ben bang dat het toch ontpillen is ja.. je lichaam lijkt niet goed te reageren op een bepaalde stofje die vrij komt in je lichaam.. vandaar waarschijnlijk dat het op hetzelfde moment komt als vorige cyclus
Vanmorgen stonden ineens mijn zwager en schoonzus met hun dochtertje voor de deur. De kleine had een slabbetje om met daarop de tekst: Geef papa en mama maar een dikke kus, want ik wordt een grote zus. Dus ze zijn weer in verwachting De dochter wordt in september een jaar, dus zit niet veel tijd tussen. Ze hadden ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Vind het zo leuk voor ze, maar ben ook wel een beetje jaloers....ik wil ook
Mag best toch, een beetje jaloers zijn? Mijn schoonzusje is ook net bevallen (van de 2de) en als ik die twee kisd zie denk ik ook "dat wil ik ook". Het helpt ook niet dat we weten dat het bij hun beide keren (bijna) direct raak was...
hoi meiden! bedankt voor de felicitaties maar ik ben nog niet overtuigt hoor. ik test zondag nog een keer en dan kijk ik ff wat ie dan zegt. maandag is nod pas dus kan nog van alles gebueren. maar ik hoop dat het zo blijft! ronde 3 3 keer is scheepsrecht ofzo he! mijn vriend wist niet hoe hij moest reageren hij gelooft het ook nog niet en wil dat ik nog ff afwacht of ik wel of niet ongie word.
@MamaKitty:fijn dat je geen medicatie meer nodig hebt tegen de misselijkheid! @bloempjeei vervelend blaasontsteking, hopelijk na het weekend bij de HA terecht. @Marloes:Sterkte voor vandaag! *brandt kaarsje voor mama van Marloes* @Michelle:van harte welkom bij deze bende Succes in ronde 1! @Lieke:bedankt voor het hopen dat mn wegblijven...Ik zie nog niks, maar de dag is nog niet om...Ben er bang voor dat mn cyclus weer langer is deze keer... @Bowen:Heel veel sterkte vandaag! *Kaarsje voor papa van Bowen* @tummetje, wat vervelend dat overgeven...heb er nog nooit van gehoord, overgeven van ontpillen/ei komt eraan... @tamtamw wat een leuke verrassing! Zag je het meteen dat slabbetje? Gefeliciteerd dat je weer tante wordt! @miss:jah, ik las het van je berichten af dat je nog niet overtuigd bent.nog even afwachten meid! *hug*
@miss, ben erg benieuwd naar je test van het weekend! Hoop dat de streep dan nog overtuigender is! @Marloes en Bowen, sterkte, blijven toch moeilijke dagen @tummetje, goh wat vervelend dat je dan nu moet overgeven... Vaak of af en toe eens? Soms zou je je lichaam wel willen ruilen... @tamtam, gefeliciteerd dat je weer tante mag worden! Beetje jaloers mag wel, toch? Kan me goed voorstellen! Jouw tijd komt ook nog meid, weet het zeker! @Pixie, heb je een voor en nafoto van het schuurtje zodat we wel even kunnen zien dat je inderdaad die puinzooi hebt opgeruimd?!?! Hier komt en gaat de regen, word er een beetje triest van. Elke keer als ik buiten wat wil gaan doen omdat het zonnetje schijnt komt er weer een dikke plensbui aan en schiet ik maar weer naar binnen. Pfff, ik weet trouwens niet of ik het vol kan houden niet te testen tot 18 augustus. Langzaamaan word ik toch wel wat nieuwsgierig en begin meer te hopen enzo....maar vind het eigenlijk nog te vroeg om te testen....
ik ben terug nu.. heb de schuur zover kunnen opruimen dat er een hoekje is voor spullen die naar de stort moet gaan. je kan de deur nu open maken en ruim lopen naar de ander kant van de schuur.. alle dozen (spullen van verhuizing die nog moet uitgepakt worden) zijn bij elkaar.. en de 2 lege kasten in de schuur zijn nu ingeruimt (geeft gelijk ook weer vloer ruimte... haha) mijn schouder doet nu wel zeer.. dus het uitzoeken van de dozen moet op een ander dag maar.. nu even ook regelen naar de stort gaan... veel troep van sloping toen we hier kwam wonen en oud tv enz
@ Miss: Gefeliciteerd! Heeeeeelemaal superrrrr! @ Bloempje: idd, over een paar dagen nog een keer testen! Ben benieuwd, hoop dat t dan een duidelijke streep is! @ Marloes en Bowen, heel veel sterkte vandaag.. Ik denk aan jullie.. knuffel! @ All: sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben niet echt in de stemming.. Ga me echt kut voelen doordat ik maar niet ongi word... Tot snel.. Dan beloof ik weer vrolijk te zijn..
Bowen en marloes: allebei erg veel sterkte vandaag Northern en Sharon: Vandaag nog precies 14 dagen en rond deze tijd ben ik getrouwd. Heb er erg veel zin in. Komt ook mooi dicht bij nu Miss: gefeliciteerd Ik snap dat het nog wel spannend is,maa ik zie ook duidelijk een streep. Nu weer snel aan het werk voordat m'n collega's zien waar ik mee bezig ben. Hoeven nog niets te weten.