maar ik ben 5 juli ongesteld geworden, want had de donderdag's geen pil meer genomen en had er nog twee. dan heb ik me verekend met de cyclus zeker
dan gaan we op vakantie en hij heeft me beloofd dat we op vakantie gaan beginnen niet dat ik dan waarschijnlijk vruchtbaar ben maar goed dan kan er iig een begin gemaakt worden
vind het niet spannend, want ik weet zeker dat mn komen. mocht mijn ongi wel uitblijven dan wil ik pas 1 week erna testen, dat is dan de 15e.
ik bedoel eigenlijk 23 aug hahaa zit al met sept in me hoofd Heb al bijna 4 jaar de pil niet vanwege allergie ervoor Dus is nu kwestie van condoom achterwege laten en de natuur zijn werk laten doen
GRRRRRRR wordt gek van die banners %^*(#)$@~^# Ze doen echt volledig waar ze zelf zin in hebben... Mini, knap hoor dat je zo lang wilt/kunt wachten... Ik vind die ene dag xtra al een hele opgave
owww, kijk!nou dat scheelt alweer een mnd hahaha, toppieeeee! gelukkig hoef je niet te ontpillen. wel een regelmatige cyclus?
ja, soms echt een gepuzzel met die banners...moest die ik heb qua datum aanpassen zelfs om mijn cyclusdag goed te krijgen tsjah, ik ga gewoon vantevoren geen test kopen, kan mn vriend me nu ook niet meer vertellen dat ik het eerder moet doen hihi
nee mijn cyclus kan ik echt geen touw aan vast knopen . Maar ga het nu zeker bijhouden. het ligt ong denk ik wel rond de 35 dagen
he balen is dat! nahja als je je laatste ongi dag nog weet kan je met e calculator iig uitrekenen of je tijdens jullie vakantie vruchtbaar zal zijn ogeveer
Na jah, die testen heb ik dus gewoon al in huis (nog over van de vorige maand). Maar de oplossing was ze te laten verstoppen door m'n hubbie! Weet niet waar ze zijn, dus kan ook niet eerder testen, whahaha
welkom melanina..suces met zwanger worden.hoe is je cyclus ? bij mij gaat het weer oke. il ben de hele dag eigenlijk onderhuids chagrijnig geweest, want het kwam eruit tijdens boodschappen doen. heb dus chagrijnig boodschappen gedaan en een beetje onaardig tegen mijn vriend gedaan..heb wel mijn excuses weer aangeboden.. op zo een dag wens ik dat ik sporten kon....