Ga ik ook doen, n nieuwe banner als ik eindelijk s ongi ben geworden... En ik ga zo mijn bedje op zoeken...
Dus meiden, ik ga er van tussen.. Moet echt naar bed.. Anders red ik het van de week niet haha.. Beetje overdreven, maar het was al ff geleden dat ik me zo slaperig voel onderweg naar en van mijn werk.. Dus tis tijd voor mijn bedje! Ik wens jullie nog een fijne avond en weltrusten voor zometeen/straks! x
ja ik ben niet zo voor de standaard .. vind wel prettig om door te scrollen naar mijn eigen banner.. zo is ie makkelijk te vinden
MieniMe en Meintje bedankt voor jullie medeleven. het is nu alweer 3 jaar geleden (ik lag 7 weken in het ziekenhuis aan het infuus omdat ik 12 weken niets binnen hield). Pas nu durf ik weer zwanger proberen te worden. Maar ik denk liever niet meer aan de vorige keer. Ik kijk liever vooruit. (De vorige keer was extreem, dat komt heel weinig voor, dus jullie hoeven niet bang te zijn) Ik kijk erg uit naar mijn test....net als zoveel denk ik. Heb vandaag erg veel last van mijn buik en misselijkheid en ben zooooo moe. kennen jullie die verschijnselen? Ik durf het bijna niet te geloven dat ik misschien zwanger kan zijn. [-o<
hey moppies, hoe is het bij jullie. jantsuhhh gefeliciteerd meid! echt wel zwanger! ik schrok me vanmorgen dood! ik zit op de bank, krijg ik me een buikpijn ineens niet normaal. ik denk dat het me darmen waren ben maar even naar de wcgegeaan. maar na de grote boodschap veel pijn bij anus sorry hoor! ds ik vermoed dat ik aambeien heb ofzo die binnenin zitten. ff in de gaten houden. en mijn buik is opgezet en vnmorgen leek het wel een bal zo hard dat ie was! en mijn boobs ja die zijn nog gevoelig en nog steeds misselijk. nou ik ga aftellen nog 5 daagjes....
@Miss, dit klinkt voor mij wel bekend. 6 dagen voor mijn NOD zat ik in een restaurantje en ineens ontzettende buikkrampen. Niet normaal meet. Ging even weg, ik naar huis maar ook daar weer een aanval. Op de wc gezeten, wel grote boodschap maar leek wel kramp in mijn anus...tot ik het bijna niet meer hield. Toen trok het weg...... En bleef weg zoals je ziet! Misschien toch iets van innesteling? Ik weet het ook niet zeker hoor...
Ha liefies! Goedemorgen weer! @kimmiej: veel plezier met klussen! Laat je mannetje goed mikken! @daphne: ik moestr terug naar mijn werk omdat er wat Poolse medewerkers plotseling naar huis wilden en die moeten betaald worden natuurlijk. Dus ik mocht fijn berekeningetjes maken en enveloppen vullen met cash! Ach ja, jammer van mijn vrije middag, maar kan een keer gebeuren @lieke, succes bij de dokter vandaag! hoop dat je wat wijzer wordt daar. @Jantsjuh, mooie test hoor! @miss, duim met je mee dat je kwaaltjes duiden op een zwangerschap! @kitkaty, inderdaad indrukwekkend wat je vorige keer hebt meegemaakt. Maar heel goed dat je vooruit gaat denken en nu gaat het vast helemaal goed! @lies, spannend! Hou ons op de hoogte! Hier gaat alles zijn gangetje, lichamelijk geen veranderingen. Gisteren wat cadeautjes gekocht voor mijn bijna jarige man. Nu maar hopen dat ze het op tijd bezorgen... Heb dekens besteld voor de paarden, in Duitsland...baal er een beetje van dat het allemaal zo lang duurt. Ze zouden een rekening per mail sturen en dat lijkt me echt 1 minuut werk voor hun, maar heb nog steeds geen rekening gehad. Probleem is dat ze de dekens pas gaan opsturen als het geld bij hun binnen is...ja, stuur me dan die rekening! ondertussen wordt het er hier ook niet beter op, mijn paardjes reageren allebei heftig op de muggen die er zitten nu waardoor ze hun hele hals openschuren en hun manen eraf. Ziet er echt niet fraai uit en ik vind het zo zielig! Doe er alles aan om ze te helpen, maar die dekens moeten het meeste werk doen.....Grrrr.... GROUPHUG!' en tot straks!
Ola Daphne, Ik had het er niet echt duidelijk neer gezet. Pendelaar zei; zwanger worden in augustus van een jongen. Als ik deze ronde al zwanger ben geworden, is het (nog net) in juli geweest. M'n ei was nl de 29e... Ik heb de tekst als bijschrift nu aangepast . Liefs
ja coto we gaan gewoon weer aan de slag.... ik had gister ook mijn vruchtbaarste dag kunnen hebben... Ik heb de banner nu op 29 dagen staan maar ja ik zie het allemaal wel... Gewoon elke dag deze week dan moet het toch wel goed komen denk ik
goedemorgen weer. Hier alles ok. Niets bijzonders aan de hand. beetje pijnlijke arm. We hebben gisteren vaccinaties gehaald voor onze reis naar Egypte. Gaat verder wel goed komen. Miss: Blijft spannend hoor. Nog een paar dagen MamaKitty: wat een mooie buik heb je al. Weet alleen niet hoe die buik er met bv 30 weken uit gaat zien zo nu weer even aan het werk.
hoi hoi, @ Kitkaty, meis wat heftig zeg! Maar zoals je zelf al schrijft wil je er liever niet meer aan denken. Ik wens je nu dan ook gewoon veel succes! @ Meintje, wat vervelend voor je paarden. Kan me voorstellen dat jij er enorm van baalt. Je probeert zoveel mogelijk voor die beestjes te doen en dan krijg je dit... *GRMBL %^&$#@&%* @ Kimmiej, You go girl! Zorg ervoor dat er een heleboel zwemmertjes bij je binnen komen @ Jantsjuh, duidelijker kan niet toch? YIHOOOOEEE, we hebben weer een zwangere in ons midden. Waar blijft het hcg? hihi @ Lieke, sterkte vandaag. Laat je ff weten wat de doc zei? @ Miss, ik hoop echt enorm dat je kwaaltjes duiden op en zwangerschap! @ mezelf, ik hoop echt enorm dat je kwaaltjes duiden op een zwangerschap @ All, fijne dag!
hi kitkaty ik dacht al ..ik miss wat nu.. sorry heb niet gezien dat je een MK had. je was er vrij ver in. dat moest zeer moeilijk zijn geweest. Ook nog in het ziekenhuis te hebben gelegen. Heb je bewust 3 jaar lang gewacht? hoop dat je snel zwanger bent een een nieuwe hoofdstuk in je leven kan beginnen.
Oow , was ik helemaal vergeten... Stom stom. MamaKitty, wat heb je een supermooie buik! Echt fantasctisch.
hallo dames ik ga niet op iedereen reagern. heb ontzettend hoofdpijn. ze hebben hier vanaf 07.30 tot nu 08.30 staan boren bij de buren en dat is dan gewoon de raam naast ons waarom moet het zo vroeg? ja. ik had op kunnen staan maar ik was ZO moe!
Hihi, nou meid doe je best! Gaan jullie de hele dag tekeer 8) ? Is niet goed voor de zwemmertjes hoor