Jannie dan nu een hele vette dikke PROFICIAT! Helemaal te wow. En ik las het dus net allemaal pas, maar ik had idd van MamaKitty ook gehoord dat predictor heel veel HCG nodig heeft, die had ik nl de 1e ronde toen ik "overtijd" was ook gebruikt, maar dat kwam omdat ik bij mn zwangerschap toen posi ermee getest had, dus had ik hem nu weer genomen.Maar ik testte toen ook pas 2 weken na NOD. Coto, ik had toen de eerste 9 weken ook "last" van mn buik en was vreselijk onzeker en bang, maar het schijnt allemaal normaal te wezen Geniet er lekker van, meis..gelukkig geen last van andere kwaaltjes
Thanks, maar tsjah, kweet ook niet...het is ook niet te overdreven moe ofzo, maar ook niet om nou te zeggen dat ik fruitig de dag doorkom...Denk misschien door die pijn die ik 3 dagen had van mn ongi die aankomende vrijdag langskomt.
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Cato, ah joh, eerst is het wachten tot je zwanger bent, nu je zwanger bent is het wachten tot je 1e echo, 1e intake vk, 1e mijlpaal, bevaldatum, noem maar op..haha.. Jantsjuh, die is mooi duidelijk of nie? TOLD YOU! Haha...ennuh ik blijf niet aan het feliciteren...maar voor jou maak ik een uizondering; GEFELICITEEEEERD!
thx meiden! en pixie jij mag de eer hebben om mij op roze te zetten! ............................ ben er still van................... spreek jullie vanavond pas weer, ga naar een verjaardag vanavond uit eten dikke kus voor allemaal
Hoi meiden, ben ik weer even! 500 pagina´s alweer! en ik zie dat we en zwangere rijker zijn! Gefeliciteerd jantsjuh! Hihi vandaag mn eerste ovulatietest gedaan.. een licht streepje kwam er vrijwel direct tevoorschijn.. even kijken wat er de komende dagen te zien is. Schrok me trouwens dood.. ineens wordt die hele test paars.. ik dacht; heb ik weer.. pis ik weer over die hele test heen.. (is wel goed gekomen hoor een minuut later ofzo 8) ) Dames..wat is het hier toch stil.. Bren is ook weer vermist? Of zit je in vlis? Pix.. accepteer me nog ff op hyves Verder nog iets te melden ladiessss?
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 06-08 Jantsjuh (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Tum, als je slim bent plas je niet meer over testen heen, maar vang je urine op in een bakje ofzo en houd je daar je test in..........testen waar je verkeerd overheen plast kunnen ook nega uitvallen...dat heb ik dus eens gehad toen ik zwanger was van dochterlief. Over venster heen geplast per ongeluk en nega....de dag erna vet posi, dus hij had posi MOETEN zijn die dag ervoor...was dezelfde test. Sindsdien vang ik altijd urine op.
Morgen even opvangen 8) Ik zag je buikje net al.. echt een verschil joh heb je ook een nieuwe echo? i loveeee echo's een vriendin van mij is nu in haar 18e week en die heeft een kleiner buik dan jij
hallo dames! Wat goed dat het bij een aantal dames gelukt is! GEFELICITEERD! Jantsjuh Cato Jannie Sabrina 24 & Bmd Scorpion Loesmari Victortje Mammakitty Ik heb mijn NOD er ook maar vast bijgezet. Ik vind het wel heel vervelend om te zien dat het bij sommigen ook niet goed lukt...Sterkte en doorzetten he! Groetjes van mij
Ja maandag echo gehad maar foto is op pc niet mooi te krijgen *zucht* maar beeb was 3,1cm. Ja grote buuk al he...damn....ik had bij dochterlief echt nog niet zo'n megabuuk, slechts de helft geloof ik haha
Supermooie buik, MamaKitty! Kitkaty je bent er denk ik voor mijn tijd vaker geweest?welkom (terug) Hopelijk lukt het bij jou ook snel.
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
WOW mamakitty super mooie buik is het aan het worden. vind zo mooi om te zien hoe het echt met de week groeit. ECHT.... beautiful buikje heb je
@MieniMe:bedankt voor het welkom! hai, nee ik ben hier eigenlijk net. Maar ben wel al eens zwanger geweest.... na de 13de week ging het toen mis . Dus nu hopen op een goede zwangerschap... Eerst maar zwanger worden..