan houden dan om het niet te vertellen.. We'll see.. Maar heb iig al verzonnen hoe ik dat hier op ga lossen, want jullie wil ik het natuurlijk WEL vertellen.. Maar goed, ik loop op de zaken vooruit, want het is nog niet zover.. haha.. ff reageren op jullie: @ Coto: super, dat je ouders zo positief reageerden! Je moeder moest huilen, zo geweldig Ik weet niet of je t al eens verteld hebt (sorry anders), maar is het hun eerste kleinkindje? Of heb je nog broers/zussen met kids? @ All: hoe zit dat eigenlijk bij de rest van jullie? Als jullie zwanger zijn/worden, hoeveelste kleinkindje wordt dat dan voor jullie ouders/schoonouders? Van sommigen weet ik het al, maar niet van iedereen... Bij mij dus de tweede, als de rest van de femmelie me niet voor zal zijn.. (Ik heb naast mijn oudere broer die in mrt vader wordt, nog een jonger broertje en zusje..) Maar verwacht niet dat die al bezig zijn.. Maar, vertel, ben benieuwd? @ Miss & Pixie: ik was vol goede moed begonnen aan mijn stoppoging (roken), maar dat duurde maar een blauwe maandag.. Slechte zaak.. Maar ik ga zeker stoppen als t zover is! Hoe dan ook! Ik had eerst pilletjes als hulp bij t stoppen (Champix), maar die mag je absoluut niet gebruiken als je zwanger bent.. Hoewel ik het niet ben, ben ik wel meteen gestopt met die rotzooi.. Stoppen volgt, dat weet ik zeker, want ik wil niet roken met een beebje in mijn buik! @ Mamaline: hm idd lekker, een dagje vrij.. Alleen vervelend als je door de indicenten op het werk het gevoel hebt dat het niet voldoende is.. Misschien moet je lekker een weekje vrij nemen, of lukt dat niet meer met je uren.. @ Laurhen & Lies: welkom hier! En allebei heel veel succes met zwanger worden! Voor jou is het wel meteen spannend Lies! We duimen voor jullie! @ Spannendetijden: hee meid, welkom terug.. We zijn blij dat je er weer bent! En iedereen heeft zo zijn mindere tijden denk ik.. en op die momenten minder behoefte (of juist wel, kan allebei he) aan het forum.. Geeft niks, idd vol goede moed verder gaan! @ Mamakitty: thnx voor de HCG-tjes! Heb ook wat opgevangen Hoe gaat ie verder met je? Ik hoop echt dat de vk van Scorpion het helemaal mis heeft... Inderdaad een vreemde situatie, dat haar buik wel groeit en ze zichzelf wel gewoon zwanger voelt.. Duim duim! Zo, en nu ga ik richting mijn bedje, wil morgen ochtend weer gewoon om zeven uur beginnen, dan ben ik ook weer vroeg thuis (om vier uur).. Dus, fijne avond nog, slaap lekker daarna, sweat dreams en tot morgen! Ik doe ook mee aan de grouphug! (krijg t alleen niet voor mekaar om het in het groot hierbij te zetten maar dat volgt wel...) Kheb wel veel getypt.. Schand.. *knuff*
hoi daphne. hahaa.. grappig dat je schoonzus ook op de forum zit. de mijne ook.. maar zij zal zeker de 2e zijn die ik het vertel (eerste zijnde mijn vriend natuurlijk) voor mijn eigen moeder zou het haar 3e kleinkind zijn want mijn ander schoonzus is ook al zwanger van de tweede voor mijn vriends moeder hetzelfde, omdat ook mijn vriends zus zwanger is van de 2e 3 is a lucky charm! zo ik moet morgen vroeg op.. 08.15 ... nichtje ontvangen.. schoonzus gaat voor echo grouphug daphne.. eerst grouphug typen, dan selecteren, dan boven aan kleur kiezen, weer alles selecteren en dan letter grootte bovenaan kiezen.. (niet bij snel antwoord, maar bij nieuw antwoord)
Goedemorgen! Even een gewetensvraag: Ik ga elke dag op mijn scooter naar werk (wwvk van 13 KM) en nu vraag ik me af of het wel verstandig is (lees: het gestuiter door de kwaliteit van de fietspaden hier in de Randstad!) nu we graag een kleine willen? Is één van jullie misschien bekend met eventuele risico's? Ik weet van een collega van mij dat zij tot aan haar verlof nog op de scooter heeft gezeten met d'r dikke buik . Die durft!
Goedemorgen meiden, Vannacht weer als een blok geslapen, heb ik de laatste 5 dagen steeds. Ik word dan 's morgens wakker en bedenk mezelf dat ik 's nachts niet een keer wakker ben geweest... Normaal word ik zeker 2 a 3 keer wakker per nacht (omdat ik iets hoor of omdat ik moet plassen etc.). Vandaag weer een dagje werken, morgen weer een dag vrij. Ik hoop dat op de groep of de bom nu eindelijk eens is gebarsten of dat de meiden gewoon besloten hebben geen ruzie meer te maken (weinig kans op dat laatste, haha). @ Daphne, voor mijn ouders wordt het het tweede kleinkind, tenzij mijn broer en schoonzus ineens besloten hebben toch kinderen te willen en ook al zwanger zijn... Maar nee, ik denk niet dat dat is gebeurd en dat betekent dus dat wij (hubbie en ik) de enigen zijn die aan die kant voor nageslacht gaan zorgen. Voor mijn schoonouders wordt het het derde kleinkind. Mijn schoonzusje en ik waren de vorige keer tegelijk zwanger; zij beviel 5 dagen voor mij. Weekje vrij nemen gaat voorlopig echt niet lukken. We zijn ivm de vakantie zwaar onderbezet. Vandaar dat ik in deze tijd ook wat meer werk als in mijn contract staat en zeker nu de groep zo onrustig is, valt me dat best zwaar. Maar goed, deze maand nog ff bikkelen en dan gaat m'n ouderschapsverlof in; ik ga dan 4 uur per week minder werken en ik ga voorlopig ook niet extra uren maken. Eventjes een beetje rust voor mij en mijn gezinnetje! @ muppie, ik hoop dat jullie geklus datgene oplevert waar we allemaal zo hard voor bezig zijn! Liefs
Goedemorgen Jantsjuh: voorzichtig gefeliciteerd hoor. Spannend allemaal. Daphne: nog steeds niet ongi, balen hoor. niets is erger dan onzekerheid Nieuwe meiden: welkom hier en succes met zwanger worden. over scooter rijden, ik heb geen idee. Moet toch wel kunnen, maar ik rij geen scooter dus ik zou het niet weten. Voor mijn ouders en mijn schoonouders zal het het eerste kleinkind worden. dus wel spannend. Ik hoop dat ik ze snel wat goed nieuws kan vertellen Fijne dag allemaal.
Goedemorgen dames, Ik ben vanochtend weer uit mijn bedje getimmerd. Pfff nog erg vroeg voor vakantietijden. Ga zo maar even naar de markt denk ik. Enne bij mijn schoonouders zou het de 2e zijn maar misschien is mijn zwager en zus (ja echt zus is getrouwd met de broer van mijn vriend) wel sneller en dan zouden we nummer 3 zijn. Ik weet niet of ze bezig zijn maar zou ik niet vreemd van opkijken. Mijn ouders leven niet meer maar daar zou het de vierde zijn. Of 5 ligt wederom aan dezelfde zus Snappen jullie het nog?
@ Daphne: Wij gaan voor ons eerste kindje, en zal ook het eerste kleinkind worden van zowel mijn ouders als de ouders van mijn vriend.
wij gaan ook voor de 1ste zou voor mijn schoonouders de 1ste of 2de zijn schoonzusje en vriend zijn ook aan he klussen geslagen haha Voor mijn moeder zou het de 2de zijn want mijn zusje heeft al een lieve dochter van bijna 2.
beetje laat maar,,,,,,,,,,,,, jantsuh van harte gefeliciteerd. heb je foto niet bekeken maar als ik de racties lees van iedereen ben je echt zwanger. ik hoop dat er nog velen mogen volgen. (ik zelf ook) ik word ondertussen gek van eht wachten het lijkt wel alsof ik elke dag weer wat anders voel. nu ook buikpijn maar heel raar helemaal onderin zeg maar. mijn boobs doen nu echt zeer, was net met de hond aan het knuffelen en die zat met zijn hoofd tegen mijn boobs te vrijven, zo van nee ik wil niet van je schoot af, maar dat deed echt zeer! dat voelde hij ook meteen want hij deed eht niet meer terwijl ik niks zei. ze zeggen altijd dat honden het voelen als je zwanger bent nou die van mij laat niks merken dus ben er bang voor hahaha maar ja wachten wachten wachten! aaaaaaaaaaaaaaggggggggghhhhhhhhhhh sorry hoor! volgende week jarig dus ga ik me daar maar mee bezig houden wat ik moet kopen en wat ik zelf wil maken enzo. normaal maak ik altijd zelf kruidenboter enzo maar denk dat ik dat dit jaar maar niet doe ik gooig ewoon wat toostjes met kant en klaar spul op tafel en een paar bakken ships ofzo. wel wil ik een kwarktaart maken of 2 eigenlijk en cake bakken da doe ik wel altijd. maar de rest neit zo veel zin in. ben al misselijk en als het er staat eet je het toch, en ik doe altijd heef veel knoflook in de kruidenboter dus dt lijkt me niet verstandig! oh ja nou ik toch bezig ben, gisteravond moest ik werken, we wilde afsluiten maar er was nog een lamp aan had het alarm er al op en dacht dat ik hem er af had gedaan niet dus, alarm loeien, maar kreeg hem niet meer uit! wij beveiliging bellen die waren toch onbeschoft wilde mij niet te woord staan en wist niks, die zat daar voor jan l@l achter de tel volgends mij. maar er was iemand onderweg. baas gebelt die zei ja het zal we niet zoo lang duren wacht maar en schrijf maar overuren. wij wachten maar toen was het al kwart voor negen, half 8 ging het alarm af. en er was nog niemand. weer baas gebelt dat ze er nog niet waren. moest ik een briefje maken voor een mevrouw daar uitleggen wat er gebuert was deur op slot en weggaan, ik zei nog sorry tegen de baas maar hij snapte het wel, soms kun je daarg ewoon niks aan doen. maar ja dus pas tegen half 10 thuis en had nog niks gegeten! hoop dat het vandaag beter gaat! zo ik heb mijn verhaaltje weer ff neergezet hebben jullie wat te lezen hahahaha.
Allereerst grouphug!! Nieuwe meiden, van harte welkom en superveel succes gewenst! @Daphne(en iedereen die het wil weten):als we nu zwanger raken, wordt het het 4e kleinkind van mijn ouders (mijn broer heeft 2 oudere dochters, daarna komt onze dochter en mijn broer en schoonzus willen geen kinderen meer) en het 2e kleinkind van mn schoonvader/ons dochter is zijn 1e en mn zwager is single op t moment, dus van die kant komt er ook geen kindje. @missffff, wat spannend!nog even vohouden tot NOD, kom op! en idd je verjaardag zal een goede afleiding zijn. Meiden, ben de rest eventjes vergeten...ben een beetje moe de laatste tijd, dus vandaar dat ik er ook niet zoveel ben, sorry daarvoor, maar denk wel aan jullie en leef ontzettend mee.