wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    thanx ladies!

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    wij ook, wij ook! :D

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    pixxxxxx accepteer me nouuuuu :)

edit: haha zie net dat bren de beheerder is , solly :)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    je kan kimmiej ook vragen :D denk dat bren naar vlissingen is

5. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heey ladies,

Janstjuhhhh GEFELICITEERD, wauwie zeg!

@ meintje dat met de zussen en broes was ik. Heel verhaal hoor. Mijn zus had eerst verkering met een kameraard van mijn vriend dus zo heb ik mijn vriend leren kennen. Eerst nog niks gewoon gezellig (hij had toen ook nog een andere vriendin) en toen ging de relatie over tussen mijn zus en zijn kameraad. Maar we bleven eigenlijk wel contact houden en toen kreeg mijn zus verkering met zijn broer en paar maanden later heb ik hem maar eens opgebiegd dat ik hem wel leuker dan leuk vond en heeft hij het uitgemaakt met zijn vriendin en there I was.. Erg he. Eigenlijk niet echt iets om trots op te zijn maar we hebben ons keurig gedragen toen hij nog verkering had.

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heb ik haar op msn? :) (ik weet echt niet wie ik allemaal wel en niet heb hoor.. idem voor hyves :) )

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Geen dank :D

owwww, hoe je dat zo zei, dacht ik ow, die is hier al langer, maar nu zie ik idd aan je berichtenaantal dat je er nog niet zo lang bent.
    Wat kl*te dat je zwangerschap zo abrupt is afgebroken, verschrikkelijk is dat...Heb je net de opluchting gehad dat de ergste fragiele periode voorbij is, gebeurd er dat!Sterkte met dit verlies en heel veel geluk en vruchtbaarheid gewenst voor de komende tijd en nogmaals hoop ik voor jou (en iedereen hier) dat je voorspeodig een posi test in handen mag hebben en dat het goed blijft gaan!

8. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Haha, leuk! Sorry dat ik de verkeerde voor me had...al die namen ook ;)

Jantsjuh, nou echt hoor: GEFELICITEEEEEERD!

Kitkaty, wat spijtig van je vorige zwangerschap! Hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn!

Mamakitty, mooi buikje! Wauw, waar gaat dat heen.....je kunt het niet meer verbergen ha, moet wel een heel grote slobbertrui zijn dan :)

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    heey meiden.
    Ik leef ook nog... niet vermist :D
    Ik heb alleen weinig tijd om alles bij te houden en te lezen..maar ik laat jullie niet in de steek!

Nieuwe meiden WELKOM allemaal!
    En niet te vergeten ik zag ff snel dat er weer iemand op een roze wolk zit: GEFELICITEERD JANSTSJUH

Hier weinig nieuws... dit is weer de klusweek of de konijnen week zoals manlief het noemt.dus we zien t wel... tot snel meiden!

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Je groeit lekker ;)

11. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Mijn huisarts is t/m 17 augustus op vakantie, als ik dan nog geen ongi heb gehad bel ik haar. Ik had nl. al gebeld. Ga liever niet naar een andere arts, het is ook geen spoedgeval natuurlijk.
    Ik ben ondertussen begonnen met teunisbloemolie. Heb gehoord dat dat misschien kan helpen, dus maar proberen! Ik kan me wel druk maken, maar dat helpt me ook niets. Al baal ik er wel van natuurlijk :(

Was het leuk met je nichtje?

Groetjes Sharon

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Nee, helaas..... dit is al mijn 32e "overtijddag" maar nog geen positieve test gedaan en ook nog geen ongi :(
    Ik zit nog in de race zeg maar :) het gaat alleen een beetje langzaam...

En hoe gaat het bij jou?

13. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    SUPER!! \:D/

14. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi!
    Ik geloof dat ik nu weer alles gelezen heb... Ben dus aanwezig!

15. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Allereerst even:

Gefeliciteerd Jantsjuh!! Superrrrr! :)
    Geniet ervan meid!

Zo... :thumup:

@ Jvd: hahahahaha! Je volgt me! :) Je weet toch dat we willen wachten met t vertellen als ik zwanger ben... Zo lang als we dat kunnen volhouden.. Ook voor jou en broerlief! En trouwens, jullie hebben t ook voor mij verzwegen :cry: hihi.. Maare, gewoon afwachten dus en ondertussen van je eigen roze wolk genieten...

@ Muppie: you go girl.. Hopen dat t raak is!

@ Aidualc: ik heb geen idee of je op een scooter kunt blijven hobbelen.. Lijkt mij wel toch..

@ Mamaline: hm, fijn zeg, over een maandje je ouderschapsverlof! Lekker een paar uur minder werken.. En inderdaad, tijd voor wat rust voor jou en je gezinnetje.. Je moeheid zegt genoeg toch.. En dan is het inderdaad nog wat zwaarder als er in de groep incidenten zijn.. Probeer je rust te nemen!

@ Bowen: en, naar de markt geweest? Heb je nog iets leuks kunnen scoren? :) Vind het altijd heerlijk om op de markt te snuffelen...

@ Miss: aahh... knuff... Wachten duurt echt lang he.. Zeker omdat je zelf t gevoel hebt dat je zwanger bent.. Nog even meid! Enne, ik hoop dat je wachten beloond wordt! Toast en chips op je verjaardag is toch ook meer dan voldoende!
    Kl*te zeg, van t alarm op je werk! En zo laat thuis.. Pff.. Wel fijn dat je dan overuren mag schrijven! Da's wel aardig van je baas, toch?

@ MinieMe: vervelend dat je zo moe bent.. Ik begrijp goed dat je daardoor minder op t forum bent.. Geef niks, probeer maar uit te rusten!

@ Esmee: fijn, dat t uitgesproken is op je werk! Gaaf he, een WII fit! zo'n lange levertijd? Hmz, das wel jammer..

@ Meintje: Hej, balen van je vrije dagje van gister.. Wat was er dan gebeurd op je werk waardoor jij terug moest komen?

@ Cin1979: balen zeg, van je negatieve test...................... Maar idd, als je ongi niet komt, gewoon zaterdag weer testen! Zolang je niet ongi bent (en dat niet te lang duurt zoals bij mij.......) dan is er nog een kans!
    Ik heb trouwens geen ervaring met de testen van de trekpleister.. Maar de kruidvat heeft zo'n zelfde systeem volgens mij.. En die testen vind ik erg duidelijk.. zien er erg simpel uit, maar de controlestreep was bij mijn steeds erg duidelijk ;) dus ik ga er vanuit dat de teststreep dat ook is! Helaas heb ik die niet nog gezien..

@ Tummetje: hahahahahahahahahahaaaaaa ik moet zo lachen om wat je schrijft over die paarse ovulatietest :) :D Maare, idd ff kijken wat ze de komende dagen doen! En dan klussen maarrrrrrrrrrr!

@ Mamakitty: jeeeeeeeeeeeeeeeeee! Wat een geweldige buik heb jij al joh! Wow..

@ Kimmiej: aha, konijnenweek :D Konijn ze meid! Pak nog wat van de rond gestrooide HCG-tjes en dan komt t vast goed..

@ Kimkaty: welkom! Veel succes.. Naar verhaal van je vorige zwangerschap zeg.. :( Al een eind op weg en dan gaat t nog mis.. Zou niet moeten mogen! Nu dus op naar een goede zwangerschap meid!
    Maar je denkt dus dat t al raak is? Zou super zijn!

@ Bowen: bijzonder verhaal! Leuk om te lezen.. En ach, in de liefde is veel geoorloofd.. En jullie hebben je gedragen toen hij nog bezet was, dus dat is goed!

@ Sharon: ik vind het echt kl*te voor je! Heb je eindelijk gebeld, issie op vakantie! Maar begrijpelijk dat je op je eigen huisarts wilt wachten, zou ik ook doen.. Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt.. Want dit is niks he... :(

Zo, nu heb ik wel op iedereen gereageerd volgens mij! Zo niet: sorry...! Maare, ik ga nu eerst ff naar t tankstation, sigaretten halen, want die zijn zo goed als op... Tozo!

GROUPHUG

16. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Is iedereen alweer weg? :cry:

Me = lonely nou!

17. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Jeeeeeeeee, waar is iedereen?
    Vluchten jullie soms allemaal weg als ik eraan kom ;)

Ga ik zo maar s eenzaam een verhaaltje vertellen!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi daphne

toch weer offline.. jammer.. wou wel met je kletsen :p

19. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Neej ben er!
    Hoeissie Pix?

20. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zit ff rond te neuzen op t forum en internet.. en weet misschien waarom het zo lang duurt voor ik ongi word.. Ik ga niet klagen, maar aan de slag met: afvallen.. Aangezien ik vorig jaar ruim 10 kg afgevallen was met het ega-dieet en mijn lijf toen redelijk was (59 kg en ben 1.64m), en ik nu ruim een jaar later meer dan 15 kg aangekomen ben! Was gestopt met ega ;) hihi.. Schaam me dood.. Maar misschien komt het daardoor! Ben gewoon een te dik varkentje geworden.. Moest ik ff kwijt..
    Hier heb ik niet bij stilgestaan, maar dat kan best wel eens de oorzaak zijn! Juist Daphne, jij gaat weer ega doen..

Deel Deze Pagina