Hee hoi, Ben ik ook weer. Hier wordt ook al weer zo veel geschreven. Kan het allemaal niet zo goed bijhouden. Nu nog vakantie maar volgende week weer aan het werk, dan zal het helemaal moeilijk worden. Moet maar even kijken hoe het loopt. Blijf sowieso wel af en toe even komen koekloeren.
jah ik had bij mijn eerste kindje ook bij 18 weken dat ik er achter ben gekomen alle testen waren negatief zelf 1 test die ik heb laten doen bij de huisarts was negatief en later nog 1 gedaan bij de huisarts en die was wel positief maar ik ben nu ook bang dat het weer zo gaat dat de testen negatief zijn en dat het wel zo is maar ik wacht een week af en als het dan nog niet is ga ik naar de huisarts ik wil graag deze zwangerschap van af het begin helemaal meemaken bewust en niet weer dat ik te ver ben. en bij jou heb je al een posetive test in de handen gehad? groetjes liefs
goedenmorgen allemaal! IK HEB NET GETEST! eeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnn een heel licht streepje (4 dagen voor nod). ik ben al als een gek aan het zoeken naar de camera maar kan em niet vinden. mar nou moet ik zeggen dat ik vorige keer bij deze testen ingedroogde lijntjes had, maar deze is nu wel roze maar wel licht. ik ga even mijn vriend wakker maken waar de camera ligt oh ja dan zal ik meteen de test laten zien. ach god die schrikt zich kapot nou ik ben dr zo weer,
goedemorgen spannend miss! ik had 4 dagen van tevoren ook zo'n licht streepje! ik hoop het zo voor je [-o<
ik heb inmiddels een foto maar ik krijg hem hier niet op hij is te groot en als ik hem kleiner wil maken zie je bijna niks heb je msn mamkitty dan kan ik hem daarheen sturen
kan je het niet via imageshack doen.. daar hoef je het niet te verkleinen en kan je de link plaatsen.. ik wil ook zien... spannend miss. oh. goede morgen ahahah net wakker daarom
Goedemorgen allemaal! Vrijdag weer, heerlijk! Weer wat pagina's bij moeten lezen, goedzo meiden! @Miss, SPANNEND! Fotootje...ik wil ook zien... @Melania, welkom en succes met zwanger worden! @Pixie, kun je wel een beeetje genieten van je vakantie nu? Ziek...boren...strijd met vriend.... @tamtam, wij hadden een gemiddeld formaat bruiloft. Wij hebben eerst bij ont huis fotoos gemaakt in de tuin en met onze paardjes (was mijn wens ) en daarna zijn we voor de wet getrouwd in een oude boerderij. Hierna geproost en bruidstaart aangesneden met ongeveer 20-25 daggasten. Daarna naar de kerk voor de kerkelijke inzegening (was erg mooi, zal ik nooit meer vergeten, weggegeven door mijn vader en begeleiding van een zangeres en haar man op de gitaar....prachtig!). Daarna ben ik zelf in mijn jurk de paarden gaan voeren en daarn door naar de feestzaal. Hier hebben we eerst met de daggasten heerlijk gedineerd en daarna direct het feest to een uur of 1. 's avonds hadden we ongeveer 80 mensen denk ik. Was een prachtige dag. Geniet er nog steeds van! Mijn jurk heb ik nu boven op zo'n paspop omdat ik er nog naar wil kunnen kijken. De sleep heb ik eraf gehaald, daarvan gaan de de hemel van de wieg bekleden als het ooit zover is Geniet ervan meid, je vergeet die dag nooit meer. In je relatie verandert niks, maar het gevoel is prachtig. Je liefde lijkt intenser. @All, sorry als ik belangrijke ontwikkelingen heb gemist.... Hier gaat alles prima, voel me nog steeds hetzelfde. Met vlagen wat misselijk en mijn buik blijft dikkig aanvoelen wat samengaat met gerommel en steekjes. We wachten rustig af.....(nou ja...rustig...) Gisteren gemist dus nu maar even een extra dikke GROUPHUG
Jaaaah!miss, hartstikke duidelijk joh!!!SUPER!Maar volgensmij ben je zelf nog niet helemaal overtuigd? Voorzichtige felicitatie vast Yesssss!!!! 8)
Goedemorgen, @ Meintje: Ik geloof ook wel dat het je relatie intenser maakt. Zoals je het omschrijft je trouwdag lijkt het mij erg mooi en ook niet met te veel mensen. Wij houden het ook klein ongeveer 32 mensen voor de hele dag. We houden geen feest, alleen een brunch 's middags en 's avonds gaan we met de ouders uit eten. Vandaag nog een maandje...heb er zin in @miss: Volgends mij is het toch echt een streepje Over 2 dagen weer is testen dan moet het toch wel duidelijker zijn. Ik zeg voorzichtig GEFELICITEERD! Voor degenen die overtijd zijn wordt het een spannende tijd ik hoop dat de ongi weg blijft voor jullie en dat jullie ook op roze kunnen Als het goed is krijg ik vandaag mijn ei, we hebben druk geklust, dus ik zou denken.....afwachten maar.
Hoi hoi, @Yvo08: Ja daar hopen we op! Wanneer is de grote dag? @Sharon78: Nee we hebben geen plannen, misschien nog even een paar daagjes weg, maar dat weten we nog niet. Als het maar een normale, rustige vakantie wordt zijn we allang blij. Ben vorig jaar namelijk erg ziek geworden toen we net 3 dagen vakantie hadden @Miss: GEFELICITEERD Ga even douchen, boodschapjes doen en dan vanmiddag nog even werken en dan vakantie XXX
lieve meiden, heb even jullie hulp nodig, heb net een testje gedaan en die is beetje vaag, foto lukt niet :S. Maar het witte vakje is tot 3 kwart rose met de duidelijke controle streep en tot 3 kwart (tot aan waar de posetief steep hoort te zitten) zit een heel dun vaaag lijntje en sluit aan op een kwart wit. Wat betekent dit? Over 3 dagen nog een keer doen? Heb tersten van Mat Care. DFie hier online altijd te koop was. Owja voor de rest gaat die wel lekekr en bij jullie? Liefs Mij
Ja was ik ook wel voor plan, haha zoiets heb ik nog nooit gehad, Maar ja ik denk dat het aan de test heeft gelegen en dat het gewoon een negitieve moet zijn ach we zien wel . Morgen is me NOD daggie en meestal heb ik al een weekl van te voren stevige krampen nu nog niet . We zien allemaal, eigenlijk om heel eerlijk te zijn hoopte ik pas na de vakantie (want ja vakantie zon zee en strand en sangira :O hahaha) :Liefs Bloem
Bloempje, jammer dat de foto niet lukt, wat MamaKitty ook zegtver 2 dagen nog eens proberen, dan is je HCG verdubbeld en zou je een duidelijker streepje moeten zien.Succes, ik hoop dat het raak is. MamaKitty:alles goed?heb je nog veel last van misselijkheid of slik je die pillen nog?Meid nog anderhlave week en heb je weer een mijlpaal!