wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Lieke, ik wens je heel veel sterkte, ik hoop dat je zwanger blijkt te zijn en dat het wachten je niet te lang duurt...

Liefs

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Leuk he, tamtam, die voorbereidingen allemaal! Ik ben nu anderhalve maand getrouwd en heb er erg van genoten! Het is toch wel speciaal allemaal. Vooral jurk passen enzo, dat zijn zo'n leuke momenten!
    Kun je iets verklappen over je jurk? Je gaat natuurlijk wel foto's plaatsen hier he! :D

3. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej Pix,

Jij hebt ook weer de banner neergezet? De andere toch niet zo leuk?

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja ik ben snel duizelig dus weet ik niet.. misschien kan je in de topic eerste symptomen gaan kijken..

is wel dan wat dat je toch al een dikkere buik hebt ondanks afgevallen te zijn.

dinsdag is snel weer bij.. hoop echt voor je dat je dan meer duidelijkheid krijgt. als je blijk niet zwanger te zijn dan toch weer bij de doktor aankloppen..
    en idd tot die tijd niet te veel hopen op het zwanger zijn.. het kan van alles zijn nog... lees ook even wt over cysts..
    moet je trouwens veel plassen?

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hij telt ook niet door :(

6. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Aha okee!
    Maar kan me toch niet voorstellen aan de hand van haar cyclusverhaal dat ze 16 weken is :confused: Stel je voor!

Lijkt me supergrappig om zo bijna uitgeteld te zijn en dan over een staafje plassen! Niet zwanger...huh?!?! :confused: :)

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    misschien maakt liekes lichaam inderdaad weinig hcg aan en daarom geen misselijkheid.

8. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hey Prixie,

Ja moet wel veel plassen maar ik drink best wel veel water (minimaal 2 liter)
    Ik zocht op google wat cysts is maar kreeg nog niet echt duidelijkheid wat het inhoud? Kan je me uitleggen wat dat is?

Groetjes Lieke

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Het is cker leuk die voorbereidingen, denk dat ik het nog wel ga missen straks ;)
    Mijn jurk is ivoor kleurig, verder zeg ik er nog niks over, want mijn aanstaande leest ook mee.
    Als jullie graag een foto willen zien dan zet ik die er na mijn trouwen wel op.

Heb jij een grote bruiloft gehad?

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    een momentje ga ik even zoeken of ik wat kan vinden.. ben onwijs goed in google! :D

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    in het forum zijn er ook vaak genoeg dames die dit hebben gehad.
    een topic
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#1687153

maar meid.. gewoon even afwachten tot dinsdag. als je een cyst heb, zien ze dat wel op een echo.. dus voorlopig gewoon even moed houden.. maar wel vanuitgaan dat heeen van de twee zou kunnen zijn.

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Lieke wat spannend, zou toch wat zijn mocht je echt zwanger blijken. Ik snap dat je er niet op wilt rekenen maar het lijkt me moeilijk om er niet stiekem op te hopen.
    Knap trouwens, 11 kilo in 3 maanden. Wat is je geheim?

14. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej, dat dacht ik vanmorgen ook al bij de mijne! Maar toen dacht ik dat ik 'm misschien wel verkeerd had ingevuld... dus maar weer aangepast. Ik wacht morgen ff af en anders knikker ik dat ding er ook maar weer neer

Nou we hebben ook wel enorm gelachen hoor. Zij met haar dikke buik en een test in d'r hand die negatief zei... hahaha :)

15. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Dames,

Prixie bedankt voor het op zoeken :thumup:
    Heel fijn, maar hoop niet dat dat het is.
    Al kan het natuurlijk wel.

Ik ben naar de Weight watchers gegaan, ben daar heel positief over.
    Loog wel een beetje het waren 4 maanden ;)

Ik durf nog niet te hopen Cin, bij een normale zwangerschap heb je toch HGC nodig...................
    maar laten we het afwachten.

Voor iedereen, heel veel succes met zwanger worden heel veel HGC gewenst

XXX Lieke :D

16. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    Zo er is vandaag weer wat afgeschreven...

@Mamaline: bedankt en jij ook succes he! Nog 6 dagen dan kan je gelukkig testen!
    Heb je de Mat Care zwangerschapstest Ultra in huis? Dan zou je nu al kunnen testen….spannend hoor!

@pixie: Het was inderdaad erg moeilijk (daarna burnout gekregen). En ik heb bewust 3 jaar gewacht met opnieuw proberen. We zullen zien of het nu lukt en dan direct naar de verloskundige zodat ze het in de gaten kunnen houden (wanneer het is gelukt).
    Oh wat vervelend dat je zo moe bent. Ik had dat zelf gisteren…ik ben gewoon in bad in slaap gevallen..haha. Neem iets te eten met ijzer erin: broodje appelstroop ofzo…

@lies88: Oh wat vervelend dat je nog niets zeker weet…Ben je al een bloedtest gaan doen bij de docter?

@cin1979: dank je voor het welkom. Ook al naar de docter geweest voor een bloedtest? Dit is echt vervelend lang afwachten.

@Lieke001: succes met de echo! Duimen maar! Wanneer moet je daarheen? Probeer die seaband (van de DA/Etos) helpt echt tegen duizeligheid (ik gebruik ze ook). Wat de duizeligheid betreft dat kan duiden op zwangerschap, omdat je hard dan 15% meer bloed moet gaan pompen (dat wordt natuurlijk eerst aangemaakt, hierdoor gaan je longen ook herder werken, daardoor kan je duizelig gevoel krijgen.

@meintje na drie maanden ofzo is het HCG uit je urine. (na de 15 a 16de week kan je moeders voor moeders ook niet meer helpen).

Groetjes van mij ;)

17. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Nee, daar doe ik niet meer aan. Vorige maand had ik de sensitest xtra sensitive (die trouwens niet werken, is z'n geld echt niet waard) 6 dagen voor m'n NOD gedaan en die was nega. 2 dagen later met een gewone test posi. Uiteindelijk ging het toch fout, op m'n NOD kreeg ik de 1e nega test. 4 dagen later ging het mis... Ik heb dus besloten te wachten tot een dag na m'n NOD (=12 aug, test niet eerder als 13e). M'n hubbie heeft alle testen die ik nog had liggen van de afgelopen maand voor me verstopt. Dan weet ik tenminste zeker dat ik ook niet in de verleiding kom... ;)

Liefs

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik kreeg na mijn NOD tests van mijn schoonzus toegereikt. ga niet zelf kopen.. hopelijk raak deze maand want als niet dan moet ik voor de volgende cyclus ander plan bedenken.. hahaha

maar misschien kan ik dat wel doen.. testjes kopen in tijdens ongi en gelijk aan haar geven

19. lies88

lies88 Lid

16 jul 2008
    90
    0
    0
    @lies88: Oh wat vervelend dat je nog niets zeker weet…Ben je al een bloedtest gaan doen bij de docter?

ney ik wacht het nog even af en ga volgende week nog opnieuw een test doen en als daar nog niks uit komt ga ik langs de dokter, vind het wel heel vervelend dat mijn ongesteldheid uit blijft en de test negatief is maar ja afwachten maar weer haha

liefs :D

20. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Ooh meiden,

Ik word me toch ineens beroerd... Duizelig, misselijk, hoofdpijn die straalt naar m'n nek en ineens zoooooooooooo moe!

Getsie, ik zal toch geen griep ofzo krijgen?

Liefs

Deel Deze Pagina