ok ik ben overtuigd heb digtale teste gadaan van clear bleu en stond meteen zwanger! ben nu aan het genieten van me laatste sigaretje. ohhhh ik ben zo blij!
wahooooooooooooooooooooooooow! yes yes yes! ben superblij voor je van harte gefeliciteerd!!!! 8) nieuwe bannerrrrrrr!
ja wel goed verder.. geeft toch wel een goed gevoel om wat te hebben gedaan die ik voor mezelf heb gesteld.. als ik nu nog ook de 'pak'kamer kan aanpakken dat is hete helemaal goed geweest mijn vakantie wil dan het kamertje zo goed als leeg houden tot dat we aan een babykamertje kunnen beginnen.. hangt er nog zelfs alleen een peertje hahaha en oud uitgelaberde luxeflex.. mogelijk alvast een kastje kopen voor die kamer om de dingen de er wel zijn en niet weg wil doen achter deuren te zetten hebben jullie ook al een kamertje leeg?
kijk das goed, dat je er een goed gevoel van overhoudt en wat een superidee 1 kamer leeghouden!hoop dat het lukt! Hier hebben we geen kamertje leeg en daar begin ik ook niet aan voordat het eventueel raak is.Wil niet op de zaken vooruit lopen en wat nu de pckamer/werkkamer is zou dan de babykamer kunnen worden en dan de pc enzo naar zolder, zover hebben we wel bedacht, maar je weet niet wanneer het zover is en we hopen om dan toch ergens anders te zitten weer, we zien wel Dametje is wakker hier...toedelssss
Zou ik ook doen als ik jou was Lies! Vooral omdat je dit al eerder mee hebt gemaakt, een goede reden om nu eerder naar de huisarts te gaan. Voor mij helaas nog geen positieve test Als ik volgende week nog geen ongi heb, dan bel ik de huisarts (ze is komende week nog op vakantie). Eens kijken wat zij ervan zegt. Ik probeer geduldig te blijven, maar dat is niet altijd even makkelijk! Maar goed, gewoon afwachten meer kunnen we niet doen Veel succes! Groetjes Sharon
hey miss, nu echt gefeliciteerd! hmm jou pendel was ook oktober... misschien mogen pix en ik ook eerder [-o<
@ meintje en mienime: 's ochtends is het het ergste.. dan voel ik me zo naar.. en dan moet ik snel naar de wc rennen nadat ik gegeten heb gaat het wel weer.. dat beloofd wat hoor haha Jup.. ik wilde van mijn kleine hobbykamer naar de grote werkkamer.. dus die verbouwing moest er toch komen.. hebben we maar gelijk mijn oude hobbykamer leeggelaten.. hoeven we dat straks niet meer te doen.. en ik moet zeggen.. er staat op een oude stoel helemaal niks in.. goed he? (en wat hebben we, nou ja.. ik.. toch een pech als het een 2ling wordt.. dan verkas ik dus weer naar de kleine kamer.. helaas haha)
Ow, da's balen zeg! Niet ernstig hoop ik? Een paar jaar terug had ik een heel erge allergie tijdens onze vakantie. Begon met paar bultjes op m'n benen, en het eindigde over m'n hele lichaam. Bij verschillende dokters geweest en van alles geprobeerd, maar niets hielp. Kwam op laastst eindelijk bij dermatoloog terecht en bleek parfumallergie te zijn. Ik ben allergisch voor oakmoss, das een grondstof in parfum. Waarschijnlijk in die tijd iets gebruikt (waarschijnijk bodylotion) waar dat veel in voor komt. Hopelijk nu wel een goede vakantie voor jullie! Veel plezier
haha... nou dan is ie wel lekker leeg om te verhuisen ik wil ook dat dat gedaan is voordat ik zwanger bent. dan kunnen we het bij de leuke dingen houden.. en hoeft de rot klusjes niet gedaan te worden. de vloer en muren blijven hetzelfde (toch gedaan toen we hier kwam wonen en is nuetraal) alleen dan aankleding en planken aan de muur enz
jaa precies.. mijn moeder zei; johh..straks als je een bolle buik hebt vind je het klussen in het kamertje leuk ik; uh.. nee.. ik haat klussen en een bolle buik maakt het er niet beter op hoor.. ik regel het liefst alles van te voren.. mja..
ZWANGER JUNI mamakitty & Limmeke & Marloes22 JULI Sabrina 24 & Bmd & mamaline & scorpion & loesmari & coto500 & (ronde 2) victortje AUGUSTUS Jantsjuh (ronde 3) miss NOD lijst dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte JULI 14-07 Lieke (ronde 1) 24-07 Daphne1984 (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 04-08 cin1979 (ronde 1) 08-08 Mienime (ronde 2) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 12-08 mamaline (ronde 2) 18-08 Bowen (ronde 1) 19-08 kitkaty (ronde 1) 22-08 Kimmiej (ronde 2) TamTam (ronde 2) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) Pixie (ronde 2) yvo08 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 01-09 Marloes22 (ronde 3) 02-09 Northern (ronde 2) 05-09 Snuffie (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
Hah Miss! Nu echt een dikke proficiat! Geweldig zeg, nu gaan genieten! Wij hebben een oud boerderijtje gekocht wat compleet gerenoveerd moest worden in 2005. Per direct hebben we twee kinderkamertjes gemaakt. Ze zijn qua plafonds, muren en vloer helemaal klaar! Zou ze met alle liefde van de wereld op willen vullen met twee kleine mensjes! Durf het bijna niet te zeggen....ik heb zelfs al een babyknuffel en twee speeltjes Kon ik niet laten liggen, te schattig gewoon! Jullie al dingetjes in huis voor de toekomstige kleintjes? ik vind het best moeilijk om niks te kopen, vooral lieve kleertjes en zo'n allermooiste badcape enzo....
ik heb wel speelgoed maar dat is omdat ik vaak nichtje over de vloer krijgt. heb al kleertjes en schoentjes gekocht.. stiekem opgeborgen.. zodat vriend nog niet weet. niet veel 3 sets.. en dan ook niet voor het eerste weekje, ook wat grotere maten (verschillend)
ohhh wat heb ik nog niet haha ik krijg van mijn moeder zoooveel.. echt niet normaal.. ik heb haar een koopstop gegeven.. baby puma's, pakjes, dekentjes, speelgoed.. mocht je het willen weten.. 21 rompertjes.. de rest heb ik nog niet geteld.. naar dat kun je wel bedenken.. zelf heb ik niet veel gekocht, een rompertje toen we besloten voor een beeb te gaan, en nog 2 setjes