wat is een ega dieet tja dieeten is misschien iets te extreem.. maar wel goed op je voeding letten.. ik zou ook wel een paar kilotjes af kunnen vallen, maar zie niet hoe dat mij in de weg zou kunnen staan, aangezien ik duidelijk mijn ei voel etc
Hoeft ook niet altijd zo te zijn he Pix, als je je ei voelt is het ok.. Maar was zo eens aan het lezen.. En ik ben in een 1,5 jaar tijd dus eerst veel afgevallen en toen weer heel veel aangekomen.. Zou zomaar kunnen dat dit nu invloed heeft op mijn startproblemen zeg maar.. Geeft niks, is een verklaring voor mij en een NOG betere reden om af te gaan vallen.. En jawel... ik moet wel dieten, anders heeft het geen nut, dan kan ik geen maat houden.. haha.. Ega is trouwens gebaseerd op gezond eten (je mag best veel eten, maar je moet eten wegen en er zijn best veel regels) en mag met een aantal aanpassingen gewoon gedaan worden als je zwanger bent.. En het is goed vol te houden voor mij..
Dit meen je niet................ ik heb de laatste 4 keer met prodictor getest................... nou we zien wel morgen naar de dokter. Geen prodictor meer voor mij
Yep, gewoon gezond eten Maare, ik was net voor de zomervakantie op streefgewicht.. En EGA stopt altijd in iedere vakantie (stom!).. Dus ik ben lekker op vakantie gegaan en me voorgenomen om lekker te genieten van al t eten (als beloning) en na de vakantie van twee weken weer verder te gaan met ega... Dat is er helaas nooit meer van gekomen.. Dus is het hard gegaan hahaha.. Stom stom stom.. Terwijl t zo makkelijk is, EGA! Ben nog een paar keer begonnen met ega, maar dat was steeds voor een paar dagen en dan ging t weer mis... Tummetje! Hallo, hoeissie? Geen paarse ovutesten meer gezien?
ik ben nu 8 dagen overtijd en ook nog steeds niet ongi maar heb ook nog positive test gehad wordt er wel beetje zenuwachtig van... bij mijn vorige kindje waren de eerste testen ook negatief terwijl ik wel zwanger was dus beetje een dubbel gevoel nog maar even afwachten...
hahah pest me niet zo ik ben daarna nog een uur bezig geweest om mijn vriend uit te leggen wat ik allemaal het het doen was en waarom hier gaat alles goed hoor, en met jullie?
voelde jij je ook zo awkard bij het uitleggen? mij vriend was zo van 'ja, en wat moet ik zien, wat betekend dat dan?'hij snapte niks van. de volgende dag was die weer positief en hij zei, maar hij was gisteren positief... ik zo van jaaa... maar hij is nog positief
Hoi Lies, je tekst klopt niet helemaal, maar begrijp dat je niet ongi bent en geen positieve test hebt.. Lastig, ken de situatie.. Afwachten en hopen is alles wat je kunt doen... Ik duim voor je!
Hm, dan staat me wat te wachten tegen de tijd dat ik ook ovutesten kan gaan doen Vind het wel lachen hoor! Denk dat we t onze mannetjes verplicht moeten gaan stellen de info op t forum te lezen Wel lief dat ie zo'n interesse toont
als ik jou was zou ik nu even hem uitleggen, want probeer het aan hem uit te leggen als je sta te springen.. dat gaat niet hahaha
zoo dames, hoe is het hier? jullie vinden het vast niet erg als ik hier zo nu en dan blijf plakken toch? euhm over gewicht, ik ben veel te zwaar. eigenlijk zo dat ik me zorgen maakte omdat het dan moeilijker was om zwanger te raken, en nu... binnen een maand heb een duidelijkere foto in mijn album dankzij mijn vriend. heb deze kortgeleden vanavond gedaan speciaal voor hem, hij voelde zich een beetje gepasseerd en het blijft maar een uurtje staan GROUPHUGG o en thx pixie voor het roze maken van mijn naam. hoop dat er binnenkort nog veeeeeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeeer roze mag komen
jaa.. soms denk ik dat ik tegen de muur sta te lullen hoor.. hij kijkt me dan zo aan van "schat, als jij je er goed bij voelt.. wil ik je best bevruchten"
Nu ligt hij lui op de bank naar de tv te loeren dus neh, nu maar niet.. Ik had ook allang op bed moeten liggen, anders gaat het zoals vanochtend: om kwart over zes in de auto moeten zitten, maar pas om half acht wakker worden nadat ik dus netjes 8 uur geslapen had! OEPS! Is gelukkig niet zo'n punt op mijn werk..