Hoe gaat het met alle dames ? tis een beetje stil hier! Ben erg benieuwd naar de wachtende ? Hopelijk zien we snel weer mooie posi testen voorbij komen! @victoretje: Hoe is ie meid ? Gaat het een beetje ? Hoe is het met de pijn ? Iets afgenomen ? sterkte nogmaals! *knuff*
@Mamakitty : Vandaag kwam je toch weer thuis ? Hoe is het geweest ? Was het mooi en leuk daar ? Ben erg benieuwd aangezien wij ook naar plopsaland willen in de bouwvak straks Vertel vertel vertel! En hoe is het met de zwangerschap ? Hopelijk alles nog steeds goed! Heb je ons niet een beetje gemist whahhaa liefs
Neej verveel me niet echt haha... Maar was effe terug aan het kijken en veel namen zie ik niet meer de laatste tijd Vandaar ! Ja dat was me eerder ook al opgevallen.... Ben benieuwd of ik hem dan ook heb want bij mij is het nu echt afwachten! Ik was in de 1ste ronde al zwanger maar dat is op 6 juni een mk geworden... Moet nu dus afwachten hoe mijn cyclus weer is... Heb hem nu lang gehouden op de lijst
ik zit de laatste tijd echt bezig met mijn lichaam. ik heb namelijk nu weer ergens last van. een pijnlijke vervelend pijn in mijn rechter zij. ik weet dan niet of dat dat te maken heeft met ontpillen, toch een latere eisprong of mijn pds. erg vervelend... ik voel me toch nu verschrikkelijk zeurig.
Marloes: owjeej een mk... dat lijkt mij vrezelijk! Nu geen last meer van? Ja ik weet ook niet hor met die eisprongen enzo.. zegt me helemaal niets.. De banner zegt hoe en wat hahaha.. Ik heb toevallig mijn cyclus kaartje op fertility friend.com gevonden van de maand dat ik zwanger werd van Don.. Heb alleen mijn ongi en mijn klusdagen aangegeven.. Het grappige was dat mijn ongi op 26 okt was en nu op 26 juni.. dus de dagen lopen gelijk.dus ga maar gelijk klussen hahaha... Nou meid we gaan dr voor en jij krijgt een mooi brusje voor Joey!
pixie je zeurt niet! Ik heb dat ook gehad met mijn 1e zs ik wist niet wat ik wel en niet moest voelen en door al die verhalen hier op t forum maakte ik mezelf alleen maar gek... Gooi er gewoon uit wat je voeld lucht vaak op! Ik heb een brede rug hor hahah.
Neej heb er geen last meer van gelukkig! Denk er wel nog veel aan! Maakt maar weer eens duidelijk dat het ook anders kan gaan! En dat je gelukkig moet zijn als je zwanger kan worden want voor vele is het een heel ander verhaal! Zo dacht ik altijd al maar nu denk ik daar toch meer aan hoor Verders weet ik ook niet precie shoe en wat en dat hoef ik ook niet precies te weten! Wij klussen niet met een schema zeg maar Hebben we bij joey ook niet gedaan! We zien wel hoe en wat straks... hopelijk voor donny ook binnekort een brusje! Sucses met klussen
Goedemiddag allemaal! Zo kleine man aan oma uitgeleend... Wilde even gaan opruimen maar heb gewoon geen fut... ben niet echt moe ofzo maar kom niet vooruit Hier nog geen klachten die wijzen op menstruatie.. Ben echt benieuwd.. maar ik wacht het nog geduldig af.. heb weinig andere keus haha @ pixie.. Kan misschien ook wel je blinde darm zijn.. ff in de gaten houden dus! want dat zit ook rechts.... @kimmiej, die kadobonnen zijn idd handig om het erbij te zetten.. ik heb ook kleertjes in de kast hangen nog nooit gedragen die hem nu al niet meer passen, dan kopen ze het te "groot" maar de grote zomerkleren kon hy deze winter aan... en ja toen had ie er dus niets meer aan...
hahah dank je kimmie.. ik heb ook een lage pijngrens dus is echt niet prettig. als ik het zo voel dan voelt het wel zoals een eisprong maar ik krijg het eigenlijk aan de linker kant altijd. snap het dus niet zo goed wat allemaal met mijn lichaam aan het gebeuren is. het zou ook een combinatie van het allemaal kunnen zijn. juist omdat ik pds hebt en dat ik aan het ontpillen ben, dan zou het best kunnen zijn dat mijn darmen echt gewoon in een knoop zit.. ik ben ook de afgelopen week erg verstopt. maar vervelend blijft het! en ik maar netjes altijd op mijn vezels letten (nu helpt niks).. lijkt alsof mijn lichaam nu de hoge hand heeft.
Marloes: haha t lijkt nu of ik op schema klus..maar zo is t niet hor.. het is zo dat ik alleen opgeschreven heb waneer we geklust hebben. gewoon alleen welke dagen. niet op tijden enzo.. we klusten gewoon zoveel mogelijk.. Maar vond het wel grappig dat ik dat nu terug vond.. Het komt waneer het komt..! Ja het lijkt mij ook moeilijk als je een mk krijgt..maar ja blijkbaar was het niet gezond de wereld op gekomen.. En nu gaat het goed ik voel t aan mijn water!
Het vervelende is idd dat alles een teken kan zijn maar tegelijkertijd ook weer niet! Word er zelf soms ook niet goed van hoor... Maar net als wat kimmiej zegt ... Gooi het eruit hoor! Wij kunnen heel wat aan
Meiden ik moet er vandoor... De plicht roept heb avonddienst van half 3 tot half 12 ...Pfff.. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
ik hoop het niet ....maar zal in de gaten houden. hopelijk gaat het weer gewoon weg als het eenmaal lukt naar de wc te gaan hahahah @kimmiej succes vanavond .. werkze
Hallo allemaal, Wij zijn ook voor de eerste ronde bezig.. Heb eigenlijk wel het gevoel dat het raak is omdat ik vooral s' avonds als ik in bed lig heel erg misselijk ben en pijnlijke tepels.. De laatste tijd ben ik heel erg moe alleen het probleem is dat ik al vanaf het begin niet wil toegeven aan deze gevoelen. Ik ben bang dat het een soort van tussen mijn oren zit ofzo.. Omdat ik het toch zo graag wil.. Maar goed.. MORGEN MAG IK TESTEN
werkse kimmiej dat is nog een lange rit! Pixie.. vervelend is dat hé, zou soms wel eens handig zyn een gebruiksaanwijzing erbij te hebben en op google zoeken word je ook niet vrolijk van, want dan krijg je een hele waslijst met enge dingen te zien! hopenlijk gaat het snel weg meid!
hey victortje beetje late reactie misschien (kon niet eerder de site bezoeken) maar vind het ongelooflijk klote voor je en wens je heel erg veel sterkte dikke knuffel en voor de rest......hier nogsteeds het zelfde! ben t wachten nu echt zat hoor! ik wil gewoon ongi worden nu ik steeds negatief heb getest en weet en voel dat ik niet zwanger ben dan kan ik weer verder naar volgende ronde nu kan ik alleen maar wachten en voor de rest ...succes met klussen wachten testen en welkom voor alle nieuwe dames