He meid, wat vervelend. Stomme buren! En dat nog wel in je (welverdiende) vakantie... Dikke knuff voor jou Grouphug!!!!!
ik ken het pix.. wij wonen op 1 hoog..onder ons is het huisje leeggeruimt v.d week en nu is de woningbouw t aan t opknappen..boren hakken alles dr op en dr aan... die beginnen ook om 7 uur ppfff.. Nou ja uitslapen zit dr toch niet in met die kleine maar onze hond die gaat dan zo blaffen als die wat hoord... GEK WORD JE DR VAN! En dan is het ook nog somber donker weer..Bah!
haha ja ik bedoel nog geen positieve test ja maar het is lastig ja nog even afwachten. bij jou ook nog afwachten? of is er al duidelijkheid? liefs
zooo zit gewoon in t pikkedonker hier.... De eerste onweersbui is een feit! Ik vind het niets alleen thuis zitten met dit weer! GROUPHUG!!
Hier ook geen regen, geen onweer...helemaal niks! Vind het wel prima zo, onweer is ook niet echt mijn ding. ben er niet bang van maar leuk is anders... Sterkte Limmiej
het regent niet echt beetje druppels.. maar dat onweer vind ik niks.. en tis helemaal donker... Nou ja ik kom hier wel bij jullie schuilen M'n kleine man ligt weer lekker in bed te slapen die heeft nergens last van..
Hé meiden, Even snel alles gelezen hier. Kitkaty, welkom hier, ik hoop dat het snel raak is. Mamakitty, mooie buik, die willen we allemaal wel! Jantsjuh: GEFELICITEERD. Volgens mij had ik dat al gezegd maar kan niet vaak genoeg vind ik. Hier nog geen ongi. Gisteren dacht ik echt dat het door zou komen, maar nog steeds niks. Wel enorme behoefte aan chocola en voel me zo moe dat ik de hele week nog niet ben wezen sporten. Ongi, zwanger of gewoon het weer, that's the question... : Gisteren ook wat krampjes maar nog geen druppel, vanavond duik ik écht de sportschool in, moe of niet.
@kitkaty geen dank, hoor.goed van je dat je vooruit kijkt! @miss:was dat niet een beetje opstipatie?nog een "kwaal"! Ik zou er raar van opkijken als jij de 12e geen posi test in handen hebt, hoor Morgen NOD hier en geen klachten, ja moe, maar wie is dat niet, zegt niet zoveel bij mij, ben wel vaker erg moe door lichamelijke klachten.heb ermee leren leven Had vd week al last van ongipijnen, dus de komen morgen wel, hoor..I know for sure
misschien toch nog ontpillen ofzo...had ik vorige mnd ook.was ook ronde 1 van ons en ik was voor mn zwangerschap van dochterlief altijd keurig na 30 dagen ongi, maar vorige keer duurde het 35 dagen en deze ronde ook of misschien wel nog langer als morgen de me niet hebben gevonden.
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 miss (ronde 3) mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL